
Ja kas regullin siis, kui mootor on soe või külm?

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
virgo kirjutas:Kas mootorit vahetad siis kui on soe või külm ?
Aga klapipesasid lihvid? Soojalt v külmalt?
Tee ikka toatemperatuuril, endal lihtsam.
Kolmapäevane õeluskoi Virgo
Tänud Taavi2101Taavi2101 kirjutas:Autodata näitab SJ410-l mootoril F10A , et külmalt:
sisse ja välja mõlemad 0,13-,018
Stupiduser kirjutas:Mismõttes märgid ja asend?
Nukkvõlli järgi vaatadki ju asendi, kus nukkvõlli nukk vastu nookurit ei puutu.
No nii lihtsalt se ikka ei käi küll,ei maksa anda nõu,kui omal ka asi segane! Tulemus võib üsna kurb tullaStupiduser kirjutas:Mismõttes märgid ja asend?
Nukkvõlli järgi vaatadki ju asendi, kus nukkvõlli nukk vastu nookurit ei puutu.
Klapivahede reguleerimine ei ole raketiteadus.seenior2 kirjutas:No nii lihtsalt se ikka ei käi küll,ei maksa anda nõu,kui omal ka asi segane! Tulemus võib üsna kurb tullaStupiduser kirjutas:Mismõttes märgid ja asend?
Nukkvõlli järgi vaatadki ju asendi, kus nukkvõlli nukk vastu nookurit ei puutu.![]()
Kui klõbisevad klapid,siis kõigepealt süüde õigeks vaja panna.Kui seejärel tahad ka klappe reguleerida,siis tuleb kas vastavat kirjandust hankida,või mõne oskaja mehe juurde õpipoisiks korrakski minna,muidu võib asi päris p...sse minna.
Estikeeles ei ole mõnda õpetust? Ei oska venekeelt.5-th wheel kirjutas:õpetus peaks ju siinsamas suzuki alafoorumis olemas olema
http://www.maiski.com/others/vitara/page.htm?50
5-th wheel kirjutas:ei ole küll konkreetselt selle mootori kapoti alla kunagi vaadanud, aga kiire tõlge antud lehelt:
ajad mootori ülemisse surnud seisu, selle leidmiseks pead hooratta kattelt eemaldama korgi ning märgid paika ajama, abiks on vaja taskulampi et paremini näha.
esimene silinder on auto esiosa poolne, neljas jagajapoolne. Esimese silindri nookurid peavad nö. vabad olema.
selles asendis reguleeritakse klapid 1,2,5,7 (vt. joonist), siis teed mootorile täispöörde, nii et märgid jälle kokku läheksid ning reguleerid klapid 3,4,6,8
kontramutri pingutusjõud 15-20 Nm. klapivahe 1,0 mootoriga 0,13-0,18 mõlemal klapil. 1,3 mootoriga 0,13-0,17 sisselaskel ja 0,16-0,2 väljalaskel külma mootoriga.
kindlasti jälgi, et ülemine surnud seis õige oleks!
ise tegin kunagi vitarale sama lehe õpetuse järgi ja probleeme ei olnud.(loe ei tekitanud omale)