Mida osta - Wrangler, Patrol, Pajero või hoopis midagi muud?
Moderaator: Moderators
Mida osta - Wrangler, Patrol, Pajero või hoopis midagi muud?
Tere.
Kuna oma linnamaastur jääb soovile sügavamasse mutta ronida lahjaks, siis soov osta mingi selline isend millel stockis võimalikult palju võimekust ja vajalikku varustust (esialgu vajadusel lisaks siis teised mudarehvid, vintsi, tõste ja õhutuste jne modimise), et hobikorras võimalik vähe tõsisemaid trasse läbida ning millest võimalik ajapikku ehitada midagi sellist, millega ka soovi korral võistlustel osaleda ka midagi teha oleks. Hinnapiiri olen vaadanud 20-50 tuhande vahele, huviorbiidis on Wrangler kuid vaadanud ka lühikese kerega Patrolit ja Pajerot. Sooviks siis kuulda nende masinate head ja vead ning mida peaks ostes kontrollima-vaatama ning millist isendit neist soovitate või oleks targem hoopis midagi muud vaadata ja miks?
Ette tänades ja asjalikke kommentaare oodates.
Margus
Kuna oma linnamaastur jääb soovile sügavamasse mutta ronida lahjaks, siis soov osta mingi selline isend millel stockis võimalikult palju võimekust ja vajalikku varustust (esialgu vajadusel lisaks siis teised mudarehvid, vintsi, tõste ja õhutuste jne modimise), et hobikorras võimalik vähe tõsisemaid trasse läbida ning millest võimalik ajapikku ehitada midagi sellist, millega ka soovi korral võistlustel osaleda ka midagi teha oleks. Hinnapiiri olen vaadanud 20-50 tuhande vahele, huviorbiidis on Wrangler kuid vaadanud ka lühikese kerega Patrolit ja Pajerot. Sooviks siis kuulda nende masinate head ja vead ning mida peaks ostes kontrollima-vaatama ning millist isendit neist soovitate või oleks targem hoopis midagi muud vaadata ja miks?
Ette tänades ja asjalikke kommentaare oodates.
Margus
4x4-ga on see sündroom, et tahaks järjest sügavamasse mülkasse ronida - kas sealt välja ka saab - eks siis näis
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Selleisel juhul jääb Pajero oma modimise võimatuse poolest ära.
Wrangler selle raha eest ainult lahja ja janune: 2,5 mootoriga. Kui soov tõsisema Wrangleri järgi, siis tuleb pisut rohkem raha välja käia.
Patrol on pigem selline pikemaajalisem tööloom, millest annab rellaka ja keevitusega teha võitmatu TR3.
Wrangler selle raha eest ainult lahja ja janune: 2,5 mootoriga. Kui soov tõsisema Wrangleri järgi, siis tuleb pisut rohkem raha välja käia.
Patrol on pigem selline pikemaajalisem tööloom, millest annab rellaka ja keevitusega teha võitmatu TR3.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
OK, Pajerol ja Patrolil üks miinus kirjas. Aga kuulda tahaks ka kuidas on Wrangleri kastiga - manuaal versus automaat, mida eelistada ja kuidas vahekast ja sillad kestavad kui teha vedru tõste silla peale ja panna suured rehvid ja kuidas lood difrilukkudega? 2,5 janune ja lahja - aga kui on sildades aeglasemad ülekanded, kas on ok või siiski pigem 4 liitrist eelistada.
Mida arvate muudest masinatest nagu LC LJ70, Defender, Cherokee.
Ei arvagi, et ostan selle ainuõige esimesel korral ja jäängi selle juurde aga tahaks siiski vastavalt võimalikule valikule parimat ja pikaajalisemat projekti, et kohe ei saabuks teadmine, et sellel projektil pole perspektiivi.
P.S. Samas kui kellelgi on midagi pakkuda (k.a. avariilist või rem. vajavat) siis ps, et mitte teha sellest ostu-müügi teemat (see tuleb eeldatavasti siis õigesse kohta kui on selge mida eelistan ja pole juba ps-i teel pakutavat ostnud)
Mida arvate muudest masinatest nagu LC LJ70, Defender, Cherokee.
Ei arvagi, et ostan selle ainuõige esimesel korral ja jäängi selle juurde aga tahaks siiski vastavalt võimalikule valikule parimat ja pikaajalisemat projekti, et kohe ei saabuks teadmine, et sellel projektil pole perspektiivi.
