Kastikas,mis kannataks välja pidevat koormust 400 kg
Moderaator: Moderators
Kastikas,mis kannataks välja pidevat koormust 400 kg
Lugu siis selline,et vaja leida korralik diiselmootoriga 4x4 kastikas,mis kannataks välja ja võimalikult kaua,et kogu aja istub kastis seadeldis,kaaluga 400 kg.Lisaks on vaja saavutada võimalikult hea läbivus koos selle lastiga seljas.Olen arvestanud tõstega,uute vedrude ja amortidega,korralike rehvidega ja kindlasti ka vintsiga.Rahaga,nagu ikka,väga priisata ei ole maksimum hetkel 70-80 tuhat eeku ja seda siis juba koos tõtse ja vintsi ja rehvidega.Kuna ise kastikate elust palju ei tea siis ei hakanud ka oletama,mida valida ja ootan mõistlike abistavaid,suunavaid vastuseid,
ette tänades,
Tõnu
ette tänades,
Tõnu
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
OME sarjast leiab 400kg kandmiseks ka õiged vedrud kui vaja igale kastikale, mis EU turu jaoks tehtud. Seega võib öelda, et pole nagu vahet selle kandejõu osas. Pigem pööra tähelepanu mootori dünamikale ja ülalpidamiskuludele auto juures.
Erinevate masinate tõstesarjade hindasid vaja, siis anna teada mulle palun.
Erinevate masinate tõstesarjade hindasid vaja, siis anna teada mulle palun.
+372 5028488
Jah, aga inimene võibolla mõtleb, et milline auto seda koormust vastu peab mootori ja vahekastide ja muu pooles, et iga mingi aja tagant neid ei peaks remontima. Ka see on ju tegelt ülalpidamiskulu.jr kirjutas:OME sarjast leiab 400kg kandmiseks ka õiged vedrud kui vaja igale kastikale, mis EU turu jaoks tehtud. Seega võib öelda, et pole nagu vahet selle kandejõu osas. Pigem pööra tähelepanu mootori dünamikale ja ülalpidamiskuludele auto juures.
jutt õige,mugavust taga ei aja.Kahjuks pole hetkel müügis märganud kastiga defekaid.Üks roheline võistlusmassin on aga see pole päris see,mida otsin.Ühesõnaga,peaks ka välimus olema säilinud enam-vähem ja ARB lukke sildades ka ei vajaks esialgu.totu kirjutas:Tundub et sõidumugavus ei ole soovitud lisa, seega Defender.
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
täpselt seda pidasingi silmas,et mootor ja kastid ka võimalikult kaua peaks.C2mmiQ kirjutas:Jah, aga inimene võibolla mõtleb, et milline auto seda koormust vastu peab mootori ja vahekastide ja muu pooles, et iga mingi aja tagant neid ei peaks remontima. Ka see on ju tegelt ülalpidamiskulu.jr kirjutas:OME sarjast leiab 400kg kandmiseks ka õiged vedrud kui vaja igale kastikale, mis EU turu jaoks tehtud. Seega võib öelda, et pole nagu vahet selle kandejõu osas. Pigem pööra tähelepanu mootori dünamikale ja ülalpidamiskuludele auto juures.
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
Ma omast arust sedasi ennast ju väljendasingiC2mmiQ kirjutas:Jah, aga inimene võibolla mõtleb, et milline auto seda koormust vastu peab mootori ja vahekastide ja muu pooles, et iga mingi aja tagant neid ei peaks remontima. Ka see on ju tegelt ülalpidamiskulu.jr kirjutas:OME sarjast leiab 400kg kandmiseks ka õiged vedrud kui vaja igale kastikale, mis EU turu jaoks tehtud. Seega võib öelda, et pole nagu vahet selle kandejõu osas. Pigem pööra tähelepanu mootori dünamikale ja ülalpidamiskuludele auto juures.

Defenderi kastikas - kallis, minuarust vähemalt. Kui eelarve on 80000eek.
Ma vaataks kas Toyota või Nissani poole. Kumma mootor võimsam on, seda eelistaks esimesena. Kui kka pidev 400kg kastis, siis võiks natuke rammu olla mootoril, et maastikul hakkama saada kergema vaevaga. Säästad lõppkokkuvõttes sidurit ja oma närve.
+372 5028488
samad mõted uitasidki ka minu peas,sirvisin just ka auto24-ja ja praegu jäi silma selline isend Nissan Pickup võimsust rohkem kui Toyota Hilux-il aga kasti mõõdud pean üle vaatama,et seade ära mahuks sinna.jr kirjutas:Ma omast arust sedasi ennast ju väljendasingiC2mmiQ kirjutas:Jah, aga inimene võibolla mõtleb, et milline auto seda koormust vastu peab mootori ja vahekastide ja muu pooles, et iga mingi aja tagant neid ei peaks remontima. Ka see on ju tegelt ülalpidamiskulu.jr kirjutas:OME sarjast leiab 400kg kandmiseks ka õiged vedrud kui vaja igale kastikale, mis EU turu jaoks tehtud. Seega võib öelda, et pole nagu vahet selle kandejõu osas. Pigem pööra tähelepanu mootori dünamikale ja ülalpidamiskuludele auto juures.![]()
Defenderi kastikas - kallis, minuarust vähemalt. Kui eelarve on 80000eek.
Ma vaataks kas Toyota või Nissani poole. Kumma mootor võimsam on, seda eelistaks esimesena. Kui kka pidev 400kg kastis, siis võiks natuke rammu olla mootoril, et maastikul hakkama saada kergema vaevaga. Säästad lõppkokkuvõttes sidurit ja oma närve.
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
C2mmiQ kirjutas:Mis seadendisega siis tegu?err kirjutas:kasti mõõdud pean üle vaatama,et seade ära mahuks sinna.
Seadmeks on diiselgeneraator,
vaja nimelt Eesti metsad elektrifitseerida

Viimati muutis err, N Apr 15, 2010 8:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
Chero ja ainult.
5097175 Tõnu
5097175 Tõnu
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17420
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Land Rover Defenderit tasub vaadata ikka piiri tagant!
Helista mulle, räägin head ja vead kenasti ära.
Helista mulle, räägin head ja vead kenasti ära.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Defeka eeliseks ennekõike talasild. Odavamad (ja mugavamad)alternatiivid Discovery ja Patrol, kui auto ainult generaatori veoks, kannatab vahesein ehitada ja nt. tagaluuk- küljeaknad võrguga asendada ja väljalase, kasvõi läbi katuse, õue juhtida. Tööd veidi rohkem aga sama raha eest saab ülbema asja. Ja on ka krattide eest paremini kaitstud.
Tehtud, mõeldud.