Pajero v. Patrol

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

Varuosade hinnanäide!
Mootori kap. rem vajalikud osad 9000.- ( rõngad, saaled, kett, tihendid, klapid, klapisääred, klapipesad, eelsüüteküünlad, plokikaanetihend, filtrid, õli, tosool jne.
Tagumised piduriklotsid 360.-
Rooliots 180.-
Esiamordid 800.- tk
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

Mootori remont siis ei erine oluliselt tava sõiduato mootori remondist (pean silmas diislit). Aga kui tihti Pajerol neid rooliotsi ja amorte ning muudki veermikus kulub? Kui sihtotstarbeliselt ei kasuta, siis kas sama mis ntx audil, volkaril?!
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
aymur
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: P Veebr 26, 2006 9:16 am
Asukoht: elva

Postitus Postitas aymur »

mina olen enda pajerol 2a.jooksul ainult yhe sharniiri vahetand,eelmine nädal käisin just ylevaatusel ja yhtki viga ei avastatud :D
läbisõit aastas umbes 40000
ja auto aastast 92
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

Kas keegi sellest autost teab midagi? Kaua müügis on olnud? Proovisõitugi ehk teinud?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

Miks sa 92kw mootoriga isendit ei vaata? 2,8TD on tunduvalt jõulisem motor kui 2,5TD.
Näit: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Kasutaja avatar
awd
Fitting 38"
Postitusi: 203
Liitunud: P Apr 30, 2006 2:10 pm
Kontakt:

Postitus Postitas awd »

See valge on vähemalt jaanuarist 2007 müügis ja hind eriti ei muutnud.
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

Olen nõus et 2,8 on edulisem, raha aga tuleb ka rohkem välja käia.
Hetkel on eelistuseks number üks kujunenud diisel Pajero 2 ukseline GLX variant. Mootor võib varieeruda. Oskab keegi võrrelda, kas on siis maastikul aeglustiga vahe ka kas 73kW või 92kW. Endal kogemus puudub.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
aymur
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: P Veebr 26, 2006 9:16 am
Asukoht: elva

Postitus Postitas aymur »

liiva sees sõites lööb kõige rohkem välja,et 73KW nati nõrgaks jääb.
aga muidu on lyhikese kerega Pajero jaoks 73KW piisavalt:D
nii möödasõiduks kui ka haagise vedamiseks,3,5t merekaater oli taga ja ei teind teist nägugi :D
Patermaa
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 198
Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
Asukoht: Patermaa, harjumaa

Postitus Postitas Patermaa »

Minu meelsest on Patrol mõnusam, aga ma vana traktorist ka. Ja seda juttu ei tasu ka puhta kullana võtta, et kaater taga ei mõju sellel 73-le Kw üldse. isegi kui tühi käru annab taga tunda, kui tunnetust on.
Patroli eeliseks jääb kindlasti see, et seda saab hiljem metsa jaoks nokkima ka hakata, Pajeroga seda teha pole mõtet eriti.
Katkestanud Alansi Kapp-il :D
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Re: Pajero v. Patrol

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

orejaP kirjutas:Olen 2 nädalat juba uurinud ja puurinud. Nimelt plaan soetada nii öelda hobiauto. Kuna naine ka rataste peale peab saama siis oma suure peresaani jätaksin talle ja ise miski huvitavamaga liikleks. Valikuks siis osutunud Pajero või siis Patrol. Esimene meeldib välimuse poolest rohkem.
Kindlaks sooviks on see, et diisel peab olema ja 2/3 uksega. Läheks kaugvälismaalt tooma aga mida ma ostul eriti silmas peaks pidama. Senine kogemus neljaveolise vallast on ainult MTZ 82 -ga. See aga sarnane kõnealustele ainult kütuse vallas.
Niisiis küsimus:
Kumba eelistada (mõlemad jaapanlased)? Mida ostul kindlasti testida et hilisemad remondikulud hoida nii öelda eelarves?
Auto hind ostmisel jääb mingi 85 000 EEKi ümber (Saksamaal), nii et päris saani valima ei lähe.
Äkki keegi viitsib hea sõnaga mind teele saata ... :P
Omast kogemusest ei ütle pajero kohta ühtegi halba sõna, varosad odavad hea kättesaadavus :D ainuke aga on esimene vedrustus (torsoon) mis on võistlustingimustes jäik muu igati vinks vonks. Paljudest maasturitest on väiksem ja kergem :D eestis ju 2 pajerot võistlemas ja sõidavad järelikut ei ole pappist 8)
Patermaa
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 198
Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
Asukoht: Patermaa, harjumaa

Postitus Postitas Patermaa »

Pajerod sõidavad küll, aga need hoopis teise kerega kui siin mainitud. Ma tegelikult ei mõelnud metsa all võistlust, vaid lihtsalt 33" rehviga igapäevaliikurit.
Katkestanud Alansi Kapp-il :D
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
alr
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 179
Liitunud: R Aug 14, 2009 1:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas alr »

Ei hakka uut teemat tegema aga uurin teadjamate Pajero omanike käest, et kuidas peale vaadates eristada, kas Pajero nelikvedu on Super Select või miskit muud? On kuskil mõni Super Select kleeps autos? hetkel silm peale pandud ühele 1993a 2,5TD Pajerole, mille omanik sama tark tolle Super Selecti kandi pealt kui mina.
EDIT: Netiavarustes tuuseldades leidsin, et peaks olema kõigil al. teise põlvkonna(al 92a) autodel
aymur
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: P Veebr 26, 2006 9:16 am
Asukoht: elva

Postitus Postitas aymur »

alr kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema aga uurin teadjamate Pajero omanike käest, et kuidas peale vaadates eristada, kas Pajero nelikvedu on Super Select või miskit muud? On kuskil mõni Super Select kleeps autos? hetkel silm peale pandud ühele 1993a 2,5TD Pajerole, mille omanik sama tark tolle Super Selecti kandi pealt kui mina.
EDIT: Netiavarustes tuuseldades leidsin, et peaks olema kõigil al. teise põlvkonna(al 92a) autodel
Ei ole kõigil Super Selcti,väljast sa kyll aru ei saa kas on või ei ole,aga kõigil on armatuuris(kus on veoskeem)kiri Super Select ja reeglina on kõigil Super Selectil ka elektriliselt lukustatav tagadiffer ja nupp asub keskkonsoolil kõige all vooluvõtu augu kõrval.
alr
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 179
Liitunud: R Aug 14, 2009 1:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas alr »

Täname info eest!
Kasutaja avatar
awd
Fitting 38"
Postitusi: 203
Liitunud: P Apr 30, 2006 2:10 pm
Kontakt:

Postitus Postitas awd »

SuperSelectil on armatuuril kiri Super Select 4wd ja kangil on 5 asendit 2H-4H-4HLc-N-4LLc

Tagalukk on GLS mudelitel standardis, SuperSelect-iga GLX mudelitel ei pruugi tagaluku olla
:: YouTube :: Picasa ::
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”