P.S. Samas kui kellelgi on midagi pakkuda (k.a. avariilist või rem. vajavat) siis ps, et mitte teha sellest ostu-müügi teemat (see tuleb eeldatavasti siis õigesse kohta kui on selge mida eelistan ja pole juba ps-i teel pakutavat ostnud)
4x4-ga on see sündroom, et tahaks järjest sügavamasse mülkasse ronida - kas sealt välja ka saab - eks siis näis
Ei ole endalgi diisli vastu midagi, kulgen praegugi GC 3.0 diisliga kuid kardan, et vanemad diislid jäävad lahjaks- või ma eksin?pilgrems kirjutas:Isiklikult eelistaks vanemat diislit(ilma peene elektroonikata).
Diisel vajab põhimõtteliselt kütet ja õhku ning töötab.
Bensiini mootoril on veel sädet ka vaja aga vees kipub säde kustuma.
Ja vett saad maitsta nii kui nii.
4x4-ga on see sündroom, et tahaks järjest sügavamasse mülkasse ronida - kas sealt välja ka saab - eks siis näis
... et siis ootaks margiomanike või teadlike asjalikke kommentaare.M.M. kirjutas:OK, Pajerol ja Patrolil üks miinus kirjas. Aga kuulda tahaks ka kuidas on Wrangleri kastiga - manuaal versus automaat, mida eelistada ja kuidas vahekast ja sillad kestavad kui teha vedru tõste silla peale ja panna suured rehvid ja kuidas lood difrilukkudega? 2,5 janune ja lahja - aga kui on sildades aeglasemad ülekanded, kas on ok või siiski pigem 4 liitrist eelistada.
Mida arvate muudest masinatest nagu LC LJ70, Defender, Cherokee.
Ei arvagi, et ostan selle ainuõige esimesel korral ja jäängi selle juurde aga tahaks siiski vastavalt võimalikule valikule parimat ja pikaajalisemat projekti, et kohe ei saabuks teadmine, et sellel projektil pole perspektiivi.
P.S. Samas kui kellelgi on midagi pakkuda (k.a. avariilist või rem. vajavat) siis ps, et mitte teha sellest ostu-müügi teemat (see tuleb eeldatavasti siis õigesse kohta kui on selge mida eelistan ja pole juba ps-i teel pakutavat ostnud)
Aitäh neile kes viitsivad vastata!
4x4-ga on see sündroom, et tahaks järjest sügavamasse mülkasse ronida - kas sealt välja ka saab - eks siis näis
Ei loe end eksperdiks, aga paar "tarkusetera" wranku kohta.M.M. kirjutas:Aga kuulda tahaks ka kuidas on Wrangleri kastiga - manuaal versus automaat, mida eelistada ja kuidas vahekast ja sillad kestavad kui teha vedru tõste silla peale ja panna suured rehvid ja kuidas lood difrilukkudega? 2,5 janune ja lahja - aga kui on sildades aeglasemad ülekanded, kas on ok või siiski pigem 4 liitrist eelistada.
... et siis ootaks margiomanike või teadlike asjalikke kommentaare.
1) 2,5 paja ja automaatkasti kooslusest soovitavad kõik kaarega ringi käia, pidi olema eriti uimane.
2) aeglasemad ülekanded päästavad küll, mingid jeepforumi hipid panid d30/35 sildade kombole vist 36" rehvidki alla

Lukkude ja suurte (>33") rehvidega tuleb nii-ehk-naa ettevaatlik olla, isegi d44 sildadega.
2,5 mootoriga ja d30/35 wrankut ehitamiseks (loe: põhjalikult metsa ja mutta minemiseks) soovitada nüüd küll ei julgeks. Ostmiseks ja sõitmiseks täiesti okei aparaat, aga kolli sellest tegema hakata on tüberavõitu tegevus, rahale leiaks ka paremat rakendust. 4,0 on lihtsalt tegusam, kui selle d44 sildadega kätte saad siis võid ka lukkudele või suurele rehvile mõelda.
P.S. minu jutt tugineb suuresti TJ põlvkonna wrankul, neid vist veel samas 50k-ga kätte ei saa... palju sellest YJ-ile rakendub, ei oska öelda.
tegime pulli, aitab
...selge, et siis pigem 4.0 ja kumb siis kas siis manuaal nagu ise nagu arvan et peaks kolli tehes mõtekam või automaat. Miks seda ülekande kohta küsin- jäi silma siin foorumis üks wrangleri müügikuulutustanel kirjutas:Ei loe end eksperdiks, aga paar "tarkusetera" wranku kohta.M.M. kirjutas:Aga kuulda tahaks ka kuidas on Wrangleri kastiga - manuaal versus automaat, mida eelistada ja kuidas vahekast ja sillad kestavad kui teha vedru tõste silla peale ja panna suured rehvid ja kuidas lood difrilukkudega? 2,5 janune ja lahja - aga kui on sildades aeglasemad ülekanded, kas on ok või siiski pigem 4 liitrist eelistada.
