Sikutamis tehnikad
Moderaator: Moderators
Mus täpselt sama ja töötab tõesti laitmatultD-90 kirjutas:Aastaid sellist kasutatud
http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... ER%29.html
toimib laitmatult.
Hind koos transaga Eestisse 1050 EEK.

Hoogu on vaja mitte kaalu ! atv ga saab ka auto hangest kätte kui täiega minna anda.. soovitatav on eelnevalt olla siiski kursis köie venivusega et mitte viga saada(jutt siis ikka veniva köie kohta)TiitR kirjutas:Sellepärast peabki tõmbaval autol ikka kaalu ka olemamarauder kirjutas:Tegelikult proovisime veniva köige ka, see ei aidanud kuhugi tol hetkel.
Siis kui peaks tömbama, hakkasid rattad tühja käima ja köis tömbas hoopis tõmmatavat autot tagasi.
Löppude löpuks tömbasin ikkagi üksi välja hästi pika köiega, mis kergelt venis ja hooga.
Samas meenutades aegu tagasi kui lauluväljakuk lasutati ka venivat paela ja aparaadid pandi jõukatsumiseks erinevates suundades vedama ,ning landcruiseril konks täie pinguse juures eemaldus ja patroli tagaaknasse lendas...hea et pead otsa jäid ! Tuleb ikka hoolega vaadata kuhu mida kinnitada ja kaine peaga asja kaaluda enne hoovõttu

- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
väga oluline , nüüd hakkan iga kord arvutama selle järgitanel kirjutas:Ruutsõltuvus. E=(mv2)/2 ehk kineetiline energia on massi ja kiiruse ruudu korrutis jagatud kahega. Kui vana pea nüüd ei peta.MahviaDeTyrk kirjutas:Ja mis seal vahet on kas hoog või mass ?seff kirjutas:Hoogu on vaja mitte kaalu !

On väga valus nii tainas olla ?:bang:seff kirjutas:väga oluline , nüüd hakkan iga kord arvutama selle järgitanel kirjutas:Ruutsõltuvus. E=(mv2)/2 ehk kineetiline energia on massi ja kiiruse ruudu korrutis jagatud kahega. Kui vana pea nüüd ei peta.MahviaDeTyrk kirjutas: Ja mis seal vahet on kas hoog või mass ?
Su vanamees ütles kunagi ikka õieti:Oleks teadnud ,et selline tuleb,oleks pidanud selle paugu hoopis põõsasse laskma.
HM Racing Team
Sinu 5 või 6 klassi haridus nagunii selliste arvutusteni ei küüni.. , Kuidas sina siis põõsast välja saidMovistar kirjutas:On väga valus nii tainas olla ?:bang:seff kirjutas:väga oluline , nüüd hakkan iga kord arvutama selle järgitanel kirjutas: Ruutsõltuvus. E=(mv2)/2 ehk kineetiline energia on massi ja kiiruse ruudu korrutis jagatud kahega. Kui vana pea nüüd ei peta.
Su vanamees ütles kunagi ikka õieti:Oleks teadnud ,et selline tuleb,oleks pidanud selle paugu hoopis põõsasse laskma.



Füssa ja mata tunnis tegite peldikus suitsu?
Arvutada ei ole vaja, üldist arusaamist on vaja loodusseadustest.
Kui valemis on kaks muutujat ja meid huvitav suurus (kineetiline energia) on ühest lineaarses sõltuvuses ja teisest ruutsõltuvuses, peaks siililegi selge olema, mida on kasulikum suurendada.
Dlja osobo tupõh, võtke see valem ette ja pange suurusi sisse.
Kui kiirus on 1 ja mass on 1, siis on kineetiline energia 1/2.
Kui kiirus on 1 ja mass on 2, siis on kineetiline energia 1.
Kui kiirus on 1 ja mass on 4, siis on kineetiline energia 2.
Kui kiirus on 2 ja mass on 1, siis on kineetiline energia 2.
Kui kiirus on 4 ja mass on 1, siis on kineetiline energia 8.
Hakkab koitma tasapisi?
Mõelge muuhulgas selle peale, millel on tigedamad pidurid ja miks, kergel sportautol või superautol ja teiselt poolt suurel sõidu- või väikeveoautol.
Ja siis mõelge veel veidi ja arvutage, milline efekt on 50 alas 70ga sõitmisel.
Arvutada ei ole vaja, üldist arusaamist on vaja loodusseadustest.
Kui valemis on kaks muutujat ja meid huvitav suurus (kineetiline energia) on ühest lineaarses sõltuvuses ja teisest ruutsõltuvuses, peaks siililegi selge olema, mida on kasulikum suurendada.
Dlja osobo tupõh, võtke see valem ette ja pange suurusi sisse.
Kui kiirus on 1 ja mass on 1, siis on kineetiline energia 1/2.
Kui kiirus on 1 ja mass on 2, siis on kineetiline energia 1.
Kui kiirus on 1 ja mass on 4, siis on kineetiline energia 2.
Kui kiirus on 2 ja mass on 1, siis on kineetiline energia 2.
Kui kiirus on 4 ja mass on 1, siis on kineetiline energia 8.
Hakkab koitma tasapisi?
Mõelge muuhulgas selle peale, millel on tigedamad pidurid ja miks, kergel sportautol või superautol ja teiselt poolt suurel sõidu- või väikeveoautol.
Ja siis mõelge veel veidi ja arvutage, milline efekt on 50 alas 70ga sõitmisel.
tegime pulli, aitab