Diisel mootor paadi jaoks
Moderaator: Moderators
Diisel mootor paadi jaoks
Andke nõu, tahmine siis paadist bensu mootor välja visata diisel mootor asemele panna, diisel aga mingil põhjusel pikalt kõrgeid pöördeid ei pidavat taluma, või ma eksin? kas näiteks LC70 -e 2,4D mootorit saaks kasutada 4000 - 5000 pöörete juures pidevalt.
Siin neid mootorite spetsialiste palju, äkki soovitate mõnd võimalikult lihtsat, kerget diisel mootorit mis ca 100 kw oleks ja suudaks 4k - 5k pöörete juures pidevalt töötada.
Siin neid mootorite spetsialiste palju, äkki soovitate mõnd võimalikult lihtsat, kerget diisel mootorit mis ca 100 kw oleks ja suudaks 4k - 5k pöörete juures pidevalt töötada.
Tel 56224693
Kas kipper.ee'st ei ole proovinud? Seal suuremad teadmised millised automootorid paatidele sobivad ja millised mitte.
P.S. Kui LC70 2.4 mootorist 100kw kätte saad siis tule tee minu oma ka ümber
Urmas
P.S. Kui LC70 2.4 mootorist 100kw kätte saad siis tule tee minu oma ka ümber

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Ma loen ka seda foorumit jah aga paraku automootorite hingeelust teatakse seal ikka palju vähem kui siin, kuid see marineerimine millekohta seal infot tõesti on polegi mul hetkel küsimuseks, see osa juba selgeks tehtud, oluline on hetkel diisli vastupidavus kõrgetel pööretel.Myrgel kirjutas:Kas kipper.ee'st ei ole proovinud? Seal suuremad teadmised millised automootorid paatidele sobivad ja millised mitte.
Urmas
Kunagi kui ise omasin seda isendit siis sai uuritud, et kolmanda (kui ma ei eksi) remondi kolvid andsid kubatuuriks mingi ca 2,8L pluss pumba ja vile 'tehaseandmete' muutmine andsid mingite lihtsate arvutuste kohaselt kokku üle 100kw. Kuna ma mootorite asjatundja pole ja tuginen teiste väidetele siis sorry kui millegiga väga puusse panen selle võimsusarvutusegaMyrgel kirjutas:P.S. Kui LC70 2.4 mootorist 100kw kätte saad siis tule tee minu oma ka ümber![]()

Tel 56224693
Re: Diisel mootor paadi jaoks
Ei usu, et selliseid D mootoreid palju oleks, mis sellistele nõudmistele vastavad.karu kirjutas:.. äkki soovitate mõnd võimalikult lihtsat, kerget diisel mootorit mis ca 100 kw oleks ja suudaks 4k - 5k pöörete juures pidevalt töötada.
Kiiremaid (kuid väga palju lahjemad Sinu nõudmistele) mis kätte on jäänud, on VW 1,6(1,9)td ja Toyota 2,0(t)d, mõlemat kräunutati TÜV-l 4800 rpm kandis, mis TÜV andmete kohaselt peaks nende mootorite maks pöörded olema. Need hääled, mis kapoti alt kostusid, ei ennusta mootoritele väga pikka kestust. Uuemad ühisanum pritsega Toyota D4D mootorid peaks veel vähemate pööretega olema. (ca 4000)
Sinu nõudmistele vastavatest, olid mingil ajahetkel BMW 3,0td mootorid auhindadega pärjatud ja mäletamist mööda ka nende maks moment oli ca 3500 rpm juures. Maks pöördeid napilt enam.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4498
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Paned ikka küll kusagilt puusse - eeldaks ju miski 0,1 litra per silinder mahu kasvu - kolvikäiku peast ei tea ja otsida ei viitsi hetkel - aga pakun, et see eeldab umbes 3-5mm suuremat silindri läbimõõtu - ilmselt oled eksinud remont kolvi mõõdu ühe komakohagakaru kirjutas: Kunagi kui ise omasin seda isendit siis sai uuritud, et kolmanda (kui ma ei eksi) remondi kolvid andsid kubatuuriks mingi ca 2,8L pluss pumba ja vile 'tehaseandmete' muutmine andsid mingite lihtsate arvutuste kohaselt kokku üle 100kw. Kuna ma mootorite asjatundja pole ja tuginen teiste väidetele siis sorry kui millegiga väga puusse panen selle võimsusarvutusega
Samas hea tahtmise korral saama suht suure tõenäosusega ka nii suureks puurida

