Tere foormulased ja targemad tegelased.
TTK lõputööna plaanis siis nagu jutuks on olnud UAZ 469- ümberehitus. Kas on kellelgi olnud kokkupuudet sellega, kuidas ARK ja erinevad ülevaatuspunktid suhtuvad üsnagi põhjalikku ümberehitusse.
Nagu jutuks olnud: MB R5 3,0 DIISEL( olemas)+ automaatkk(olemas nii manuaal kui atm.kast)+ 69 vahekast. ketaspidurid kõigil ratastel, roolivõimendi, mõistlik tõste, et hiljem saaks võistelda. Kui vähegi raha leian, siis ka difrite lukud ja vintsid. Aga sellest on natukene vara rääkida. Ilmselt jõuame selleni aasta pärast, sest pere, kool ja töö nõuavad oma.
Kas on kellelgi sellise asja kohta varasem kogemus, kuna ei tahaks, et asi takerduks ametnike taha, sest kahjuks on meie aeg ja raha piiratud. Me ise loodame sellele, et tegemist on autoeriala inseneride lõputööga ja sellevõrra vaadatakse meie peale paremini, sest me peame ju oma tööd kõrge komisjoni ees kaitsma ja läbima sellega ka kooli labori. Plaan on tõsine, auto on olemas ja kuna teine kursus hakkab läbi saama hakkab juba vaikselt kiireks minema. Kuipalju tuleb esitada jooniseid, materjali- ja tugevusaruandeid, et selline asi oleks ekspertide jaoks reaalselt aktsepteeritav.
Kõige lõpuks peaks autost saama võistluskõlblik võistlusauto.
Samas arvestame ka sellega et asi peaks jääma mõistlikkuse piiridesse. Kui seda ei saa, tuleb teha lõputöö sobivamal teemal.
Lihtsalt arvasime, et miks ei võiks noored insenerid ise oma kätega auto valmis ehitada.
UAZ 469 ümberehitus ülikooli lõputööna
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ 469 ümberehitus ülikooli lõputööna
Pärnu/ Tihemetsa
Kõige lõpuks peaks autost saama võistluskõlblik võistlusauto.
Ehk siis see on eesmärk kuhu jõuda. Millises võstlus klassis?
Milleks teha lõputööks midagi sellist mida on juba tehtud ja tehaks veelgi. Lõputus koguses ja suht nõrga tehnilise tasemega. Kooslus UAZ, MB ja olemas olevad metallitükkid ei peaks nüüd küll midagi sellist olema millega võiks diplomit kaitsta.
Pakun, et taastage parem UAZ tema originaal kujul. Ja sealt edasi tehke teoorias ja praktikas:
Puhtamad heitgaasid (säästlikum toitesüsteem)
esirataste parem pöörderaadius
jne.
Või ehitage offroad elektrimobiil.
Edu soovides
aare
Ehk siis see on eesmärk kuhu jõuda. Millises võstlus klassis?
Milleks teha lõputööks midagi sellist mida on juba tehtud ja tehaks veelgi. Lõputus koguses ja suht nõrga tehnilise tasemega. Kooslus UAZ, MB ja olemas olevad metallitükkid ei peaks nüüd küll midagi sellist olema millega võiks diplomit kaitsta.
Pakun, et taastage parem UAZ tema originaal kujul. Ja sealt edasi tehke teoorias ja praktikas:
Puhtamad heitgaasid (säästlikum toitesüsteem)
esirataste parem pöörderaadius
jne.
Või ehitage offroad elektrimobiil.
Edu soovides
aare
Me ise arvame, et ehitada ühte sõidukit ringi on mõistlikum kui teha mingisuguse autoremonditöökoja projekti, kuna teame, et ise kunagi otseselt remondi alal leiba teenima ei hakka. Teiseks. Vaja on ju teha kõik vajalikud joonised, arvutused jne. Tugevusarvutused on lõputöö üks kohustuslik osa. Selliseid autosid on tehtud. Jah, on küll, aga teoretiseerimise asemel tahaks midagi ka ise oma kätega valmis teha. Seda nüüd küll peale enda tarkuse ja kogemuse kasutades ära ka võõrast tarkust ja kogemust. Nagu juba varem öeldud sai peaks sellest kokku saama võistlusauto. Ilmselt saab see olema vabaklass, kuna nii ulatuslike ümberehitustega ei ole võimalik TR1 sõita, sest tehniliselt ei ole see ju enam UAZ originaal. Aga sellesse klubisse siin tahaks kuuluda ikkagi täieõiguslikult, mitte ainult jahuda ja targutada.