... et siis ootaks margiomanike või teadlike asjalikke kommentaare.
1) 2,5 paja ja automaatkasti kooslusest soovitavad kõik kaarega ringi käia, pidi olema eriti uimane.
2) aeglasemad ülekanded päästavad küll, mingid jeepforumi hipid panid d30/35 sildade kombole vist 36" rehvidki allaaga mõtet on asjal ilmselt ainult siis, kui saad sellise koosluse (2,5 ja aeglane peaülekanne) kohe kätte, ise ülekandeid vahetama hakates läheb see kallimaks kui suurema mootoriga isend ilmselt. Ülekannetel tuli seoses difrikorpusega mingi piir ka ette, aga mis see täpselt oli, ei julge praegu öelda. Ehk 5,13?
Lukkude ja suurte (>33") rehvidega tuleb nii-ehk-naa ettevaatlik olla, isegi d44 sildadega.
2,5 mootoriga ja d30/35 wrankut ehitamiseks (loe: põhjalikult metsa ja mutta minemiseks) soovitada nüüd küll ei julgeks. Ostmiseks ja sõitmiseks täiesti okei aparaat, aga kolli sellest tegema hakata on tüberavõitu tegevus, rahale leiaks ka paremat rakendust. 4,0 on lihtsalt tegusam, kui selle d44 sildadega kätte saad siis võid ka lukkudele või suurele rehvile mõelda.
P.S. minu jutt tugineb suuresti TJ põlvkonna wrankul, neid vist veel samas 50k-ga kätte ei saa... palju sellest YJ-ile rakendub, ei oska öelda.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=efd3
ja tekkis antud isendi vastu huvi sestap küsisingi, selle raha eest jah TJ ja 4 liitrist raske saada, aga pigem vist maksta natuke rohkem kui pärast tõdeda, et ämber! Kas on ka mingi variant millel on d44 all või see siiski erandina mingis variandis lastud panna ja kas mõlemal sillad, minu teada tagasild mingis variandis d44 kuid ees d30 ikka- või eksin?
Pakutud ka üks G 3-ne diisel ja TR2 võistlusauto mis tundub hea masin kuid ka kahjuks kõige kallim, mida sellest isendist võrreldes Wrangleriga arvata?
4x4-ga on see sündroom, et tahaks järjest sügavamasse mülkasse ronida - kas sealt välja ka saab - eks siis näis
Millise miinuse Patrol kirja sai koos Pajeroga?
Otsusta parem ära, mis klassis tahad võistelda ja vastavalt sellele saad ka autot valida. G või Patrol ei kõlba ilmselgelt väiksema rehvimõõduga piiratud klassidesse oma suurema kaalu tõttu jne. Üldjoontes võib kõigega igal pool sõita ja ka teoreetiliselt võita, aga hea ülevaate erinevate masinate potentsiaalist annab näiteks karikasarja edetabel(toyota, suzukid).
Arvestada tasub ka sellega, et valmis ehitatud võistlusautot on alati odavam osta kui ise ehitada, niiet tasub läbirääkimisi pidada ja raha koguda. Kui otsustad ikkagi mõne tänavalt tulnud maasturi osta, siis arvesta kohe ka elementaarse varustuse hinnaga(tõsine hooldus, normaalne vints, veljed, rehvid, elementaarne varustus jne).
50k eest soovitaks leida mõni mitte eriti raibe patrol ja sellele vajalik remont, vints, rehvid, varustus soetada ja mudaga tutvuma minna.
Otsusta parem ära, mis klassis tahad võistelda ja vastavalt sellele saad ka autot valida. G või Patrol ei kõlba ilmselgelt väiksema rehvimõõduga piiratud klassidesse oma suurema kaalu tõttu jne. Üldjoontes võib kõigega igal pool sõita ja ka teoreetiliselt võita, aga hea ülevaate erinevate masinate potentsiaalist annab näiteks karikasarja edetabel(toyota, suzukid).
Arvestada tasub ka sellega, et valmis ehitatud võistlusautot on alati odavam osta kui ise ehitada, niiet tasub läbirääkimisi pidada ja raha koguda. Kui otsustad ikkagi mõne tänavalt tulnud maasturi osta, siis arvesta kohe ka elementaarse varustuse hinnaga(tõsine hooldus, normaalne vints, veljed, rehvid, elementaarne varustus jne).
