pajero sport jahutuses surve
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
pajero sport jahutuses surve
Sai soetatud hooldamata pajero sport 2,5 73kw ja tundus et jahutusvedeliku vähe kuna paisupaak tühi ja radikast ka nagu ei paistnud. Sai juurde pantud esialgu radikasse otse ja siis ka paisupaaki. Peale käivitamist hakkasin radika korki avama ja surve oli sees ning purskas välja natuke.
Kas põhjus võib olla kuuma saanud mootoris et surve sees või õhus mis pole veel välja saanud või mingi surve on normaalne.
Käivitus pole ka kõige parem, esialgu olid eelsüüte küünlad ära aga kui vahetatud said siis armatuuris eelsüüte tule aeg ei pikenenud vaid kustub jub ca 2 sek pärast, relee tegelikult on pikemalt aga tundub et ka liiga lühikeselt nagu et ei jõuagi küünlad õieti punaseks minna. Auto soojas ruumis ja käiamist tahab ca 5-10 sek.
Kas on põhjust muretseda mootori kuumasaamist ja sellega kõike kaasnevat või võib olla mõned muud vead.
Kas põhjus võib olla kuuma saanud mootoris et surve sees või õhus mis pole veel välja saanud või mingi surve on normaalne.
Käivitus pole ka kõige parem, esialgu olid eelsüüte küünlad ära aga kui vahetatud said siis armatuuris eelsüüte tule aeg ei pikenenud vaid kustub jub ca 2 sek pärast, relee tegelikult on pikemalt aga tundub et ka liiga lühikeselt nagu et ei jõuagi küünlad õieti punaseks minna. Auto soojas ruumis ja käiamist tahab ca 5-10 sek.
Kas on põhjust muretseda mootori kuumasaamist ja sellega kõike kaasnevat või võib olla mõned muud vead.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Surve probleemile saab selgust kui kaan maha võtta ja lasta survestada.
Tuli kustubki mõned sekundid varem kui relee välja lülitub aga seal ju kiirküünlad,seega kõik õige.(kui küünaldele ikka vool jõuab?)
Ilmselt vajub küte alla kuna tahab käiamist aga võib ka mõni muu probleem olla.
Tuli kustubki mõned sekundid varem kui relee välja lülitub aga seal ju kiirküünlad,seega kõik õige.(kui küünaldele ikka vool jõuab?)
Ilmselt vajub küte alla kuna tahab käiamist aga võib ka mõni muu probleem olla.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Ega need vead ju klaviatuuri klõbistades kuhugi ei kao kui ise ei mõista, näita neile kes seda tööd oskavad.Viljandis ju mõni töökoda ikka on.woodman kirjutas:hea oleks teada kas on põhjust kohe minna ploki kallale ja kontrollima.
Kas survet ei tohiks üldse olla, kas võib olla muid põjustajaid?
Käimisest ja käivitusest peaks ka ju näitama midagi välja.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Oskad äkki öelda, mis hinda survestamise eest küsitakse? Kuulsin mingit hullu juttu, et Tartus tahetakse 3000Maasturid kirjutas:Surve probleemile saab selgust kui kaan maha võtta ja lasta survestada.
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Ainult survestamine küll niipalju ei tohiks maksta. Oma masinal oli vanas plokikaanes 3 mõra ja nende parandamine oleks tartus läinud maksma mingi 8000.-. 2-3000 maksab mõra parandus olenevalt keerukusest. Kallist raha küsitakse selle töö eest küll aga eks töö ole ka keeruline. Õnneks sai parandusele kuluva raha eest uus kaan inglismaalt tellitud. Tugevat survet küll radiaatoris ei tohiks olla aga ainuke viis viga teada saada on plokikaan maha.
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4502
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Kuulge kui sellist hinda küsitakse siis tooge minu juurde - ma lasen nt. kiloga ää tehaigiliikur kirjutas:Oskad äkki öelda, mis hinda survestamise eest küsitakse? Kuulsin mingit hullu juttu, et Tartus tahetakse 3000Maasturid kirjutas:Surve probleemile saab selgust kui kaan maha võtta ja lasta survestada.
(umbkaudu ühe nulliga oled sa eksinud)
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
sai siis võetud radikal kork maha ja käivitatud.
Paar minutit ei mingit liikumist ega mulle ja siis hakkas paisuma ning panin ruttu korgi peale tagasi. Korgil siis suht kõva vedru et paisumisel tekkivat survet nii lihtsalt paisupaaki ei lase.
Kas teab keegi mis hind on õli radikal, nimelt radika küljes oleval mutril on millegi pärast väike mõra stutsi liitepinnas ja laseb läbi.
Paar minutit ei mingit liikumist ega mulle ja siis hakkas paisuma ning panin ruttu korgi peale tagasi. Korgil siis suht kõva vedru et paisumisel tekkivat survet nii lihtsalt paisupaaki ei lase.
Kas teab keegi mis hind on õli radikal, nimelt radika küljes oleval mutril on millegi pärast väike mõra stutsi liitepinnas ja laseb läbi.
Mõtlesin ka alguses, et äkki veepumba jama, aga nagu öeldakse, lootus on lollide lohutus
Umbes 20km sõiduga ajas paisupaagi ääreni täis, kusjuures temperatuur üle normi ei läinud
Võtsin ikkagi kaane maha(üllatavalt kiiresti läks, tunnike), viisin lihvimisse
Enda rahustuseks viskasin metallist joonlaua ka peale, kolmanda poti juures paistis valgus vahelt läbi
Kuna lihvija helistanud pole, siis on olukord ilmselt kontrolli all 
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h