Pidurite peasilinder

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
rekkamees
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: N Jaan 11, 2007 8:50 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa

Pidurite peasilinder

Postitus Postitas rekkamees »

Olen oma UAZ-i piduritest juba täiesti väsinud. Kõik asjad on uued peale paari piduritoru, klotsid reguleeritud jne, aga mida ei ole on pidurid. Auto jäi sügisel seisma ja talve jooksul pole tilkagi õli ära kadunud, järelikult lekkeid pole. Pedaal teeb seda et seisva mootoriga saab teise või kolmanda vajutusega pedaali üles ja on ka kuulda, et piduriklotsid töötavad. Kui mootor tööle panna, ehk siis rakendada ka võimendi läheb pedaal põhja, pumpa palju tahad. Õhutatud on kümneid kordi, ei midagi õhku pole. Nüüd siis kahtlustan, et uus peapump laseb õli ühest sektsioonist teise ehk siis õli käib pumba sees ringiratast. Tegemist uuema tüübi pumbaga, millel üks anum peal, vanematel oli kaks anumat ja pidi kohe näha olema, et ühest õli kaob ja teise tuleb juurde. Võtsin pumba juba maha ja võimendi poolse otsa sain lahti, visuaalselt midagi hullu silma ei hakanud. Teise otsa jaoks vaja leida 41 nr võti, üritan täna kuskil lahti keerata, aga kahtlustan et leia ka sealt midagi. Küsimus siis, kas saab peapumba tööd kuidagi mõõta või testida. Kõik asjalikud ettepanekud väga teretulnud, omal hakkab mõistus otsa saama.
Kasutaja avatar
taxopets
True Off Roader!
Postitusi: 1063
Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa

Postitus Postitas taxopets »

Üks asi on vene auto puhul kindel kui Aaamen kirikus;see,et sa uue jupi poest ostad EI TÄHENDA selle korras olekut :evil: Ostsin samuti Hiiult uue piduri peasilindri ja kolm päeva möllasin aga mida pole-pidurid.Peale uue ja vana slindri laiali lammutamist ning võrdlemist oli selge,et ei saagi olla.Nimelt oli see ava mis vedelikku tagasi laseb puuritud u.1mm.valesti.Ja sellest piisas,et pidurid toimima ei hakkaks.Vahetasin poes ümber ja järgmisega sõidan siiani.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
rekkamees
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: N Jaan 11, 2007 8:50 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas rekkamees »

Sain siis pumba teise otsa ka lahti ja vigu tuli välja rohkem kui küll. Üks mansett täesti puruks (ilmselt katki tehtud juba kokkupanekul), tagasivoolu avasid sulgev õhuke terasseib roostes ja kõver, lisaks natuke treilaastu. Endal tekkis igatahes jälle lootus pidurid korda saada, lähen uusi juppe otsima. Minu jaoks moraal see, et ära usalda ühtegi lukkseppa. Nimelt sai inimest kes pumba sügisel paigaldas palutud pump lahti võtta ja üle vaadata, vene värk ju. Sügisel oleks saanud pumba poes ringi vahetada, nüüd olen maksnud olematu töö eest ja pean jälle juppe ostma. Vabandan ette korralike lukkseppade ees, aga korralikke on vist tõesti väga vähe järgi jäänud.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Olen ka Vene autode tagavaraosadega kokku puutunud.Kõik on täielik praak.Tehastes töötavad vist ainult joodikud. :roll:
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

Minu jaoks moraal see, et ära usalda ühtegi lukkseppa.

------------
Sama asi; kui tahad odavat ja head :lol: Siin nagu kõik teavad,et tuleb kaks asja osta :lol: Aga küllap teavad paljud luksepad ka küsimust: kui palju see töö aega võtab(taval.ju tunnihind) ?
Kui siis näiteks ütled, et korralik töö c~1 tund,tuleb vastus : häh,teises kohas lubati poole tunniga ära teha ! Tehaksegi siis o,5 tunniga !
Muidugi ei tea ma kuidas ja kes selle piduri pumba vahetas, see jutt nagu hea töö kaitseks :wink: Ja vene jupid tuleb tõesti kõik üle vaadata,kuid hiljuti vahetasin uuel Toy.Rav4-l siduri töösilindrit, B-osa oli.Kiskusin ka selle lahti enne allapanemist ja....2-st mansetist üks oli valetpidi :evil: Ja see ei ole erand,sest kus ja kes neid juppe tänapäeval teeb,jääbki enamasti teadmatta!
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

100% selle jutuga nõus, et vene varuosa on 99% praak. Alati tuleb uus asi üle käija.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”