50k eest soovitaks leida mõni mitte eriti raibe patrol ja sellele vajalik remont, vints, rehvid, varustus soetada ja mudaga tutvuma minna.
Inseneer kirjutas:FlammablE kirjutas:Millise miinuse Patrol kirja sai koos Pajeroga?
Otsusta parem ära, mis klassis tahad võistelda ja vastavalt sellele saad ka autot valida. G või Patrol ei kõlba ilmselgelt väiksema rehvimõõduga piiratud klassidesse oma suurema kaalu tõttu jne. Üldjoontes võib kõigega igal pool sõita ja ka teoreetiliselt võita, aga hea ülevaate erinevate masinate potentsiaalist annab näiteks karikasarja edetabel(toyota, suzukid).
Arvestada tasub ka sellega, et valmis ehitatud võistlusautot on alati odavam osta kui ise ehitada, niiet tasub läbirääkimisi pidada ja raha koguda. Kui otsustad ikkagi mõne tänavalt tulnud maasturi osta, siis arvesta kohe ka elementaarse varustuse hinnaga(tõsine hooldus, normaalne vints, veljed, rehvid, elementaarne varustus jne).
50k eest soovitaks leida mõni mitte eriti raibe patrol ja sellele vajalik remont, vints, rehvid, varustus soetada ja mudaga tutvuma minna.
Selleisel juhul jääb Pajero oma modimise võimatuse poolest ära.
Wrangler selle raha eest ainult lahja ja janune: 2,5 mootoriga. Kui soov tõsisema Wrangleri järgi, siis tuleb pisut rohkem raha välja käia.
Patrol on pigem selline pikemaajalisem tööloom, millest annab rellaka ja keevitusega teha võitmatu TR3.
Kuid see miinus ei tähenda, et neid autosid ei vaata, selleks siia kirjutangi, et lisaks oma teadmistele nende autode kohta kuulda ka autode kolliks tegijate teadmisi ja soovitusi markide kohta ja siis plusse miinuseid ja soovitusi arvesse võttes oleks, sel hetkel kui otsuse teen mõne auto kasuks, teada millega silmitsi seisan. Ei ütle, et siin näiteks palju negatiivset kriitikat saanud masinat ei osta, eks kõigil ole oma head ja vead, vaid sõltub palju ka soodsast pakkumisest (loe: hea hind+juba lisatud varustus) kuid siiski arvesse võttes kogutud infot.
4x4-ga on see sündroom, et tahaks järjest sügavamasse mülkasse ronida - kas sealt välja ka saab - eks siis näis
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Ütlen kohe ette, et kolli ehitamisest ja/või võistlemisest ei tea ma midagi. Ilmselt on seal hoopis teised nõuded ja prioriteedid...M.M. kirjutas:...selge, et siis pigem 4.0 ja kumb siis kas siis manuaal nagu ise nagu arvan et peaks kolli tehes mõtekam või automaat.
Aga oma 4.0 TJ *hobiautol* on automaat ja ausalt öeldes ei kujutaks praegu manuaali ettegi. Eelmisel liikuril (Grand Vitara) oli käsikast ja sellega sai siduri üsna kergelt kärssama, kui kusagile kivi otsa meelitada oli vaja. Automaadiga on väände doseerimine minu arvates oluliselt mugavam.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
4,0 manuaal jeepiga õnnestub libistamine (õigete sillaülekannete korral) muretul, eriti kui siduriks Centerforcevtl kirjutas:Ütlen kohe ette, et kolli ehitamisest ja/või võistlemisest ei tea ma midagi. Ilmselt on seal hoopis teised nõuded ja prioriteedid...M.M. kirjutas:...selge, et siis pigem 4.0 ja kumb siis kas siis manuaal nagu ise nagu arvan et peaks kolli tehes mõtekam või automaat.
Aga oma 4.0 TJ *hobiautol* on automaat ja ausalt öeldes ei kujutaks praegu manuaali ettegi. Eelmisel liikuril (Grand Vitara) oli käsikast ja sellega sai siduri üsna kergelt kärssama, kui kusagile kivi otsa meelitada oli vaja. Automaadiga on väände doseerimine minu arvates oluliselt mugavam.

Kunagi üks Soomlane isegi küsis mult Laadogal, sul on ju automaat kast aga miks sa selle kepiga pidevalt vehid??? Oli vaja pikalt seletada, miks ja kuidas.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.