GC käigukasti andurid?

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
mms
Mudder
Postitusi: 79
Liitunud: T Jaan 09, 2007 2:57 pm
Asukoht: Haapsalu

GC käigukasti andurid?

Postitus Postitas mms »

Autoks GC 4,0 94. Nüüd siis minul see jama, et ei võta starterit järgi. Kord enne ka hoiatas peale meetrises jäätunud lumehanges müramist :). Tundub, et viga kasti küljes olevates andurites.

Öelge palun mis funktsiooni täidab kõige alumine (ja kõige kergemini vigastatav) andur. Kiskusin selle pistikut lahti ja selle tulemusena tuli pesast välja magnetil olev pool :shock: . Miski induktiivandur seega. Mida tarka see andur teeb ja kas kellelgi oleks seda pakkuda?

pilt:
http://mb1.live.hot.ee/rps/D/1698600.JPG?t=7
4-runner
Kasutaja avatar
landwrangler
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: T Juul 31, 2007 2:33 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas landwrangler »

Ma küll ei tea, mida teeb andur, mis on sinu antud pildil, aga see, et starterit järgi ei võta, on seotud NSS-iga, mis asub kasti küljes kõrvalistuja pool. See lülitab tagumisekäigu tulesid ja lubab starteril käia ainult käigukangi N ja P asendis. Tark oleks see NSS lahtivõtta ja ära puhastada. S*tt töö on. Katki võib minna. Googelda, seal on palju õpetusi, kuidas teha, endal õnnestus kaks korda, sellest üks kord lõhkusin ära. Uus maksab millegipärast 5000.-
mms
Mudder
Postitusi: 79
Liitunud: T Jaan 09, 2007 2:57 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas mms »

Tänud. Kuidas seda andurit kõige lihtsam defekteerida oleks? Ei viitsi lihtsalt uudishimust ennast miski puruneva lullaga närvi ajada. Ei saa ju välistada ka seda, et starteri harjad kulunud vms. Ja fakt on see, et selle pildil oleva anduri sisu oli mul alasti peos :) Mida see andur siiski teha võiks? Või on see äkisti miski lüliti?
4-runner
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

mms kirjutas:Tänud. Kuidas seda andurit kõige lihtsam defekteerida oleks? Ei viitsi lihtsalt uudishimust ennast miski puruneva lullaga närvi ajada. Ei saa ju välistada ka seda, et starteri harjad kulunud vms. Ja fakt on see, et selle pildil oleva anduri sisu oli mul alasti peos :) Mida see andur siiski teha võiks? Või on see äkisti miski lüliti?
http://juno.elulabor.net/viewtopic.php? ... 93d794949f
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
mms
Mudder
Postitusi: 79
Liitunud: T Jaan 09, 2007 2:57 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas mms »

Reixi teemaga kursis, see hetkel uut infot kahjuks ei anna.

Tuhnisin üht manuaali, kas see kõige alumine andur võiks olla kiiruse andur? Kas spido saab sealt impulsi?

Kui kk asendi andur (või lüliti) on soppa täis, kas siis võiks olla ka nii, et tagurpidikäigu tuli ei lähe põlema?
4-runner
mms
Mudder
Postitusi: 79
Liitunud: T Jaan 09, 2007 2:57 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas mms »

Minu probleemi lahendamisele aitas seekord kaasa haamriga starterile koputamine. Andurid teen endale nüüd kah põhimõtte pärast selgeks, panen siia kirja.
4-runner
Kasutaja avatar
landwrangler
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: T Juul 31, 2007 2:33 pm
Asukoht: Tallinn

NSS

Postitus Postitas landwrangler »

See NSS, millest eespool kirjutasin, on tavaline asi, miks starter ei tööta. Lüliti läheb saasta täis ja tagurpidikäigu tuled hakkavad streikima ning siis ka starter. Lahendus on kaks juhet pistikust kokku joota ja ilusti rüüžiga katta, siis stardib moto ka muude käigukangi asenditega. NB! See muidugi ei pruugi käigukasti tervisele hästi mõjuda (if You know, what I mean). Tagurpidi käigu tuled võib ka otse käigukangi külge aretada, kuid siis tuleks kasvõi katkine lüliti hoob tagasi panna käigukasti külge, kuna selle NSS-i sekundaarne funktsioon on hoida kinni käigu hooba kastis. See on teiselt poolt stoperdatud splindiga, aga kui NSS täitsa ära võtta, siis jääb see hoob liikuma külgsuunas, mis ei ole hea. soovitav oleks ka vahele panna tagasi kummitihendid, et saast ei saaks võlli vahelt kasti tungida.
lebokunn
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Okt 21, 2008 8:01 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas lebokunn »

Mul on ka vahest see andur jukerdanud. Siiamaani olen lihtsalt kaitseteplokis starteri relee maha võtnud ja juhtmega otseühenduse teinud. Aga jah, kui starteri harjad kinni, siis kas koputada või lehtvõtmega otse starteri pealt käivitada.
Kaupo
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”