jep,see oligi rohkem niisama lingitud,mul napiks aega seda defekat kokkulappima hakata ja siis jääks metsade elektrifitseerimise projekt soiku sedasi.tai kirjutas:Antud isend, mis haamrer netis on on defeka eelkäia. Sellest teha kaasaegset tööriista on suht rashke, kuna mootor jõuetu puudulik roolivõim ja muud hellused. Suure tõenäosusega on ka raam mäda. Muidugi ei ütle, et kõiki karusid ei saa tantsima panna aga vahest ei ole sel lihtsalt mõtet. Ise vahetan juba nädala sellisel käigukasti - üks asi viib teiseni.
Kastikas,mis kannataks välja pidevat koormust 400 kg
Moderaator: Moderators
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
niih,täna veel Defekateni ei jõudnud,sai nimelt aidatud sõbral üht Volvo C202-te uurimas-puurimas käia,väikse mõttega,et ehk sobib ka mulle.
Masin tõsine ja just selle meh. vintsi pärast,mis tal põhja all istub.
Kahjuks läheks keretöödeks liigne aeg,et ta ka tänavakõlblik oleks.
Tekkis ka kahtlus,et viimse kandevõime piiri peal koguaeg toimetatdes kannatab ilmselt ka vastupidavus.
Masin tõsine ja just selle meh. vintsi pärast,mis tal põhja all istub.
Kahjuks läheks keretöödeks liigne aeg,et ta ka tänavakõlblik oleks.
Tekkis ka kahtlus,et viimse kandevõime piiri peal koguaeg toimetatdes kannatab ilmselt ka vastupidavus.
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
Järelkäru oleks kindlasti teine võimalus,ise tahtsin lihtsalt kompaktset kaadervärki nö kaks-ühes.AsTroSS kirjutas:Kas järelkäru ei oleks üheks võimaluseks, kui korralik 4x4 masin sikutab?
Ma eeldan,et sa metsa sõidad mingeid sihte ja teid pidi
Karta on,et töös tekib olukordi,kus ei ole teed ja see tuleb mingil määral ise rajada.
Määravaks asjaks siin saab pingelang,mis tekib liiga pikke kaableid vedades sihtpunktini ja sihtpunkt võib sattuda ikka päris pärapõrgusse vahest.
Muidugi jäin mõtlema ka selle üle,et kas 400kg raskus seljas ka väga maasturi sõiduomadusi raskel maastikul muutma hakkab,et vajub kergelt sügavamale jne.Samas ju järelkäru,mis veel oma korda kaalub vajub koos genekaga ka päris hästi sisse vist.
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
oma mitte-offrouderi kuid jahimehe aastakümnetepikkustest kogemustest metsavahel tundub käru ikka raskem variant olema maasturile vedada, aga näituseks kastika läbivus paari-kolmesaja kilose koormaga a la põder paraneb tunduvalt (kaalujaotuserr kirjutas:...Muidugi jäin mõtlema ka selle üle,et kas 400kg raskus seljas ka väga maasturi sõiduomadusi raskel maastikul muutma hakkab,et vajub kergelt sügavamale jne.Samas ju järelkäru,mis veel oma korda kaalub vajub koos genekaga ka päris hästi sisse vist.

Vool läheb valgustuse tarbeks ja tihti on olnud filmivõtetega probleem,et just järelkärul generaator ei pääse sinna kuhu vaja,samuti on enamuses geneka vedajaks pika kerega suur kaubik,mis juba ammugi kinni istub,kui maanteelt kõrvale pööranud on.marauder kirjutas:Käru suht madal ka, siis peab mingi erikäru tegema.
Aga räägi siis , mida tegema hakkad vooluga metsas?
Paraja siibri saab ka jämeda magistraalkaabli sadades meetrites vedamisest ja hiljem kokkulappimisest.
Seega on minu asja mõte,olla alati seal kus vaja ja seda koos genekaga.
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Selle pidamine on keerukas ja kuluaks. Bensiinimootor rüüpab kenasti kütete ja jupid kordades rakskemini saadavad, kui Defekale.err kirjutas:niih,täna veel Defekateni ei jõudnud,sai nimelt aidatud sõbral üht Volvo C202-te uurimas-puurimas käia,väikse mõttega,et ehk sobib ka mulle.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
tere kui valik veel tehtud ei ole siis on saadaval üks Toyota bj 75 pickup 3,4d kolm kohta, taga diff. lukk, meh. vints ees,uued heavy duty vedrud, ees koni heavy track amort, taga kyb gaasi amort,16tolli rattad,kaigukast remonditud,pööratav veokonks/2 munakat+silmus/,sillad remonditud,mootor hea,uued akud,auto on 3 aastat tagasi tükkideks võetud ,kõik plekid+raam on liivapritsis käinud,värvitud,eelmine aasta kokku pandud,kõik toimib, auto on tõeline tööloom,kuna siin osakonnas vist hindadest rääkida ei tohi siis võib helistada 5270040 rakvereserr kirjutas:Kahjuks sel ajal,kui neid hulgi osta.ee oksjonil müüdi ei taibanud vaja minevat :(fagott kirjutas:Kõige popim olekski vast nn. "eesti energia kuudiga" Ranger. Ja 80kw mootoriga.