Kas uus Grand Cherokee (al 2005) on parem kui vana mudel?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Kas uus Grand Cherokee (al 2005) on parem kui vana mudel?
Tere,
Kas oskab keegi võrrelda Grand Cherokee uue ja sellele eelnenud mudeli töökindlust ja hoolduskulusid? Mudelivahetus oli vist 2004-2005? Mõlemaid pakutakse 4.7 V8 mootoriga. Kas uuel ja vanal mudelil ongi sama mootor? Kas vanema mudeli 2.7 diisel on vastupidavam kui 4.7 V8? Auto24 kuulutusi vaadates on korralike 2.7 d hinnad vahemiskus 150-200 tuhat kr. Sama mudeli 4.7V8 veidi odavam või sama ja uue mudeli Limited versiooni bensukate hinnad algavad ca 200 000 kroonist. Uue mudeli suhteliselt madalaid hindu vaadates tundub, et uus mudel ei ole eriti õnnestunud? Vana mudelit pakutakse enamasti vahekastiga, millel on pidev nelivedu ja mis oma tarkusest veojõudu jagab. Tavareziimis see ühel proovisõidu autol ei tahnud kuidagi esirattaid ringi ajada kui väikses hanges istusin. Uuel mudelil on äkki parem lahendus. Kokkuvõttes, millist neist tasuks eelistada ca 100 000 km läbisõidu korral - uue või vana mudeli bensukas või on vana mudeli 2.7 diisel parim? Mida asjatundjad arvavad?
Kas oskab keegi võrrelda Grand Cherokee uue ja sellele eelnenud mudeli töökindlust ja hoolduskulusid? Mudelivahetus oli vist 2004-2005? Mõlemaid pakutakse 4.7 V8 mootoriga. Kas uuel ja vanal mudelil ongi sama mootor? Kas vanema mudeli 2.7 diisel on vastupidavam kui 4.7 V8? Auto24 kuulutusi vaadates on korralike 2.7 d hinnad vahemiskus 150-200 tuhat kr. Sama mudeli 4.7V8 veidi odavam või sama ja uue mudeli Limited versiooni bensukate hinnad algavad ca 200 000 kroonist. Uue mudeli suhteliselt madalaid hindu vaadates tundub, et uus mudel ei ole eriti õnnestunud? Vana mudelit pakutakse enamasti vahekastiga, millel on pidev nelivedu ja mis oma tarkusest veojõudu jagab. Tavareziimis see ühel proovisõidu autol ei tahnud kuidagi esirattaid ringi ajada kui väikses hanges istusin. Uuel mudelil on äkki parem lahendus. Kokkuvõttes, millist neist tasuks eelistada ca 100 000 km läbisõidu korral - uue või vana mudeli bensukas või on vana mudeli 2.7 diisel parim? Mida asjatundjad arvavad?
WK ja WJ on ikkagi täiesti erinevad põlvkonnad ja WK on disaini poolest igati moodsam. 4.7 ja 2.7 on mõlemad korraliku hoolduse puhul head mootorid. Vahe tuleb ennekõike kütusekulus ja minekus. Kui diisel tundub mõttekam ja wk 3.0 osta ei jõua, siis võta wj 2.7. Kui kütusekulu ei morjenda, siis otsi korralike lisadega ja hooldusajalooga WK v8. Kui hästi otsida, leiab ka äkki mõne 5.7 hea hinnaga.
WK 4wd on juba elektroonilise juhtimisega. Tavaoludes peaks ca 50:50 jaotusega olema ja vastavalt vajadusele suunab veojõudu. Täpsemalt uuri netist. Kui WJ esivedu pole, siis see ei tähenda, et Jeepi 4wd süsteemidel üldiselt midagi viga oleks, vaid antud isendil vahekastis. Parem variant on 242 vahekast ja lülitatav 2wd-4wd, aga seda kohtab laredo variantidel ja 4.0 r6 otsas tavaliselt.
WK hinnad on tingitud sellest, et uued Grandid poes ei maksa eriti palju ja suurte bensumootoritega autode hinnad kukuvad nagunii kiiresti.
