Grand cherokee limited 5,2 V8 AT 1995-1998
Moderaator: Moderators
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
See lihtsalt tagaveoline. Sellest autost on siin millalgi varem ka juttu olnud, agendid tahavad ostjale mütsi pähe tõmmata, rääkides elektroonilisest difrilukust jms. Kui eest põhja alla vaadata, on seal esisisilla talaks raudtoru...kala kirjutas:krt link jäi kudagi panematta http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
kuidas siis sellel aeglustit saab panna?
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Laredo on just see, millel kangiga rohkem midagi teha, ehk reeglina 242 kast, Limited on standardis 249 kastiga, sõltumata mootorist. See ka põhjus, miks raske leida 242 kasti ja nahksisuga varianti.petruss kirjutas:See on Laredo ehk siis lahjem variant saan mina aru. Limited variantidel on ikka kang kah ja 5,2L V8 samuti.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
nu aga siis peaks ju asi mutta kõlbama küll või kuidas selle asjaga siis ikkagi on, rumal nagu olen selle koha pealt?
Mõtlen ikka Grandi 5,2L V8 429OD vahekastiga siis.
Ülearust nänni muidugi kõvasti aga selle saab ju lõppude lõpuks välja visata. Juppe nendele liigub ja ehitamist kannatavad ka.
Ostsin 2 nädalat tagasi L200 selle uue ja seda ei tahaks kohe lõhkuma hakata, tööd ka vaja teha. Käisin korra teda Mustjõel proovimas ka aga erilisi emotsioone ei saanud tehase kummiga. Sidur tundub pehme olevat, vaja katsetada veel et kindlalt öelda.
Mõtlen ikka Grandi 5,2L V8 429OD vahekastiga siis.
Ülearust nänni muidugi kõvasti aga selle saab ju lõppude lõpuks välja visata. Juppe nendele liigub ja ehitamist kannatavad ka.
Ostsin 2 nädalat tagasi L200 selle uue ja seda ei tahaks kohe lõhkuma hakata, tööd ka vaja teha. Käisin korra teda Mustjõel proovimas ka aga erilisi emotsioone ei saanud tehase kummiga. Sidur tundub pehme olevat, vaja katsetada veel et kindlalt öelda.
uurin elu esialgu
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Kõlbab ikka. Ja kui viskost lahti saad, siis paned teise vahekasti (242 või 231) Lihtsalt arvesta sellega, et peale paari suuremat mudas käimist on temast raske mõistliku hinnaga lahti saada, samas ega need ostuhinnad nüüd ka enam eriti kõrged pole. Ja selle alumiimukorpusega silla lammutamise järel on võimalik sinna alla Wagoneeri D44 või mingi muu tugevam sild panna.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nojah, eks see plastik jääb kõik metsa vist, peab esimestel kordadel koristajat pidamaLihtsalt arvesta sellega, et peale paari suuremat mudas käimist on temast raske mõistliku hinnaga lahti saada, samas ega need ostuhinnad nüüd ka enam eriti kõrged pole

Muda ründamiseks teda vaja on ja Kuusakoski ostab ikka tagasi, metalli hinnad ju tõusevad.

uurin elu esialgu
urmas kirjutas:Viimasel ajal popiks läinud Jeebud ja kõik tahavad veendunult 242 kasti. Et kas ikka nende ostetaval on selline.
Natuke selgust sellesse teemasse...
Jeepi vahekasti aabits
Äkki viitsin kunagi ka pildid juurde otsida, kuda kangid välja näevad erinevatel mudelitel. Kui eksin kuskil, parandage.
Allpool on toodud aastakäigud, milliseid mudas nähtud.
1984-1986
NP 207 - 4 silindriliste mootoritega
NP 229 - V6 mootoritega
Alates 1987
Command Trac NV231 või NP 231 Keskdiffer puudub
2H(tagavedu), 4H (nelivedu), 4L (nelivedu aeglustiga)
Wrangler YJ, TJ
Cherokee diislid ja 2,5 bensukas
1993-1995 4,0 Grand (242 ei jätkunud kõigile)
Grandi diislid
Selec Trac NP242
2 WD (tagavedu) , 4 Part Time (nelivedu sõiduks mudas, keskdiffer lukus) , 4 Full Time (nelivedu, sõiduks kogu aeg), 4 LO ( aeglustiga nelivedu, differ lukus)
4,0 Cherokee
4,0 Grand ZJ
Grand WJ igasugu mootoritega võimalik
Quadra Trac NV 249 Full Time, kuni 1996
4 WD High (nelivedu), 4 WD Low (nelivedu aeglustiga, keskdifrit lukustab viskomuhv vastavalt rataste läbi libisemisele) Difrit lukustada ei saa
V8 Grand
4,0 Grand
Quadra Trac NV 249OD On Demand, alates 1996
4 WD High (keskdiffer puudub, tagavedu, esisild lülitub, kui tagarattad libisema hakkavad), 4 WD Low ( aeglustiga nelivedu, viskomuhv lukus)
V8 Grand
Pmst saab vahekaste vahetada omavahel. Nuutide arv peab klappima (saab hakkama ka võlli vahetusega vist) ja hoovastik vaja ümber teha.
Samas, ei mäletagi, millal oma 242 Full Time kasutasin. Linnas tagevedu või siis nelivedu lukku ja - sajaga mutta
Kas "Quadra Trac NV 249OD On Demand" (al. 96a Grand Cherokee.) on siis tavaoludes ainult tagaveoline?
Asfaldil sõites ainult tagavedu ja näiteks lumel startides tagaratta läbilibisemisel hakkab esi osa ka vedama?
ja kui kang on 4 WD Low peal siis veavad kõik rattad kogu aeg?
Kas ma olen asjast õigesti aru saanud?