Cherokee XJ tankimine ?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Cherokee XJ tankimine ?
Auto : Cherokee XJ 4,0 136kw AT, '92 väljalase.
Juba mitu korda kohtan tankides sama anomaaliat, sõidan autoga kuni kütusetuli põlema läheb, sõidan Statoil-i, panen tankuri paaki ja alati jääb tankur seisma kui 55L tangitud, rohkem panna ei lase, vahutab ja klõpsub, bensuseier näitab eelviimast kriipsu enne "Full" märget.
Ma olen aru saanud, et paak on Cherokee-l 80L, kas tankur tuleb paaki panna mingi nipiga (nurga all) või tangin valedes tanklates ?
Juba mitu korda kohtan tankides sama anomaaliat, sõidan autoga kuni kütusetuli põlema läheb, sõidan Statoil-i, panen tankuri paaki ja alati jääb tankur seisma kui 55L tangitud, rohkem panna ei lase, vahutab ja klõpsub, bensuseier näitab eelviimast kriipsu enne "Full" märget.
Ma olen aru saanud, et paak on Cherokee-l 80L, kas tankur tuleb paaki panna mingi nipiga (nurga all) või tangin valedes tanklates ?
Re: Cherokee XJ tankimine ?
Paak ei ole kortsus ? Kui tuulutus umbes, siis kipub mõndadel automarkidel suht lihtsasti paagi kortsu imema.Alari kirjutas:Auto : Cherokee XJ 4,0 136kw AT, '92 väljalase.
Juba mitu korda kohtan tankides sama anomaaliat, sõidan autoga kuni kütusetuli põlema läheb, sõidan Statoil-i, panen tankuri paaki ja alati jääb tankur seisma kui 55L tangitud, rohkem panna ei lase, vahutab ja klõpsub, bensuseier näitab eelviimast kriipsu enne "Full" märget.
Ma olen aru saanud, et paak on Cherokee-l 80L, kas tankur tuleb paaki panna mingi nipiga (nurga all) või tangin valedes tanklates ?
No võta 5L kanister koos bensiiniga tagavaraks kaasa ja vaata palju tühja paagiga sõita saad.Alari kirjutas:Paak kortsus ei ole, põhja alt vaadates kõik normis, sain korra ka 60L sisse lasta, siis näitas peaaegu täis paaki, kas varu tõesti nii suur, et võib vabalt veel ca 100km sõita ? Seier näitab tule põledes kõige madalamat kriipsu ja pole julgenud enam sõita.
Kui pärast uut pumpa või pihusteid pead ostama,siis tead et paak oli seest pasane

Re: Cherokee XJ tankimine ?
Pole seal mingit anomaaliat.Chero paak on76 liitrit ja vist kuni 1995 aastani metallist.Kui tuli läheb põlema saad sa ikka päris palju miile maanteel sõita.Ja tankuri püstoliga saad ka tasakesi rohkem sisse meelitada.Ära ometi arva et bensumüüjad on tankuri oma kahjuks kalibreerinud.Vaata veel ka auto alla ,kas paaki pole mõlki sõidetud?Alari kirjutas:Auto : Cherokee XJ 4,0 136kw AT, '92 väljalase.
Juba mitu korda kohtan tankides sama anomaaliat, sõidan autoga kuni kütusetuli põlema läheb, sõidan Statoil-i, panen tankuri paaki ja alati jääb tankur seisma kui 55L tangitud, rohkem panna ei lase, vahutab ja klõpsub, bensuseier näitab eelviimast kriipsu enne "Full" märget.
Ma olen aru saanud, et paak on Cherokee-l 80L, kas tankur tuleb paaki panna mingi nipiga (nurga all) või tangin valedes tanklates ?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Aga kas statoili omades ei olegi nii et 55l laseb ilusti ja siis hakkab see püstol plõksima , peab lihtsalt ise seda all hoidma kuni kurguni täis saab paak. Sest ise olen pikalt juba statoili klient ja pole veel saanud paaki täis ilma et seda püstoli klambrit ise all hoidma ei peaks ja nii lasen siis ülejäänud 15-20l sisse.