Aga alustuseks mine sõida mõne WK 4.7 ja WJ 2.7 ja siis peaks juba selge olema, mida hing pärast seda tegelikult ihaldab (5.7 V8-t
)
WK 4wd on juba elektroonilise juhtimisega. Tavaoludes peaks ca 50:50 jaotusega olema ja vastavalt vajadusele suunab veojõudu. Täpsemalt uuri netist. Kui WJ esivedu pole, siis see ei tähenda, et Jeepi 4wd süsteemidel üldiselt midagi viga oleks, vaid antud isendil vahekastis. Parem variant on 242 vahekast ja lülitatav 2wd-4wd, aga seda kohtab laredo variantidel ja 4.0 r6 otsas tavaliselt.
WK hinnad on tingitud sellest, et uued Grandid poes ei maksa eriti palju ja suurte bensumootoritega autode hinnad kukuvad nagunii kiiresti.
Aga alustuseks mine sõida mõne WK 4.7 ja WJ 2.7 ja siis peaks juba selge olema, mida hing pärast seda tegelikult ihaldab (5.7 V8-t

Tänud vastajatele. Tegelikult saan ma isegi aru, et uus ja vana mudel on täiesti erinevad. Sõita olen ma proovinud kõikidega (ka 3.0D-ga) v.a 5.9 vms. Aga kuna asun Tartus ja siin on valik väike, siis tuleb rohkem teooriaga tegeleda. Mind ei huvita kiirendus 7 sek 0-100 km/h. Piisab täiesti 10 sek
Sõidumugavus on neil kõikidel enam-vähem. Uued mudelid on kindlasti mingis mõttes paremad, aga ei pruugi seda olla kvaliteedi ja hoolduskulude poolest. Tahan töökindlat autot. Üldiselt eelsitaks bensiini, kuna sõidan vähe. Aga kui diisel vajab vähem hooldust, siis võtaks selle. Maha müüsin Toyota 4Runneri, mille miinus oli keskdifri puudumine, kehv dünaamika arvestade kütusekulu ja rooste.

soovitan tutvuda Jeep erinevate veoskeemidega http://www.jeep.com/en/4x4/how_systems_work/
Silber müüb sama mudelit kus kord on üks veoskeem stndardis kord teine. Lisana saad uuele auole tellida peale mida iganes. Näiteks minu 2005 a. 3,0 CRD Limited mudelil oli Quadra-Drive II ja difri lukud standardis aga hetkel on saadava lisana, sama on difri lukkudega http://www.silberauto.ee/jeep/?content= ... =2&topic=5
Üldiselt olen olen väga rahul. Minu 4x4 töötab laitmatult nii kõva kattega libedal teel, kui metsas jahil käies. 1x olen ennast metsas sisse kaevanud. juhitavus on selle autol lähedane sõiduautole, täpne rool, ei uju, hea dünaamika. Enne seda omasin 2000 a. GC 4,7 Limited ja samuti G-D II.
Nelivedu reageeris aeglasemalt, juhitavus tunduvalt kehvem kuna ees on talasild, kõva kattega teel sõites "kõigub". 4,7 bensiin on kohalt võttes kiirema reaktsiooniga, 3,0 SRD on mööda sõitu tehes etem, kütuse kulu 10-11 keskmine. Mõlemad on madala müratasemega. V8 hääl on muidugi see mida võib taga igatseda, küyuse kulu 15-17. Vanemal mudelil tagsilla ülemine šarniir on nõrk koht, iga 40-50 t tagant vahetada. Uuel mudelil
on stabika kondid vahetatud kuskil 80 t peal, kokku läbinud üle 100 t.
Kui ostad kasutatud auto, siis arvesta, et tuleb kohe juurde panna 10-15 t, siis sõida probleemide vabalt pikalt. Auto pidamise teeb kalliks Silberauto, otsi endale mõni teine töökoda, kes on suuteline ka normaalse hinnaga juppe sulle hankima.
Silber müüb sama mudelit kus kord on üks veoskeem stndardis kord teine. Lisana saad uuele auole tellida peale mida iganes. Näiteks minu 2005 a. 3,0 CRD Limited mudelil oli Quadra-Drive II ja difri lukud standardis aga hetkel on saadava lisana, sama on difri lukkudega http://www.silberauto.ee/jeep/?content= ... =2&topic=5
Üldiselt olen olen väga rahul. Minu 4x4 töötab laitmatult nii kõva kattega libedal teel, kui metsas jahil käies. 1x olen ennast metsas sisse kaevanud. juhitavus on selle autol lähedane sõiduautole, täpne rool, ei uju, hea dünaamika. Enne seda omasin 2000 a. GC 4,7 Limited ja samuti G-D II.
