K: Honda CR-V
Moderaator: Moderators
K: Honda CR-V
Kuidas härrased kommenteerivad sellist isendit nagu ca 1997/1998/1999 aasta Honda CR-V, 2.0 bens.moototoriga. Mis on head, vead?
Tänades
R.
Tänades
R.
Disco I ES
IRW, nüüd tõid endale ise häda kaela
PS! Parketimaasturite omanikud on siin foorumis põlu all. Samas muidugi hea, et sa Panda (4x4) kohta midagi teada ei taha
EDIT: sealt saad objektiivset infot
http://www.hondasuv.com/members/
ja allpool toodud, Autolehe test

PS! Parketimaasturite omanikud on siin foorumis põlu all. Samas muidugi hea, et sa Panda (4x4) kohta midagi teada ei taha

EDIT: sealt saad objektiivset infot
http://www.hondasuv.com/members/
ja allpool toodud, Autolehe test
Viimati muutis Maaks, T Veebr 09, 2010 3:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ehk sellest abi?
http://www.autoleht.ee/tests/test_old?test_old_id=1991
Minu isiklik lühiarvamus:
- mahukas võrreldes sõiduautoga
- kõrge kliirensiga võrreldes sõiduautoga
- jaapani auto ehk suht vastupidav võiks olla
- esiveoline, tagasild rakendub kui ise tahab
- väga levinud
http://www.autoleht.ee/tests/test_old?test_old_id=1991
Minu isiklik lühiarvamus:
- mahukas võrreldes sõiduautoga
- kõrge kliirensiga võrreldes sõiduautoga
- jaapani auto ehk suht vastupidav võiks olla
- esiveoline, tagasild rakendub kui ise tahab
- väga levinud
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 821
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Re: K: Honda CR-V
Selline on juba piisavalt vana. Ostes tasub kardaani ristidele tähelepanu osutada nende vahetus on hulk raha. Õigemini honda pakub ainult uut kardaani.Discovery kirjutas:Kuidas härrased kommenteerivad sellist isendit nagu ca 1997/1998/1999 aasta Honda CR-V, 2.0 bens.moototoriga. Mis on head, vead?
Tänades
R.
Mootor on janune
Muidu roostet esineb neil vähe 10 aastase auto kohta.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Ma tean rääkida, et naisi viib see auto kraavi tihti
probleem on c-rv 1 generatsioni targa 4 veo süsteem, et kui esi sild libisema läheb siis taga rattad rakenduvad. Ehk siis on olnud mitmeid tuttavaid kes omasid seda ja nende naised said tihti põllule talvel. Läks libisema siis saad nagu esikveolise tagasi aga viitega rakendunud 4 vedu viib uude libisemis liiki
sai üritatud ka sõbra omaga märjal murul paati välja tõmmata jõest aga hommiku kastesel murul esisild tagus tühja ja millegi pärast tagumine ei rakendunud kuigi kõik oli teeninduses ok.
Aga kui sellist autot vaatad ja lihtsalt tahad vahest kõrgema põhjaga autot siis miks mitte.
http://www.auto24.ee/used/686717
Vaata ka selliseid isendeid peaks ka sinna hinda ja suurusesse minema


probleem on c-rv 1 generatsioni targa 4 veo süsteem, et kui esi sild libisema läheb siis taga rattad rakenduvad. Ehk siis on olnud mitmeid tuttavaid kes omasid seda ja nende naised said tihti põllule talvel. Läks libisema siis saad nagu esikveolise tagasi aga viitega rakendunud 4 vedu viib uude libisemis liiki

Aga kui sellist autot vaatad ja lihtsalt tahad vahest kõrgema põhjaga autot siis miks mitte.
http://www.auto24.ee/used/686717
Vaata ka selliseid isendeid peaks ka sinna hinda ja suurusesse minema

Tahtsin ka mingi hetk osta naisel, räägiti ka sellest kraaviminekust, ka tuttavate autoomanike poolt. Aga selgus, et see on hooldamatuse viga, ehk hoitakse raha kokku ja ei mäleta mida pidi vahetama, aga tagasillas või seal kandis oli teema. Hinnasuurusjärk oli kunagi 3000 eeku, et korda teha ehk välja vahetada.
On selline isend peres (müügis).
Nagu eelpool mainitud siis jah mootor on suht janune kuid eks see ikka pedaali nurgast ka palju kinni. See kurvis järs 4 veduseks muutumine oli probleem kuni sellega harjusid või said aru, et tegu ei ole PÄRIS nelivedusega ning juba enne kurvi valisid õige sõidukiiruse
Ja vaikuse nautijatele on ta suhteliselt mürarikas.
Nagu eelpool mainitud siis jah mootor on suht janune kuid eks see ikka pedaali nurgast ka palju kinni. See kurvis järs 4 veduseks muutumine oli probleem kuni sellega harjusid või said aru, et tegu ei ole PÄRIS nelivedusega ning juba enne kurvi valisid õige sõidukiiruse

