Otsin SEATINA(plii)
Moderaator: Moderators
Otsin SEATINA(plii)
Kui tead kus müüakse või vedeleb endal nurgas suurem kogus TINA, anna teada, ehk saame kaubale.
Sõltuvalt hinnast, kokku tarvis ca 20-50kg seda kraami.
53 417 967
serbin@hot.e
Sõltuvalt hinnast, kokku tarvis ca 20-50kg seda kraami.
53 417 967
serbin@hot.e
Viimati muutis serbin, N Veebr 18, 2010 5:26 pm, muudetud 1 kord kokku.
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
äkki mõnest rehvitöökojast saab kasutatud velje tasakaalustus tina.enamasti kuulub see ära viskamisele.
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
Plii erikaal on 11,3 tinal aga 7,3 ,nii et vahet väga lihtne teha.Plii on tume ,tina aga hele,tina tavaliselt kuskil ei vedele .Plii ja tina hinna vahe samuti päris suur.davidsoniharald kirjutas:Mul üks väga rakse kang seisab, kuid kuidas tuvastada, on see tina või plii? Kaalult nii umbes 25 kg.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Rehvitöökojad ei kasuta tsingist raskusi ,need on terasest ,aga ainult üle galvaniseeritud.Varem kasutati plii raskusi.Tsingi erikaal on väiksem kui terasel ja seetõttu pole nagu asjal jumet ja hind ka kallim kui terasel. Tina pole plii ,ning tina pole mürgine erinevalt pliist.Niipalju siis koolitarkusest.uputaja kirjutas:OT:Tegelikult rehvitöökojad ksutavad Zn(rahvakeeli tsink) raskuseid, kuna tina/plii pole keskonnasõbralik. Been there done that.
Junga

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Tegelikult on nii, et kasutatakse nii Tsinki, terast kui pliid. Vastavalt sellele on ka märge sellel raskusel. Meil veel vähelevinud aga olemas ka komposiitmaterjalidest raskused.ibra kirjutas:Rehvitöökojad ei kasuta tsingist raskusi ,need on terasest ,aga ainult üle galvaniseeritud.Varem kasutati plii raskusi.Tsingi erikaal on väiksem kui terasel ja seetõttu pole nagu asjal jumet ja hind ka kallim kui terasel. Tina pole plii ,ning tina pole mürgine erinevalt pliist.Niipalju siis koolitarkusest.uputaja kirjutas:OT:Tegelikult rehvitöökojad ksutavad Zn(rahvakeeli tsink) raskuseid, kuna tina/plii pole keskonnasõbralik. Been there done that.
Junga
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Aga mitte tina,mida otsib teema-algataja.trc kirjutas:Tegelikult on nii, et kasutatakse nii Tsinki, terast kui pliid. Vastavalt sellele on ka märge sellel raskusel. Meil veel vähelevinud aga olemas ka komposiitmaterjalidest raskused.ibra kirjutas:Rehvitöökojad ei kasuta tsingist raskusi ,need on terasest ,aga ainult üle galvaniseeritud.Varem kasutati plii raskusi.Tsingi erikaal on väiksem kui terasel ja seetõttu pole nagu asjal jumet ja hind ka kallim kui terasel. Tina pole plii ,ning tina pole mürgine erinevalt pliist.Niipalju siis koolitarkusest.uputaja kirjutas:OT:Tegelikult rehvitöökojad ksutavad Zn(rahvakeeli tsink) raskuseid, kuna tina/plii pole keskonnasõbralik. Been there done that.
Junga
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Nii, uurisin nüüd asja vähe põhjalikumalt.
Tegelikult ei teadnud ma siis ise ka päris täpselt mida otsin.
Kuna kraam läheb ümber valamiseks balvankadeks, mida vajadusel tagaveolisel autol jääradadel lisakaaluna kasutada, siis tegelikult sobiks paremini seatina(PLII).
Pliil on suurem erikaal ning ka saadavus tunduvalt parem.
Sulamistemp. on inglise tinaga võrreldes küll veidi kõrgem, kuid see 327 kraadi pole ka midagi hirmsat.
Vähe hirmutav on küll plii mürgisus, ilmselt tuleb sulatamine organiseerida välitingimustes ning vältida aurude sissehingamist.
Seega ootan pakkumisi PLII-le
Olen saanud mõned pakkumised velje tasakaalustamise raskustele, kuid seal rauda palju sees. Kui paremaid pakkumisi ei tule, saan ilmselt ka nendega hakkama.
Tegelikult ei teadnud ma siis ise ka päris täpselt mida otsin.
Kuna kraam läheb ümber valamiseks balvankadeks, mida vajadusel tagaveolisel autol jääradadel lisakaaluna kasutada, siis tegelikult sobiks paremini seatina(PLII).
Pliil on suurem erikaal ning ka saadavus tunduvalt parem.
Sulamistemp. on inglise tinaga võrreldes küll veidi kõrgem, kuid see 327 kraadi pole ka midagi hirmsat.
Vähe hirmutav on küll plii mürgisus, ilmselt tuleb sulatamine organiseerida välitingimustes ning vältida aurude sissehingamist.
Seega ootan pakkumisi PLII-le
Olen saanud mõned pakkumised velje tasakaalustamise raskustele, kuid seal rauda palju sees. Kui paremaid pakkumisi ei tule, saan ilmselt ka nendega hakkama.
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Olen saanud mõned pakkumised velje tasakaalustamise raskustele, kuid seal rauda palju sees. Kui paremaid pakkumisi ei tule, saan ilmselt ka nendega hakkama.[/quote]
sulatades kurnad metalli välja.seal ei ole palju seda sees.
sulatades kurnad metalli välja.seal ei ole palju seda sees.
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.