Nelivedu reageeris aeglasemalt, juhitavus tunduvalt kehvem kuna ees on talasild, kõva kattega teel sõites "kõigub". 4,7 bensiin on kohalt võttes kiirema reaktsiooniga, 3,0 SRD on mööda sõitu tehes etem, kütuse kulu 10-11 keskmine. Mõlemad on madala müratasemega. V8 hääl on muidugi see mida võib taga igatseda, küyuse kulu 15-17. Vanemal mudelil tagsilla ülemine šarniir on nõrk koht, iga 40-50 t tagant vahetada. Uuel mudelil
on stabika kondid vahetatud kuskil 80 t peal, kokku läbinud üle 100 t.
Kui ostad kasutatud auto, siis arvesta, et tuleb kohe juurde panna 10-15 t, siis sõida probleemide vabalt pikalt. Auto pidamise teeb kalliks Silberauto, otsi endale mõni teine töökoda, kes on suuteline ka normaalse hinnaga juppe sulle hankima.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
ee, vabandan, sest vaid oletan.ivan kirjutas: difri lukud standardis
Kas me sellist lahendust Grandildel saame ikka nimetada difri lukuks?
See töötab ju minu teada põhmõttel pidurdan keerlevat ratast... sundides pöörlema paigal seisvat?!?
Vabandust, kui puusse panin... hirmus igav on hetkel

Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
õige on:Elektrooniliselt piiratud libisemisega differentsiaal esisillalatdoom kirjutas:ivan kirjutas: difri lukud standardis
Kas me sellist lahendust Grandildel saame ikka nimetada difri lukuks?
Vabandust, kui puusse panin... hirmus igav on hetkel
Elektrooniliselt piiratud libisemisega differentsiaal tagasillal
Samas praktika põhjal võin öelda, et mudas ja lumes kõik 4 veavad ehk on blokeerunud.
Tegelikult huvitab ennastki kuidas see differ toimetab. Lülitused toimuvad igal juhul väga sujuvalt. Märganud olen lülituse hetki ainult siis kui teist autot pukseerin, teinekord tahab libedas kurvis justkui otse minna ja siis hakkab uuesti kurvi sisse vedama.
Kui keegi teab seda tegutsemise loogikat, siis võiks elle siin avaldada omaette teema all.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Tere!
Ei hakkanud uut teemat tegema küsin siin äkki saab tarka nõu.
Soov osta omale Grand Cherokee 4,7 2000a.
http://www.auto24.ee/used/674106
või see
http://www.auto24.ee/used/537693
Mida ostul järgida? Kuidas kontrollida vahekasti jne. korras olekut?
Kas on vöimalki asendada vahekast 242-ga? nagu on 4,0 mootriga variandil?
On see vägakeeruline/kulukas ettevõtmine?
Ei hakkanud uut teemat tegema küsin siin äkki saab tarka nõu.
Soov osta omale Grand Cherokee 4,7 2000a.
http://www.auto24.ee/used/674106
või see
http://www.auto24.ee/used/537693
Mida ostul järgida? Kuidas kontrollida vahekasti jne. korras olekut?
Kas on vöimalki asendada vahekast 242-ga? nagu on 4,0 mootriga variandil?
On see vägakeeruline/kulukas ettevõtmine?
Ostul tuleb kõiki asju jälgida et pärast poleks üllatusi.Vahekastil tuleb sisse lülitada aeglusti ja vaadata kas toimib.Vahekastil kipub kett ära venima ,see hakkab ragisema ,kui esisild ka veab.Selle 242 kasti alla aretamine on kulukas ettevõtmine.Lihtsam on osta selle vahekastiga auto.Netis seda vahetust üleval küll.lhttp://www.neow.org/NV242j.htmlkaidojeep kirjutas:Tere!
Ei hakkanud uut teemat tegema küsin siin äkki saab tarka nõu.
Soov osta omale Grand Cherokee 4,7 2000a.
http://www.auto24.ee/used/674106
või see
http://www.auto24.ee/used/537693
Mida ostul järgida? Kuidas kontrollida vahekasti jne. korras olekut?
Kas on vöimalki asendada vahekast 242-ga? nagu on 4,0 mootriga variandil?
On see vägakeeruline/kulukas ettevõtmine?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.