koppees kirjutas:Sai kasutatud kunagi Nissan Laurel-i diislit Amuuril koos käigukastiga,toimis hästi.

SD33, SD33T, TD42, TD42T jne. on algselt mõeldud justnimelt sellisteks asjadeks - kaal on iseasi
SD33 saadaval marine versioon (lahtine jahutussärk, veidi teistsugune pump, SAE hooratta koda ja miskid pisiasjad veel) http://www.youtube.com/watch?v=t7aFVlzyLMk
Aga TD42'e väikevend TD27 oleks ehk lahendus

Kõigist neist tuleb ka 100kw sorinal

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
isiklik eelistus oli ka datsuni diisel. Endal plaan panna paadi vahele patroli 3,3. Pöördeid saab reguleerida ka sõukruvi ja vahekasti ülekandega. Enda moto peaks normaaltingimustes 2500 pm juurde jääma nii näitavad arvutused tegelikkus selgub ikka merevees.
Tean, et amuurile on peale pandud volkari golfi td mootor ja olevat saanud hea. Kuigi normaalne suusapaat peab ikkagi olema bensu motoga ja masuudipress ikka sellistel kulgemise paatidel. Kuigi jah uued diislid kannatavad pööret ja on putru ka aga nende hinnad on ka natuke teises suurusjärgus.
Kena oleks teada ka, mis paadist jutt käib siis teaks ka kui suur see mootor peaks/võiks olla.
Tean, et amuurile on peale pandud volkari golfi td mootor ja olevat saanud hea. Kuigi normaalne suusapaat peab ikkagi olema bensu motoga ja masuudipress ikka sellistel kulgemise paatidel. Kuigi jah uued diislid kannatavad pööret ja on putru ka aga nende hinnad on ka natuke teises suurusjärgus.
Kena oleks teada ka, mis paadist jutt käib siis teaks ka kui suur see mootor peaks/võiks olla.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Paat ise on 89a Sunbird 188 ja mootor seal hetkel 4silindriline Fordi OMC bensukas 99kw mis peaks olema 2,3 L. Asetseb mootor siin:

Ehk ega sinna mingit ülisuurt eimahu küll panna, peaks ikka sellise ca 2,5 mootori suurusesse jääma. Vahekasti pole sinna pole ruumi vahele aretada, vänt läheb otse jalga ja kui olekski siis ma ei tea kustkohast sellist otsida, ma kunagi otsisin amuuri turbiini ja golfi mootori vahele sellist 1/2 ülekandega just mitte pikka kasti aga ei leidnudki.

