Garaažikompressor

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
andu57
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: P Veebr 14, 2010 9:32 pm
Asukoht: Tartu

Garaažikompressor

Postitus Postitas andu57 »

Tegu siis suurema n-liidus toodetud õhkjahutusega isendiga.
Kui keegi teab sellise kompressori max pöördeid siis jagade oma tarkust minuga.
Tänapäevased müügil olevad luhftipumbad ei kannata üle 750 pöörde(vist)....kas sama reegel kehtib ka nõuka aegsete kohta.

http://album.ee/node/22544037/50225711
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Mootoril peaks olema 1500 pööret ja mootori seib on puusalt lastes 10cm.
Kompressori oma aga 30 cm.30/10=3 ja 1500/3=500 p/min.
Kuna tegemist on paiskõlitusega riistaga, siis alla 500 p/min võib juba õli silindritele mitte jõuda.
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

Orig.mootor lõpetas minuga juba ammu koostöö,nüüd on seal(c 15a) 2,2kw ja 2280p/m,eks arvesta ise kompr. pöörded eelneva postituse järgi ja minul töötab väga hästi! Ainult lisapaaki on küll vaja,kui õhuriistu ja värvimist tahad, minul on.
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”