Pajero starter otsas?
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero starter otsas?
Tervist, nimelt siis selline lugu, et Pajero 2.5 tdi 62 kw starter ei tõmba järgi enam. Käib ainult klõps, kuid ringi ei aja. Kuna just eelmine hommik oli ka käivitus probleem, siis esialgu arvasin, et akud said tyhjaks ning sai seetõttu masin nööri otsas käima tõmmatud. Käis siis masin pool päeva ja sai ka sõidetud, et laeks akusid, kuid täpselt sama jama. Siit siis küsimus, kas starter võib niiöelda hoobilt peeti minna? Kuna pole eriti starteritega väga kokkupuutunud, kas siis ilmselt on harjad otsas? Iseenesest mingi relee toimib, mis on kapote all juhipoolsel küljel aku ja tosoolipaagi vahel, nii umbes kahe tikutopsi suurune. Aga kas sellel starteril on enda küljes veel relee? Mingi hetk oli küll probleem, et starter ei võtnud järgi, kuna sinna minev pisike juhe oli pistikust lahti. Aga sai kontrollitud esmalt, kuid see kyljes, lasin ka juhtmeotsad ning akuklemmid rost-offiga yle, et äkki ei anna yhendust, kuid ei midagi. Äkki on kellelgi kogemusi starteri mahavõtmisega, et kas ylevalt saab vajalikkesse kohtadesse ligi? Ning saab starteri puhul mõne jubina vahetusega korda, või ikkagi kogu krempel uus?
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
kirjeldatud sümptomid vihjaksid justkui otsasaanud starteri tõmbereleele-see viguri, mille külge starteri peal läheb see peenikene juhe ja aku plussklemmilt jäme juhe. tõmberelee lülitamiseks on sinu kirjeldatud kahe tikutopsi suurune relee auto kere küljes. kui too relee plõksutab,siis on viga starteris-kas puksid,harjad otsas või tõmberelee. kohati on mingiks ajaks aidanud kerge koputus nt puidust tokiga vastu tõmberelee korpust,kuid see on niidiga preservatiivi paikamine. 
51963080
Tööriista marketis müüakse igasugu erinevaid harjasid - kui mujalt ei saa.
Parajaks saab alati ise viilida.
Parajaks saab alati ise viilida.
Mida vingem maastur seda kaugemale tuleb järgi minna.
[
Kull või kiri[/size]] [
kaubaotsing[/size]] [
4x4]
[
Kull või kiri[/size]] [
kaubaotsing[/size]] [
4x4]Niisiis sai starter maha võetud ning laiali lammutatud. Korras oli seal ainult tõmberelee ning pendiks. Ülejäänud oli väga korralikult ära põlenud. Kuna harjad olid juba nii otsas, siis seejärel oli tekitanud sädeme mujale kuhu polnud vaja. Üldiselt oleks nagu keegi tina sinna sisse valanud
. Aga nyyd teine peal ja rõõmsalt keerleb võtme peale. Muidugi polnud ennem peale enda vana starteri hääle teist kuulnud, ning ega osanud lõppemist aimata, kuid uus vuristab ikka tunduvalt kiiremini ringi.
ullu raginat ei tee aga ega seda salongi kuulegi mis ta seal teeb kuid mingi üleviskamine toimub ja samal võtmekeeramisel ambub aga ka uuesti ning käivitub. Üleviskamine väljendub selles et võtmest keerates hästi korraks nagu tõmbab mootorit siis viskab üle (kõristab) ja hambub uuesti ning veab mootori käima. See siis ühe võtmest keeramisega.
kontrolliti starter ära, ei tea kuidas aga pidi kõik tipp-topp olema. Panen peale asi veelgi hullem, käristab ja üldse järgi enam ei võta.
Puhastasin juhtmeid, hoorattal krasse jm ja ei midagi ei aita.
Siis läksin katseeksitusele et pendiks ikkagi ära vahetada.
Ja vaata oligi pendiksi viga mida starteri tegijad diagnoosida ikkagi ei saanud.
Puhastasin juhtmeid, hoorattal krasse jm ja ei midagi ei aita.
Siis läksin katseeksitusele et pendiks ikkagi ära vahetada.
Ja vaata oligi pendiksi viga mida starteri tegijad diagnoosida ikkagi ei saanud.