Ja mis varusse siis enda jeebil 4.7 v8 99a on nii kui tuli põlema hakkab, saab 28 km sõitta (kompu järgi).Ei tea kas vastab tõele ei ole julgend veel nulli sõitta!
Ja mis varusse siis enda jeebil 4.7 v8 99a on nii kui tuli põlema hakkab, saab 28 km sõitta (kompu järgi).Ei tea kas vastab tõele ei ole julgend veel nulli sõitta!
Kuna seier peale tankimist ei näita täis paaki, siis ei usaldaks ka miinimumi näitu. Vaata andur ja näidik üle, kuskilt ei saa massi või ujuki mure.
Tuli hakkab vilkuma vasakkurvis suht ruttu enne esimest veerandit. Peale pidevalt põlema hakkamist olen sõitnud 70 km ja paak tühjaks ei saanud, siis tuli tankla ette ja sisse mahtus 70 liitrit.
Tuli hakkab vilkuma vasakkurvis suht ruttu enne esimest veerandit. Peale pidevalt põlema hakkamist olen sõitnud 70 km ja paak tühjaks ei saanud, siis tuli tankla ette ja sisse mahtus 70 liitrit.
Chero paak on üks müstiline paak... endal oli ka sama asi et teadsin paagi suurust (75l) ning samuti 55-57l maksimaalseslt tanklas mahtus sisse kui tuli hakkas põlema. Kuna mul paagi kinnituse all oli pisike auk sisse kulunud ja enne paagivahetust sõidsin päevotsa tulukesega, et paak ikka tühjem ja kergem oleks, tuli suur üllatus kui paagi alt sain seal sees oli veel 10l bena alles. Nii et kui tuluke põlema süttib võid julgelt veel oma 50km linna sõitu teha ja maanteel saad umbes 80km sõita. Päris 100km pole julgenud sõita pole hea kui pump kuivale jääb (olen kusagilt nii kuulnud).
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
See on ju täitsa normaalne, et maasturitel kütusetuli u 15 liitrise jäägiga põlema hakkab. Maastikul sõites ei pruugi masin enam kütust peale saada, kui kütus paagis ühte nurka koguneb. Seepärast ka selline varajane hoiatus. Terranol 80 l paak ja tule lööb põlema täpselt 65 liitri pealt.
Hyundai Terracan
Muidugi kui paak sai alt võetud siis piilusin sisse ka ja seal oli nagu teine paak sees, mille sees omakorda bensupump.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
mul oma apastraadil 76 l paak ja pole tuli põlema läinud, ei tea kas lähebkiSmithers kirjutas:See on ju täitsa normaalne, et maasturitel kütusetuli u 15 liitrise jäägiga põlema hakkab....Terranol 80 l paak ja tule lööb põlema täpselt 65 liitri pealt.


Olen põleva tulega sõitnud samuti üle 70km (kusjuures enamus linnas), paak veel kuivale ei jäänud.
Kui kohe peale tule süttimist tanklasse minna, üle 55 L tankida ei ole õnnestunud.
Samuti ei taha näidik sarnaselt Alarile täis paaki näidata.
Kuna ülejäänud näitude õigsuses pole olnud põhjust kahelda, pole ka viitsinud seda lammutama hakata.
Kui kohe peale tule süttimist tanklasse minna, üle 55 L tankida ei ole õnnestunud.
Samuti ei taha näidik sarnaselt Alarile täis paaki näidata.
Kuna ülejäänud näitude õigsuses pole olnud põhjust kahelda, pole ka viitsinud seda lammutama hakata.
See on paljudel autodel et järskudel pööramistel ja tõusudel bensupump kuivale ei jääks,kui bensiini vähe sees.Sõidu ajal loksub bensiin paagist sinna eraldi anumasse,kus on bensupump.zyon kirjutas:Muidugi kui paak sai alt võetud siis piilusin sisse ka ja seal oli nagu teine paak sees, mille sees omakorda bensupump.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.