pajero sport jahutuses surve

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

woodman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: N Mär 11, 2010 7:48 pm
Asukoht: Viljandi

pajero sport jahutuses surve

Postitus Postitas woodman »

Sai soetatud hooldamata pajero sport 2,5 73kw ja tundus et jahutusvedeliku vähe kuna paisupaak tühi ja radikast ka nagu ei paistnud. Sai juurde pantud esialgu radikasse otse ja siis ka paisupaaki. Peale käivitamist hakkasin radika korki avama ja surve oli sees ning purskas välja natuke.
Kas põhjus võib olla kuuma saanud mootoris et surve sees või õhus mis pole veel välja saanud või mingi surve on normaalne.
Käivitus pole ka kõige parem, esialgu olid eelsüüte küünlad ära aga kui vahetatud said siis armatuuris eelsüüte tule aeg ei pikenenud vaid kustub jub ca 2 sek pärast, relee tegelikult on pikemalt aga tundub et ka liiga lühikeselt nagu et ei jõuagi küünlad õieti punaseks minna. Auto soojas ruumis ja käiamist tahab ca 5-10 sek.
Kas on põhjust muretseda mootori kuumasaamist ja sellega kõike kaasnevat või võib olla mõned muud vead.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Surve probleemile saab selgust kui kaan maha võtta ja lasta survestada.
Tuli kustubki mõned sekundid varem kui relee välja lülitub aga seal ju kiirküünlad,seega kõik õige.(kui küünaldele ikka vool jõuab?)
Ilmselt vajub küte alla kuna tahab käiamist aga võib ka mõni muu probleem olla.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
woodman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: N Mär 11, 2010 7:48 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas woodman »

hea oleks teada kas on põhjust kohe minna ploki kallale ja kontrollima.
Kas survet ei tohiks üldse olla, kas võib olla muid põjustajaid?
Käimisest ja käivitusest peaks ka ju näitama midagi välja.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

woodman kirjutas:hea oleks teada kas on põhjust kohe minna ploki kallale ja kontrollima.
Kas survet ei tohiks üldse olla, kas võib olla muid põjustajaid?
Käimisest ja käivitusest peaks ka ju näitama midagi välja.
Ega need vead ju klaviatuuri klõbistades kuhugi ei kao kui ise ei mõista, näita neile kes seda tööd oskavad.Viljandis ju mõni töökoda ikka on.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
woodman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: N Mär 11, 2010 7:48 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas woodman »

egas kipu kaduma jah aga ei taha mööda remonditöökodasi ka käia kuna neid on vahelduva eduga niigi saanud vahepel külastatud.
Tekkis veel üks küsimus, et kus võiks asuda tal ABS-i andur, et ei näinud esialgu hammasvööd.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Võta külmal mootoril radika punn maha,no näiteks hommikul,kalla kurguni täis,pane käima ja vaata mis toimub.Esimese nelja viie minuti jooksul ei tohiks olla mite mingit tegevust,ei mulle,ei üle serva ajamist.
olge marurahulikud!
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas igiliikur »

Maasturid kirjutas:Surve probleemile saab selgust kui kaan maha võtta ja lasta survestada.
Oskad äkki öelda, mis hinda survestamise eest küsitakse? Kuulsin mingit hullu juttu, et Tartus tahetakse 3000 :shock:
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

Ainult survestamine küll niipalju ei tohiks maksta. Oma masinal oli vanas plokikaanes 3 mõra ja nende parandamine oleks tartus läinud maksma mingi 8000.-. 2-3000 maksab mõra parandus olenevalt keerukusest. Kallist raha küsitakse selle töö eest küll aga eks töö ole ka keeruline. Õnneks sai parandusele kuluva raha eest uus kaan inglismaalt tellitud. Tugevat survet küll radiaatoris ei tohiks olla aga ainuke viis viga teada saada on plokikaan maha.
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4502
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

igiliikur kirjutas:
Maasturid kirjutas:Surve probleemile saab selgust kui kaan maha võtta ja lasta survestada.
Oskad äkki öelda, mis hinda survestamise eest küsitakse? Kuulsin mingit hullu juttu, et Tartus tahetakse 3000 :shock:
Kuulge kui sellist hinda küsitakse siis tooge minu juurde - ma lasen nt. kiloga ää teha :P
(umbkaudu ühe nulliga oled sa eksinud)
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

7-8 aastat tagasi Galloperi kaane remont ( survestus, uue klapipesa
panek, klappide lihvimine) Tartus ca 2,5 Keek.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas igiliikur »

Selge pilt :D Mul on üldiselt teemaalgatajaga sama mure. Survestama ei hakka, aga lasen lihvida+kapid teha=500eeku 8)
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
woodman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: N Mär 11, 2010 7:48 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas woodman »

sai siis võetud radikal kork maha ja käivitatud.
Paar minutit ei mingit liikumist ega mulle ja siis hakkas paisuma ning panin ruttu korgi peale tagasi. Korgil siis suht kõva vedru et paisumisel tekkivat survet nii lihtsalt paisupaaki ei lase.
Kas teab keegi mis hind on õli radikal, nimelt radika küljes oleval mutril on millegi pärast väike mõra stutsi liitepinnas ja laseb läbi.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Väga hea.Nüüd kui mootor kuum keera paisupaagilt kork millel toru küljes.Kergita seda niipalu et näed mis seal toimub.Toru ots võiks olla otsabidi jahutusvedeliku sees.Kui nüüd see vedelik ei mullita peaks asi korras olema.Kui mullitab tuleb hakata lammutama.
olge marurahulikud!
woodman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: N Mär 11, 2010 7:48 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas woodman »

otseselt ei jälginud aga paak on hästi läbipaistev ja otseselt seal mingit mullipidu küll ei pannud tähele aga vaatan ka selle pilguga üle kuid kõigepealt pean õli jahutuse radika ühenduse korda saama.
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas igiliikur »

Mõtlesin ka alguses, et äkki veepumba jama, aga nagu öeldakse, lootus on lollide lohutus :D Umbes 20km sõiduga ajas paisupaagi ääreni täis, kusjuures temperatuur üle normi ei läinud :shock: Võtsin ikkagi kaane maha(üllatavalt kiiresti läks, tunnike), viisin lihvimisse 8) Enda rahustuseks viskasin metallist joonlaua ka peale, kolmanda poti juures paistis valgus vahelt läbi :evil: Kuna lihvija helistanud pole, siis on olukord ilmselt kontrolli all :D
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Vasta

Mine “Mitsubishi”