Ehk ega sinna mingit ülisuurt eimahu küll panna, peaks ikka sellise ca 2,5 mootori suurusesse jääma. Vahekasti pole sinna pole ruumi vahele aretada, vänt läheb otse jalga ja kui olekski siis ma ei tea kustkohast sellist otsida, ma kunagi otsisin amuuri turbiini ja golfi mootori vahele sellist 1/2 ülekandega just mitte pikka kasti aga ei leidnudki.
Tel 56224693
Karu, sinna ei marineeri Sa mitte midagi. See on majanduslikult absoluutselt mõttetu ponnistus isegi siis, kui kodus tasuta mõni high-rpm masuudipress on olemas. Sinu paadile automootori marineerimine ei ole sierra poekott-diisli paigutamine lappajale.
PS: kipperis teatakse automootorite hingeelust rohkem, kui Sa arvata oskad
Näiteks Eesti kiireima punase veoauto omanik on ka kipperlane
Mis aga maismaa/mere masuudikatelde hingeelu puudutab, siis tuleb hoopis tikutakus AS Tross poole pöörduda
Jämedalt on kaks tootjat, kelle pajad on merel väga arvestatavad peale üldtuntute (Volvo-Penta, Yanmar etc): Caterpillar ja VW. Viimast ei tunne Eestis vist keegi. Aga kuidas vedurimõõdus must koletis 13,0 veerandmili sõitma panna @75+psi, teatakse.
edit. õige, äästross figureerib ju ka siin.
PS: kipperis teatakse automootorite hingeelust rohkem, kui Sa arvata oskad


Mis aga maismaa/mere masuudikatelde hingeelu puudutab, siis tuleb hoopis tikutakus AS Tross poole pöörduda

edit. õige, äästross figureerib ju ka siin.
Ega ma ei ma vaidlegi vastu, sul vbl on täiesti õigusPriitV kirjutas:Karu, sinna ei marineeri Sa mitte midagi. See on majanduslikult absoluutselt mõttetu ponnistus isegi siis, kui kodus tasuta mõni high-rpm masuudipress on olemas. Sinu paadile automootori marineerimine ei ole sierra poekott-diisli paigutamine lappajale.
PS: kipperis teatakse automootorite hingeelust rohkem, kui Sa arvata oskadNäiteks Eesti kiireima punase veoauto omanik on ka kipperlane
![]()
Mis aga maismaa/mere masuudikatelde hingeelu puudutab, siis tuleb hoopis tikutakus AS Tross poole pöördudaJämedalt on kaks tootjat, kelle pajad on merel väga arvestatavad peale üldtuntute (Volvo-Penta, Yanmar etc): Caterpillar ja VW. Viimast ei tunne Eestis vist keegi. Aga kuidas vedurimõõdus must koletis 13,0 veerandmili sõitma panna @75+psi, teatakse.
edit. õige, äästross figureerib ju ka siin.

Kas su kindlate väidete taga on mõni projekt ka või sa lihtsalt niisama lahmid siin, kui on siis äkki jagad kogemusi miks sellisele paadile masuudipressi paigaldamine nii väga mõttetu on ja räägi mootori paigaldusest mitte jahutusest.
Tel 56224693
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2888
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Paadinduses absoluutne võhik aga pakuks hammasrihmaga, kiirendavat ülekannet(pikisuunas kompaktne ja tndub et külgsuunas on veidi mänguruumi) või planetaarreduktorit võllile või olemasolevate nurkreduktorite (eeldan et jalas on sellised) ülekandearvu muutmist ja ühe võimaliku mootorina 200/300 Tdi LR lt. Hea resurss, vaikne ja ökonoomne. Ühtegi teadaolevat diislit 5000 peal käiata ei ole reaalne, isegi kui andmed lubavad, tegelikult läheb see ka bensukale veidi paljuks (va. tsiklimootorid).
Tehtud, mõeldud.
Mismõttes ülekande, vänt läheb seal otse jalga, selles traktis ei muuda midagi, jah oleks veel võimalus suurem või teise nurgaga vint võtta, et madalamate pöörete juures sama efektiivsus saavutada, see aga tähendaks reaalselt ettenähtust suuremat jõudu mis mõjuks mootori ja vindi vahel olevatele sõlmedele, kas need vastu peavad vot seda ma ei tea.carlking kirjutas:aga miks sul diisel nii kiirelt vaja pöörlema panna? diiselmootor ju jagab jõudu palju väiksemate pöörete pealt kui bensukas. seega kui soovid ökonoomsust diisli paigutamisega, tuleks ka ülekande peale mõelda?
Tel 56224693