Ja vaikuse nautijatele on ta suhteliselt mürarikas.
----
Seiklused Ja Matkad www.lootuur.ee
Seiklused Ja Matkad www.lootuur.ee
Mu vanamehel kõik need mudelid olnud esimesest viimaseni. Esimene olevat olnud kõige ,,maasturim,, ja viimane kõige vähem. Kõige janusem keskmine mudel ja ökonoomseim viimane. Neliveoga on mingeid probleeme kui jalg raske on, kahel esimesel mudelil hakkas midagi uluma sel ajal kui nelivedu taha tuli-tüüpviga ütles Veho. Vastupidavus üldiselt hea nagu Hondal ikka minumeelest.
Suzu Kingquad
Muutuv nelikvedu
See muutuva veoskeemiga auto ikka paras teadus. Eriti kiirustamisel ja kui tagavedu taha tuleb. Siis juba Subaru võtta.
Re: Muutuv nelikvedu
Ja jah, subaru on hea valikKalamees kirjutas:See muutuva veoskeemiga auto ikka paras teadus. Eriti kiirustamisel ja kui tagavedu taha tuleb. Siis juba Subaru võtta.


- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: Muutuv nelikvedu
Millisele osale sa nüüd vastu siis tahaks vaielda? Et Subaru pole parem valik kui CR-V või sellele, et Subarul on hea kaalujaotus?Maaks kirjutas:Ja jah, subaru on hea valikKalamees kirjutas:See muutuva veoskeemiga auto ikka paras teadus. Eriti kiirustamisel ja kui tagavedu taha tuleb. Siis juba Subaru võtta.Mega irw, ma sain üleeile teada mida tähendab subaru sümmeetriline nelikvedu, nende endi kodulehelt muidu. Kes veel ei tea, siis see tähendab seda, et mootor ja gardaan on keset autot.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Seda kas subaru on parem või kehvem valik sõltub milleks inimene autot vajab - fakt! Võrreldes nüüd ühte sõiduautot (forester) teise sõiduautoga (crv) on crv hoopis teisest klassist. Ja ärme nüüd hakka võrdleme 2010 forester vs 1995 crv, eksju. Võrdleme ikka võrreldavaid asju.
Mis kaalujaotusesse puutub, siis kui on kirja pandud "sümmeetriline nelivedu" siis viimane asi mis mul pähe tuleb on see, et copywriter mõtles sellega "gardaan on keset autot". Kas keegi teab kui suured on foresteril teljekoormused?
Mis kaalujaotusesse puutub, siis kui on kirja pandud "sümmeetriline nelivedu" siis viimane asi mis mul pähe tuleb on see, et copywriter mõtles sellega "gardaan on keset autot". Kas keegi teab kui suured on foresteril teljekoormused?
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Ma ei saa hetkel aru, mida sa täpsemalt taga ajad või mille üle täpsemalt eelmises postis irvitasid?Maaks kirjutas:Seda kas subaru on parem või kehvem valik sõltub milleks inimene autot vajab - fakt! Võrreldes nüüd ühte sõiduautot (forester) teise sõiduautoga (crv) on crv hoopis teisest klassist. Ja ärme nüüd hakka võrdleme 2010 forester vs 1995 crv, eksju. Võrdleme ikka võrreldavaid asju.
Mis kaalujaotusesse puutub, siis kui on kirja pandud "sümmeetriline nelivedu" siis viimane asi mis mul pähe tuleb on see, et copywriter mõtles sellega "gardaan on keset autot". Kas keegi teab kui suured on foresteril teljekoormused?
Seleta, mismoodi sina siis Subaru asemel seda sümmeetrilist 4vedu ette kujutad?
Lisaks. Võrrelda võib kasvõi klaverit ja keedumuna. Ma ei näe küll ühtegi põhjust, miks ei või CR-V'd ja Foresteri võrrelda. Mõlemad on ju kirjade järgi 4wd masinad.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070