Nagu juba ennist öeldud sai kaalume igasuguseid variante, aga kindlasti mitte ainult paberi peale jäävaid, muidu oleks neli aastat pere ja töö kõrvalt kooliskäimine suht mõttetu.
Nagu juba ennist öeldud sai kaalume igasuguseid variante, aga kindlasti mitte ainult paberi peale jäävaid, muidu oleks neli aastat pere ja töö kõrvalt kooliskäimine suht mõttetu.
Pärnu/ Tihemetsa
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Tere.
Sul on tekkind võimalus ehitada midagi unikaalset,aga sa tahad kole rasket uazi mis kaalub 2tonni ringis.Äkki võtaks plaani toruraam alumiinium,süsinikklaasplast.Tai kuskil kirjutas venelaste kergetest autodest.Venelaste üks kotlett toru raam 150kg,60kg alumiiniumit,vedrustusekäik 340mm.3vintsi 2elektrilist 1mehaaniline,39,5x18x15boggerid ja 2,8toyota mootor.Kui tahad midagi teistsugust mine lehele hobbyport.ru sealt otsi üles armeenlaste tehtud jeep mille täis mass on 1000kg.Aastast vist oli 1986 .Kui sul on võimalus tee midagi lahedat ja õpeta meid ka
http://forum.lunohodov.net/
http://strannik.flyboard.ru/
http://foto.mail.ru/mail/12345iu/22/26.html
Sul on tekkind võimalus ehitada midagi unikaalset,aga sa tahad kole rasket uazi mis kaalub 2tonni ringis.Äkki võtaks plaani toruraam alumiinium,süsinikklaasplast.Tai kuskil kirjutas venelaste kergetest autodest.Venelaste üks kotlett toru raam 150kg,60kg alumiiniumit,vedrustusekäik 340mm.3vintsi 2elektrilist 1mehaaniline,39,5x18x15boggerid ja 2,8toyota mootor.Kui tahad midagi teistsugust mine lehele hobbyport.ru sealt otsi üles armeenlaste tehtud jeep mille täis mass on 1000kg.Aastast vist oli 1986 .Kui sul on võimalus tee midagi lahedat ja õpeta meid ka
http://forum.lunohodov.net/
http://strannik.flyboard.ru/
http://foto.mail.ru/mail/12345iu/22/26.html
Viimati muutis gasuzu, E Mär 22, 2010 8:50 pm, muudetud 2 korda kokku.
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Tegelikult pole ju Teie idee paha.
Lihtsalt tehke asi ära.Püüdke vältida teiste tehtud vigu, infot vigadest saate siit lehelt küllaga (otsing abiks ikka).
Rakendage oma inseneri mõtlemist ja ärge unustage et asjale tuleb läheneda "loominguliselt".
Kindlasti rääkige ennem härradega endisest "ARK"ist , nüüd maanteeameti büroo oma ideest ja küsige mis, kas ja kuidas.
Nad pole üldiselt kadedad ja jagavad soovitusi.
Ja siis ehitama.Tehke ka suurtes kogustes pildimaterjali oma tegemistest ja pange asi kirja ka.Saate hiljem soovitusi anda.
Ja lõpetuseks kasutaja Tai õpetused offroad UAZ ehitamiseks :
Võtke Volvo sillad, tehke toruraam, pange patroli mootor, kastid ja tehke ise tuled-viled juhtmed ja see mis UAZist järgi jääb , pange kokku ja müüge maha.
Lihtsalt tehke asi ära.Püüdke vältida teiste tehtud vigu, infot vigadest saate siit lehelt küllaga (otsing abiks ikka).
Rakendage oma inseneri mõtlemist ja ärge unustage et asjale tuleb läheneda "loominguliselt".
Kindlasti rääkige ennem härradega endisest "ARK"ist , nüüd maanteeameti büroo oma ideest ja küsige mis, kas ja kuidas.
Nad pole üldiselt kadedad ja jagavad soovitusi.
Ja siis ehitama.Tehke ka suurtes kogustes pildimaterjali oma tegemistest ja pange asi kirja ka.Saate hiljem soovitusi anda.
Ja lõpetuseks kasutaja Tai õpetused offroad UAZ ehitamiseks :
Võtke Volvo sillad, tehke toruraam, pange patroli mootor, kastid ja tehke ise tuled-viled juhtmed ja see mis UAZist järgi jääb , pange kokku ja müüge maha.