Gaz 66 ümberehitus
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Külahullu antud link on väga huvitav. Samas ma ei planeeri auto suurejoonelist ümbertegemist, sest mulle meeldib 66 kontseptsioon. Jääb mulje, et vene insenerid ehitasid nii hea maastikuveoka kui suutsid, ent mootori osas tuli rahulduda sellega, mida nõukogude tööstus oli võimeline 60ndate alguses suures tootmismahus pakkuma. Huvitav on täheldada, et ka erik pakkus välja ameerika V8 variandi koos automaatkastiga. Mõne lääne veoka diisel on mõistagi endiselt huvipakkuv. Ei tea, millisest rahast tuleks mootorivahetuse puhul rääkida? Tööd ma ise teostama ei hakkaks, kuna ma pole siiski õppinud mehaanik ja puhtalt humoorika ajaviite mõttes midagi kokku käkerdada ei taha.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Ma isiklikult sätiks küll bensuka vahele. Näiteks 454 või 455 bb ja TH400 on päris kena kooslus. Mootoril vahetad kaaned, kolvid, nuka, kolled, karpa ja jagaja- ning vupsti 550-600 jõudu. Th 400 miski alftermarket racing kit sisse ja sõida.
Jaak(JR) müüs siin ühte paadiankrut natuke aega tagasi.
Loe ka tqhq.ee foorumit, saad kõvasti targemaks.
Diisel 66 on minu arvates
Bensukas liigub kindlalt paremini- wheelspeed saab päris uhke olema bb konega.
Jaak(JR) müüs siin ühte paadiankrut natuke aega tagasi.
Loe ka tqhq.ee foorumit, saad kõvasti targemaks.
Diisel 66 on minu arvates
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- pets9555
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 169
- Liitunud: T Aug 14, 2007 7:36 pm
- Asukoht: Viljandimaa, Rapla, Läänemaa metsad
Miks mitte Cumminsi turbodiisel mootor. Sealt kannatab ka imeda ilusaid jõunumbreid. Kindlasti oskab sulle nenedest mootoritest rääkida palju kasutaja nimega AsTroSS.
Tal siis midagi ka müüa: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=216 ... ht=cummins
Pets
Tal siis midagi ka müüa: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=216 ... ht=cummins
Pets
Chevy Blazer S-10, 4.3 sport
53 vägevamaks ajamine oleks lihtsaim ja odavaim varjant. Kui ei meeldi saab seda mootorit hiljem vahetada mille iganes vastu.
Usa suuremad v8 kaaluvad ropult palju, pea sama mis zil. Kui liiga võimsaks ajada hakkab miski muu lagunema ja lõpptulemus selline et originaalist pole järel midagi.
Usa suuremad v8 kaaluvad ropult palju, pea sama mis zil. Kui liiga võimsaks ajada hakkab miski muu lagunema ja lõpptulemus selline et originaalist pole järel midagi.
Teen turvapuure võistlus autodele!
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
-
gasuzu
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Tere
Mootori kaal koos seadmete ja siduriga zmz53 265kg
zmz66 273kg
Mootori kaal koos seadmete ja siduriga zmz53 265kg
zmz66 273kg
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
ussr, i toodang oli kogusele miitte kvaliteedile. Väikene lihvimine andis juba tuntavaid tulemusi.
53 mootoril kipuvad vända raamsaaled lagunema (poldid tulevad välja, vaja tikpolte, sõber aretab nüüd 4 polt, plokki).
Töömaht: "pikkvänt" paz pussidel oli neid, sama plokk aga sisu erinev, maht kuni 5,6l
Lätlased kasutavad veobaidel seda nn" pikka vänta" minekut nil ikka jätkub
53 mootoril kipuvad vända raamsaaled lagunema (poldid tulevad välja, vaja tikpolte, sõber aretab nüüd 4 polt, plokki).
Töömaht: "pikkvänt" paz pussidel oli neid, sama plokk aga sisu erinev, maht kuni 5,6l
Lätlased kasutavad veobaidel seda nn" pikka vänta" minekut nil ikka jätkub
Teen turvapuure võistlus autodele!
Esimese väitega võib nõustuda.Inseneritöö on tehtud hindele 4+.alar83 kirjutas:ussr, i toodang oli kogusele miitte kvaliteedile. Väikene lihvimine andis juba tuntavaid tulemusi.
53 mootoril kipuvad vända raamsaaled lagunema (poldid tulevad välja, vaja tikpolte, sõber aretab nüüd 4 polt, plokki).
Töömaht: "pikkvänt" paz pussidel oli neid, sama plokk aga sisu erinev, maht kuni 5,6l
Lätlased kasutavad veobaidel seda nn" pikka vänta" minekut nil ikka jätkub
Õnnetuseks pole aga tootmine ja koostamine heal tasemel.
Raamlaagrite poltidega pole seni veel kellelgi probleeme olnud ja ilmselt ka ei tule.Pealegi on seal nagunii tikkpoldid ja enne läheb laagrikaas puru kui poldid järgi annavad.
Väikese lihvimise tulemus on küll vaevu tuntav ja mootori iseloomu eriti ei muuda.Suurema erinevuse saamiseks tuleb plokikaasi ikka kõvasti töödelda ja selleks sobivad ainult ühte kindlat tüüpi valuga kaaned ja metallipuru saab sealt 2 liitri jagu.
Töömahu tõstmine annab juurde küll algjõudu kuid see mootor saab diisli iseloomuga-korra tõmbab ja on jõud otsas.On ju klapid sama suured ja sealt ei mahu rohkem läbi.Mõnel juhul on see hea ja mõnel juhul mitte.
Mina eelistan igatahes pika veoga mootorit käiguvahetuse eripärade tõttu on see parem sõita kui on vaja liikuda erineva kiirusega.
Põhiline vahe mis muudab mootori iseloomu tuleb sisse ikka nukkvõllist.
Praeguse võlliga tuleb jõud alates 2000 pöördest ja ei lõpe enne 6000 pööret.Igatahes 3 käiguga kiirendades veab 70 km/h ilusti.
Tänapäevaste õlidega ei ole ka kestmine probleem.70-75 hj/l pole ju mingi äärmus vaid pigem reegel bensiinimootoril.