esisilla diffri kinni keevitamine

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

esisilla diffri kinni keevitamine

Postitus Postitas joz »

Tere,
Tekkis mõte, keevitada kinni esisilla differ.
On kellegil kogemusi sellega, mida see mõjutab.
Kui ette panna manuaalsed hub'id ja need asendisse "free" keerata siis asfaltil sõites ei tohiks see (kinni keevitatud differ) hakata pooltelgi ja asju lõhkuma ?!
Teine küsimus, kes, kus ja mis summade eest oleks nõus esimese diffri kinni keevitama?!

Tänud vastuste eest.
jannuhellu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 48
Liitunud: E Jaan 11, 2010 8:58 pm
Asukoht: viljandi;tartu kallaste

Postitus Postitas jannuhellu »

OTSI
Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joz »

OTSI
Suht selge vastus :)
Tänud hea ja informatiivse vastuse eest !
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

Kui eelneval viitel oleva teemaga tuttav,siis ehk mainid ka,mis autoga on tegemist? Ja minu pakkumine seal Gaz-i teemas on jõus!
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joz »

Tegu Pajeroga.
kuna endal hetkel puuduvad võimalused autot lammutada siis olekski vaja inimest kelle juurde auto viia , teeb asja ära ja siis lähen autole järgi (vajadusel võin abiks olla, pole minu jaoks see probleem).
Tänud vastajatele :)
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Esidifrit ei soovita küll kinni keevitada, eriti veel sõltumatu esisillaga autol, kus äramurdmiskohti on palju. Pigem keevislukk tagasilda.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
joz
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: L Aug 08, 2009 9:23 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joz »

kui tagasillale teha nö keevislukk siis ilmselt asfaltil sõitmise võib ära unustada? Olen kuulnud (parandage kui see jutt vale vms) et kui tagadiffer kinni keevitada siis pidi hakkama asfaltil sõites rehvi lõhkuma julmalt, samuti pooltegi pidi hakkama lõhkuma! ? ? ?
Soov ikka autoga asfaltil ka sõita mitte 100% metsakaks jätta.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Müüdidi on ägedad asjad. Tagasillaga ei juhtu midagi ja ka asfaldil igati ok sõita. Libedaga on äge, veab perset ette. Kui isu väga teada saad kuidas keevisluk tagasillas oma elu elab, siis tule läbi ja teeme Hundiga kiirema ringi asfaldil/metsas.

Tegelt ka ei viitsi siia kirjutada KKK rubriiki.

Mõnele küsimusele saab vastuse ka siit, ka teostuse kohta.

52 94 065 Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

joz kirjutas:kui tagasillale teha nö keevislukk siis ilmselt asfaltil sõitmise võib ära unustada? Olen kuulnud (parandage kui see jutt vale vms) et kui tagadiffer kinni keevitada siis pidi hakkama asfaltil sõites rehvi lõhkuma julmalt, samuti pooltegi pidi hakkama lõhkuma! ? ? ?
Soov ikka autoga asfaltil ka sõita mitte 100% metsakaks jätta.
Miks sa arvad, et esisilla kinnikeevitamine vähem sõiduomadusi asfaldil vähendab kui tagasilla oma? Kui auto on ikkagist hobiauto ja palju asfaltisõitu ka siis unusta üldse igasugune kinnikeevitamine ära. See on rohkem täistõugu metsamasinate ida.

Täielikult lukkus esisilda võivad endale lubada vaid ARB'i lülitatava luku mehed. Teised peavad leppima kas LSD või üldse vabadiffriga.

Sa poleks kindalsti esimene geenius, kes oma esidiffri kinni keevitada tahab. Eks maksad oma kooliraha sillajuppide näol ära ja siis kolid vabadiffripeale tagasi. Iseasi on muidugi see, et selle raha eest võiks endale juba luku soetada.

Urmas

P.S. Kus sul need geniaalsed ideed üldse tulevad? Viimane kord pärisid avalikus foorumis, kas peaks sinisega sõitma või mitte.
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Myrgel kirjutas: Täielikult lukkus esisilda võivad endale lubada vaid ARB'i lülitatava luku mehed. Teised peavad leppima kas LSD või üldse vabadiffriga.
Auburn ECTED-Locker on ju veel ka,kuigi ma vist ainuke kes seda käes hoidnud ja kasutanud.

http://www.auburngear.com/oemdifferenti ... unction%5D
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

yanekk kirjutas:
Myrgel kirjutas: Täielikult lukkus esisilda võivad endale lubada vaid ARB'i lülitatava luku mehed. Teised peavad leppima kas LSD või üldse vabadiffriga.
Isiklikult sõitnud kahe autoga, millel LockRight esi- ja tagasillas ja ei mingeid probleeme. Üks oli siis manuaalhubidega Toyota ja teine Wrangler, millel esidiffer vaakumiga järelt tuli. Vajadusel 100% nelivedu oli niisiis mõlemal :lol:
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

yanekk kirjutas:
Myrgel kirjutas: Täielikult lukkus esisilda võivad endale lubada vaid ARB'i lülitatava luku mehed. Teised peavad leppima kas LSD või üldse vabadiffriga.
Auburn ECTED-Locker on ju veel ka,kuigi ma vist ainuke kes seda käes hoidnud ja kasutanud.
+TJM+OX+tootjate OEM lukud+lugematud hiina tootjad+jne-jne

Aga asjasse = sõbral 2,5 TD Pajero 31'' IT Saharad all ja ees keevislukk - umbes 3 aasta jooksul on lõhkunud ühe pooltelje sisemise otsa aga ka seal võib põhjuseks tuua liialt kõrgeks tõstetud torsioone
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

fagott kirjutas: Isiklikult sõitnud kahe autoga, millel LockRight esi- ja tagasillas ja ei mingeid probleeme. Üks oli siis manuaalhubidega Toyota ja teine Wrangler, millel esidiffer vaakumiga järelt tuli. Vajadusel 100% nelivedu oli niisiis mõlemal :lol:
Ennast on Lockright-i juures häirinud üks lause.
These units are not recommended for applications with high horsepower or large tires.

Aga kus maalt on palju hobuseid ja suured rehvid?
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Aga kui esisilda ainult metsas kasutada, miks keevislukk rohkem esisilda lõhub kui ARB või mõni muu 100% lukustuv varjant?
Pajero jupid nüüd nii kallid pole, maksaks ise heameelega selle kooliraha ära ja oskaks ise tulevikus konkreetsemalt sõna võtta.
Tagasillas olen proovinud ja täitsa OK oli sõita. Isegi talvel sai hakkama.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”