UAZi remont Tartus
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZi remont Tartus
Tervitused,
Mure järgmine - on UAZ - kastiga. Maal - asendamatu tööloom. Kuid nüüd sidur jukerdab - ei taha justkui lahutada. Ise ei oska parandada ei oska ka viga leida. Paremini laseks kellegil selle korda teha.
EHK SIIS PALUN KONTAKTE TARTUST VÕI TARTUMAALT, KES TEGELEB UAZ-de REMONDIGA.
Hea kui see keegi saaks ka ametlikult arve esitada.
P.S. Selline list nimekiri asjalikest UAZ-i remondimeestest oleks ilmselt kasulik ka teistele UAZiomanikele.
Tänud ette.
Mure järgmine - on UAZ - kastiga. Maal - asendamatu tööloom. Kuid nüüd sidur jukerdab - ei taha justkui lahutada. Ise ei oska parandada ei oska ka viga leida. Paremini laseks kellegil selle korda teha.
EHK SIIS PALUN KONTAKTE TARTUST VÕI TARTUMAALT, KES TEGELEB UAZ-de REMONDIGA.
Hea kui see keegi saaks ka ametlikult arve esitada.
P.S. Selline list nimekiri asjalikest UAZ-i remondimeestest oleks ilmselt kasulik ka teistele UAZiomanikele.
Tänud ette.
T6nul täielik õigus:
Kastikal peaks kindlasti vist hüdrauliline (õlipumbaga) sidur olema. Seega:
1. Kui on hüdrauliline, leia siduri peapump. 452'el oli see mingis "haiges" kohas - kas armatuurlaua all või iluvõre taga.
Vaata leheküljed 26 ja 52:
http://www.ural-lada.com/uaz/docs/3741/controls.pdf
2. Kontrolli siduriõli taset, vajadusel lisa õli (Vene PSK).
3. Kui pump oli õlist tühi ja õli lisamisel sidur ikkagi ei lahuta, tuleb sidur õhutada - ja ilmselt ongi kõik korras!
Kui õli viga ei olnud (õlitase on normaalne), siis tuleb sidurit peale keerata (saan aru, et Sul sidur põhjast ikka väheke lahutab).
Jooniselt lk 52 paistab, et seda peaks saama teha nii peapumba, kui ka töösilindri juurest.
Põhimõte lihtne: Varrast, mis on otsapidi pumbas (või töösilindris) pead pikemaks keerama!
Nii, et näpud õliseks ja viina võid ise ära juua (ei peagi naabrimehele viima) !!!
Veelgi enam - Sa leiad kindlasti mõne naabrimehe/töökaaslase/vms, kes midagi masinatest jagab, kui ise hakkama ei saa. Aga vast tasuks siiski kõigepealt ise proovida!t6nu kirjutas:arvan et uaziku siduriga peaks küll iga suvaline autoremondi töökoda suutma selgust saada...
Kastikal peaks kindlasti vist hüdrauliline (õlipumbaga) sidur olema. Seega:
1. Kui on hüdrauliline, leia siduri peapump. 452'el oli see mingis "haiges" kohas - kas armatuurlaua all või iluvõre taga.
Vaata leheküljed 26 ja 52:
http://www.ural-lada.com/uaz/docs/3741/controls.pdf
2. Kontrolli siduriõli taset, vajadusel lisa õli (Vene PSK).
3. Kui pump oli õlist tühi ja õli lisamisel sidur ikkagi ei lahuta, tuleb sidur õhutada - ja ilmselt ongi kõik korras!
Kui õli viga ei olnud (õlitase on normaalne), siis tuleb sidurit peale keerata (saan aru, et Sul sidur põhjast ikka väheke lahutab).
Jooniselt lk 52 paistab, et seda peaks saama teha nii peapumba, kui ka töösilindri juurest.
Põhimõte lihtne: Varrast, mis on otsapidi pumbas (või töösilindris) pead pikemaks keerama!
Nii, et näpud õliseks ja viina võid ise ära juua (ei peagi naabrimehele viima) !!!
Kulla mees UAZil on mehhaaniline sidurG-69 kirjutas:T6nul täielik õigus:Veelgi enam - Sa leiad kindlasti mõne naabrimehe/töökaaslase/vms, kes midagi masinatest jagab, kui ise hakkama ei saa. Aga vast tasuks siiski kõigepealt ise proovida!t6nu kirjutas:arvan et uaziku siduriga peaks küll iga suvaline autoremondi töökoda suutma selgust saada...
Kastikal peaks kindlasti vist hüdrauliline (õlipumbaga) sidur olema. Seega:
1. Kui on hüdrauliline, leia siduri peapump. 452'el oli see mingis "haiges" kohas - kas armatuurlaua all või iluvõre taga.
Vaata leheküljed 26 ja 52:
http://www.ural-lada.com/uaz/docs/3741/controls.pdf
2. Kontrolli siduriõli taset, vajadusel lisa õli (Vene PSK).
3. Kui pump oli õlist tühi ja õli lisamisel sidur ikkagi ei lahuta, tuleb sidur õhutada - ja ilmselt ongi kõik korras!
Kui õli viga ei olnud (õlitase on normaalne), siis tuleb sidurit peale keerata (saan aru, et Sul sidur põhjast ikka väheke lahutab).
Jooniselt lk 52 paistab, et seda peaks saama teha nii peapumba, kui ka töösilindri juurest.
Põhimõte lihtne: Varrast, mis on otsapidi pumbas (või töösilindris) pead pikemaks keerama!
Nii, et näpud õliseks ja viina võid ise ära juua (ei peagi naabrimehele viima) !!!
Minu üks tuttav käib Moskvitsiga kusagil Aardla Statoili taga. Kui küsisin kas UAZ i ka teete vastasid et jah. Nii et uus ketas näppu ja sinna. Vaata et sa korvile kuuma ei anna. Tegeld kui ta sul maal on siis vast mõni talumees teeb ära. Muide kus kandis, võib olla tean kedagi seal pool. Ma ise Elva kandistpriit349 kirjutas:vabandust - minu viga - sidur libiseb - mitte ei lahuta - kas ka selle vastu leiduks head nõu?
Nats kaugelt Tartu tulla aga seal kohapeal ka ju vana koloosikeskus, keegi ikka ära teeb. Ta ju ikka veab sul natuke?
Viimati muutis valdy, R Mär 03, 2006 2:51 pm, muudetud 1 kord kokku.
Jah, see on õige, et neil on mehhaanilised sidurid. Aga kuna jutt käib "kastikast", siis neil on enamuses siiski hüdraulilised sidurid.valdy kirjutas:Kulla mees UAZil on mehhaaniline sidur
UAZ-452 ja tema modifikatsioonid olid mehaanilise siduriga - neid vanu sõjaväele toodetud variante ei tohiks vist eestis enam kuigipalju liikvel olla.
UAZ-3741, -3962, -2206, -3303 ja nende modifikatsioonid peaksid kõik olema hüdraulilise siduriga.
Peaksid - nii ütlen seepärast, et Uaz mudelivalik on läbi aegade olnud siiski tunduvalt laiem ja meil liikvel olevad "kastikad/bussid" on saanud vene ajal ohtralt kap.- ja kolhoosiremonte.
Hüdraulilisi sidureid peaks neil olema vististi vähemalt 2 varianti (peapumba erinevus).
Pealegi on igal omanikul võimalus panna sinna, mis mugavam tundub.