esisilla diffri kinni keevitamine
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
esisilla diffri kinni keevitamine
Tere,
Tekkis mõte, keevitada kinni esisilla differ.
On kellegil kogemusi sellega, mida see mõjutab.
Kui ette panna manuaalsed hub'id ja need asendisse "free" keerata siis asfaltil sõites ei tohiks see (kinni keevitatud differ) hakata pooltelgi ja asju lõhkuma ?!
Teine küsimus, kes, kus ja mis summade eest oleks nõus esimese diffri kinni keevitama?!
Tänud vastuste eest.
Tekkis mõte, keevitada kinni esisilla differ.
On kellegil kogemusi sellega, mida see mõjutab.
Kui ette panna manuaalsed hub'id ja need asendisse "free" keerata siis asfaltil sõites ei tohiks see (kinni keevitatud differ) hakata pooltelgi ja asju lõhkuma ?!
Teine küsimus, kes, kus ja mis summade eest oleks nõus esimese diffri kinni keevitama?!
Tänud vastuste eest.
-
jannuhellu
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Jaan 11, 2010 8:58 pm
- Asukoht: viljandi;tartu kallaste
kui tagasillale teha nö keevislukk siis ilmselt asfaltil sõitmise võib ära unustada? Olen kuulnud (parandage kui see jutt vale vms) et kui tagadiffer kinni keevitada siis pidi hakkama asfaltil sõites rehvi lõhkuma julmalt, samuti pooltegi pidi hakkama lõhkuma! ? ? ?
Soov ikka autoga asfaltil ka sõita mitte 100% metsakaks jätta.
Soov ikka autoga asfaltil ka sõita mitte 100% metsakaks jätta.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Müüdidi on ägedad asjad. Tagasillaga ei juhtu midagi ja ka asfaldil igati ok sõita. Libedaga on äge, veab perset ette. Kui isu väga teada saad kuidas keevisluk tagasillas oma elu elab, siis tule läbi ja teeme Hundiga kiirema ringi asfaldil/metsas.
Tegelt ka ei viitsi siia kirjutada KKK rubriiki.
Mõnele küsimusele saab vastuse ka siit, ka teostuse kohta.
52 94 065 Andres
Tegelt ka ei viitsi siia kirjutada KKK rubriiki.
Mõnele küsimusele saab vastuse ka siit, ka teostuse kohta.
52 94 065 Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Miks sa arvad, et esisilla kinnikeevitamine vähem sõiduomadusi asfaldil vähendab kui tagasilla oma? Kui auto on ikkagist hobiauto ja palju asfaltisõitu ka siis unusta üldse igasugune kinnikeevitamine ära. See on rohkem täistõugu metsamasinate ida.joz kirjutas:kui tagasillale teha nö keevislukk siis ilmselt asfaltil sõitmise võib ära unustada? Olen kuulnud (parandage kui see jutt vale vms) et kui tagadiffer kinni keevitada siis pidi hakkama asfaltil sõites rehvi lõhkuma julmalt, samuti pooltegi pidi hakkama lõhkuma! ? ? ?
Soov ikka autoga asfaltil ka sõita mitte 100% metsakaks jätta.
Täielikult lukkus esisilda võivad endale lubada vaid ARB'i lülitatava luku mehed. Teised peavad leppima kas LSD või üldse vabadiffriga.
Sa poleks kindalsti esimene geenius, kes oma esidiffri kinni keevitada tahab. Eks maksad oma kooliraha sillajuppide näol ära ja siis kolid vabadiffripeale tagasi. Iseasi on muidugi see, et selle raha eest võiks endale juba luku soetada.
Urmas
P.S. Kus sul need geniaalsed ideed üldse tulevad? Viimane kord pärisid avalikus foorumis, kas peaks sinisega sõitma või mitte.
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Auburn ECTED-Locker on ju veel ka,kuigi ma vist ainuke kes seda käes hoidnud ja kasutanud.Myrgel kirjutas: Täielikult lukkus esisilda võivad endale lubada vaid ARB'i lülitatava luku mehed. Teised peavad leppima kas LSD või üldse vabadiffriga.
http://www.auburngear.com/oemdifferenti ... unction%5D
Isiklikult sõitnud kahe autoga, millel LockRight esi- ja tagasillas ja ei mingeid probleeme. Üks oli siis manuaalhubidega Toyota ja teine Wrangler, millel esidiffer vaakumiga järelt tuli. Vajadusel 100% nelivedu oli niisiis mõlemalyanekk kirjutas:Myrgel kirjutas: Täielikult lukkus esisilda võivad endale lubada vaid ARB'i lülitatava luku mehed. Teised peavad leppima kas LSD või üldse vabadiffriga.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
+TJM+OX+tootjate OEM lukud+lugematud hiina tootjad+jne-jneyanekk kirjutas:Auburn ECTED-Locker on ju veel ka,kuigi ma vist ainuke kes seda käes hoidnud ja kasutanud.Myrgel kirjutas: Täielikult lukkus esisilda võivad endale lubada vaid ARB'i lülitatava luku mehed. Teised peavad leppima kas LSD või üldse vabadiffriga.
Aga asjasse = sõbral 2,5 TD Pajero 31'' IT Saharad all ja ees keevislukk - umbes 3 aasta jooksul on lõhkunud ühe pooltelje sisemise otsa aga ka seal võib põhjuseks tuua liialt kõrgeks tõstetud torsioone
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Ennast on Lockright-i juures häirinud üks lause.fagott kirjutas: Isiklikult sõitnud kahe autoga, millel LockRight esi- ja tagasillas ja ei mingeid probleeme. Üks oli siis manuaalhubidega Toyota ja teine Wrangler, millel esidiffer vaakumiga järelt tuli. Vajadusel 100% nelivedu oli niisiis mõlemal
These units are not recommended for applications with high horsepower or large tires.
Aga kus maalt on palju hobuseid ja suured rehvid?
Aga kui esisilda ainult metsas kasutada, miks keevislukk rohkem esisilda lõhub kui ARB või mõni muu 100% lukustuv varjant?
Pajero jupid nüüd nii kallid pole, maksaks ise heameelega selle kooliraha ära ja oskaks ise tulevikus konkreetsemalt sõna võtta.
Tagasillas olen proovinud ja täitsa OK oli sõita. Isegi talvel sai hakkama.
Pajero jupid nüüd nii kallid pole, maksaks ise heameelega selle kooliraha ära ja oskaks ise tulevikus konkreetsemalt sõna võtta.
Tagasillas olen proovinud ja täitsa OK oli sõita. Isegi talvel sai hakkama.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas