Movistar kirjutas:
Omasin ise mingi aeg tagasi sellist ratast(sealt ka kasutajanimi pärit)
See oli ringrajaversiooni tänavalegaalne variant ja ei erinenud rinka omast pea millegi poolest.Mälu järgi oli vist 117hp.Ringrajale sobis see aga väga hästi.Tänavasõiduks veits ebamugav.
Kui sa käisid taga sellisena ringrajal nagu pildil, siis .....
Michelin pilot sport pole mingi ringraja rehv, see töötab seal sama hästi kui 3e pikitriibuga rehv mudas.
Tänavasõidu plastikud.... üks kerge kukkumine on palju tuhandeid... peeglid, suunad, originaal jalarauad, tuled, jne ....
Mati Põlluste on päris hea juhendi kirjutanud, mida kõike teha on vaja, et tänavasõidu rattast saaks ringraja ratas.
Jättes kõrvale mootori ja vedrustuse mis on üksikutel eri juhtudel 1:1-le tõesti sama mis päris rinka rattal, on kõik seda ümbritsev siiski kaunis erinev.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=27400
Hirmus mugav sõitmiseks polnud ka eelmine ega ka üleeelmine 600ste generatsioon. Ja tõesti see -17hp ei muudaks kiiruses mitte midagi, kui tehase eesmärk oleks panna antud ratas sama hästi või veelgi kiiremini liikuma 100hj-ga. Muudavad väände graafikut, mängivad ülekandega, kohandavad softi jne. Tulemuseks sama püss või veelgi püssim 100hj juures.
Kuna sellest regulatsioonist ohutumaks IMHO midagi ei muutu, no vbolla tippkiirused langevad elektrooniliselt piiratud 300 pealt realse suutlikuse 270 juurde siis on see üks idiootne idee.
Ka 0-100 kiirendust ei muudaks see märkimisväärselt 0,1-0,2 sekundit pole reaalses liikluses eriti hoomatav.
Et mille üle siis üldse viriseda? Mina virisen plaani üle viia läbi idiootne hall massisitamine ohutustamise egiidi all, mis reaalselt midagi ohutumaks ei muuda, aga paberil näeks mõnede jaoks paganama ilus välja.
0-100 jääks ikka alla 3 sek ja tipkiirusest 200+ piisab, et olla sama ohtlik kui praegult.
Täna on tänavasõidu seeria rataste maksimaalne võimsuse piir vist sinna 200 hj kanti ja ega vist palju enamale suurt turgu poleks ka.
Nagunii sõidetakse "veerand gaasiga". Mida aga selline "arulage" kasutamata resurss annab? Seda, et mootori reaalne dünaamika rahuldab sõitja soove väga laias pöörete vahemikus. Nende ~200hj asjadel on väga korralik vääne väga laias vahemikus ja 6nda käiguga saab sõita nii 50 km/h kui ka 200km/h Mis sellest siis nüüd märkimisväärselt ohtlikumaks muutus, et asulasse jõudes ei pea kiirusel 50km/h käiku alla vahetama?