Tere! Sai käidud siis sellist isendit vaatamas http://www.auto24.ee/used/669845 Probleem selles, et õlirõhu andur näitas tühikäigul päris nulli lähedale, kuid tuli ei hakanud põlema. Kõrgematel pööretel natuke andur ikka liikus, kuid kahtsalelt vähe. Õlitase oli normis.
Teine probleem oli radiaatori korgi alt leitud tõsine sita kamakas(vabandus väljendi pärast), mis meenutas savi. Ilmselt see kamakas siis lekke takistaja või mis iganes selle keemia nimi on. Küsimus siis selles, et kas peab neid vigasid kartma. Mootor iseenesest töötas ja u 30 min jooksul ei tekkinud mingeid surveid radikasse. Kas jahutusvedeliku lõdvikud lähevad nö kõvaks kui surve sees? Iseenesest paisupaaki ei voolanud küll midagi.
Kas antud vead viitavad kulunud mootorile, kuigi mootor töötas hästi: ei tahmanud, 4500 pööret tuli minu arvates kergelt, käivitus ideaalselt.
Ühesõnaga oleks vaja teadjamate meeste arvamust ja näpunäiteid kuidas kindlaks teha et mootor oleks ikka enamvähem korras.
Patrol Y60 ostmine
Moderaatorid: jr, Moderators
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Selliste sümptomitega ongi mootor enamvähem korras.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/