Kuidas oleks Jeep GC 3,1 TD 1999+ ?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Kuidas oleks Jeep GC 3,1 TD 1999+ ?
Tere!
Sarnast teemat on siin palju käiatud juba aga sellegipoolest teen uue teema. Eneserahustuseks. Loodetavasti!
Ei ole kunagi maasturit omanud ja autokauge inimesena vajaksin välist abi. Olen mõnda aega jälginud ka 4x4 foorumi postitusi, aga pilt on silme ees ja peas väga kirjuks läinud. Loodan saada vastuseid konkreetselt enda huvidest lähtuvalt.
Soov, et masin oleks mugav ja ruumikas (et vajadusel 2 last koos vajaminevaga ära mahutada; ruumi võttev töövahend, mida tihti vaja punktist a punkti b ja c transportida, vahel töökaaslased oma instrumentaariumiga). Põhiline sõit toimuks sügis-talvisel-kevadperioodil linnas kodu ja töökohtade vahet sõelumiseks. Suvisel ajal on kindlasti maalesõitu rohkem. Mutta ei plaani autoga ronida, kui siis a la seenel / matkal / looduses sportlikke eluviise harrastamas käia, ei midagi ekstreemset - et rattad / suusad / matkavarustus etc. mahuks masinasse tõsta. Samuti, et ei oleks väga janune, nö. bensukast bensukasse kulgeja.
Disainilt (nii sise kui välis) ja mugavuselt kui ka juhitavuselt meeldib mulle Jeep GC, alates 1999a. mudel. Endale tundub loogiline valik diisel, kuna meeletut võimu ei aja taga, rohkem disaini, mugavust ja ruumikust. (proovitud paari 2000a. 3.1 TD'it, kuna need enam-vähem eellarves. 2,7 foorumis väidetavalt töökindlamad, kuid nende hinnad jäävad kahjuks eelarve piirest välja.)
Sooviksin kuulda nii autoomanike kui remondimeeste arvamusavaldusi - kas antud valik oleks sobilik etteantud kriteeriume arvestades. Kuidas reaalne ülalpidamine on - kas pigem murettekitav, või 'rõõmurohke' etc.
On keegi lähemalt näinud / katsunud konkreetseid masinaid, mis (Tartu) müügiplatsidel seisavad.
Kui kellelgi sellise mudeliga kokkupuude olemas ja teaks öelda masina kohta mõjuvat head või halba, siis tänud ette ära!
Ja veel see, et värvisoov on ka - must.
Loodetavasti ei saanud väga segane ja blond jutt ....
Sarnast teemat on siin palju käiatud juba aga sellegipoolest teen uue teema. Eneserahustuseks. Loodetavasti!
Ei ole kunagi maasturit omanud ja autokauge inimesena vajaksin välist abi. Olen mõnda aega jälginud ka 4x4 foorumi postitusi, aga pilt on silme ees ja peas väga kirjuks läinud. Loodan saada vastuseid konkreetselt enda huvidest lähtuvalt.
Soov, et masin oleks mugav ja ruumikas (et vajadusel 2 last koos vajaminevaga ära mahutada; ruumi võttev töövahend, mida tihti vaja punktist a punkti b ja c transportida, vahel töökaaslased oma instrumentaariumiga). Põhiline sõit toimuks sügis-talvisel-kevadperioodil linnas kodu ja töökohtade vahet sõelumiseks. Suvisel ajal on kindlasti maalesõitu rohkem. Mutta ei plaani autoga ronida, kui siis a la seenel / matkal / looduses sportlikke eluviise harrastamas käia, ei midagi ekstreemset - et rattad / suusad / matkavarustus etc. mahuks masinasse tõsta. Samuti, et ei oleks väga janune, nö. bensukast bensukasse kulgeja.
Disainilt (nii sise kui välis) ja mugavuselt kui ka juhitavuselt meeldib mulle Jeep GC, alates 1999a. mudel. Endale tundub loogiline valik diisel, kuna meeletut võimu ei aja taga, rohkem disaini, mugavust ja ruumikust. (proovitud paari 2000a. 3.1 TD'it, kuna need enam-vähem eellarves. 2,7 foorumis väidetavalt töökindlamad, kuid nende hinnad jäävad kahjuks eelarve piirest välja.)
Sooviksin kuulda nii autoomanike kui remondimeeste arvamusavaldusi - kas antud valik oleks sobilik etteantud kriteeriume arvestades. Kuidas reaalne ülalpidamine on - kas pigem murettekitav, või 'rõõmurohke' etc.
On keegi lähemalt näinud / katsunud konkreetseid masinaid, mis (Tartu) müügiplatsidel seisavad.
Kui kellelgi sellise mudeliga kokkupuude olemas ja teaks öelda masina kohta mõjuvat head või halba, siis tänud ette ära!
Ja veel see, et värvisoov on ka - must.
Loodetavasti ei saanud väga segane ja blond jutt ....
Parimat!
Enamasti seda autot siin kiidetud ei ole, võtan kätte ja olen siis üks vähestest... GC 3,1 2001a. on kasutuses olnud 2 aastat ja 3 kuud. Vahetanud ei ole midagi peale õlide-filtrite. Suvel õhufiltri vahetamise tulemusena langes kütusekulu 12-13lt 10 liitrini ja seda see on ka praegu, sõit enamasti linnas.
Autol pole algusest peale töötanud juhi istmesoendus ja juhiklaas avaneb umbes 5 cm, istmesoendust asendab poest ostetud sigaretisüütajasse käiv ja lahtisest juhiaknast pole puudust tundnud sest autol on katuseluuk ja kliima.
Tagaistmel sõitnud täiskasvanud on kurtnud vähese ruumi üle aga lapsed mahuvad sinna väga hästi ära, suvel reisides on taga olnud suur poolteise inimese täispuhutav madrats, päris hea kokkuhoid ja ööbimisvõimalus seal kus meeldib
Tundub, et varem väga kiidetud 2.7 liitrisel hakkavad tänaseks ilmnema ka vead nagu siit foorumist lugeda võib, et kapriissed kütuse suhtes jm.
Veel meenus, et sai peale märtsitormi käidud ka Männiku karjääris suure lumelopa sees sõitmas ja võib öelda ainult kiidusõnu, kohati oli parem sõita kui wrangleriga. Ja tänase ilmaga, kus Tallinna vahe oli avariisid täis ja autod Järvevana teel kõrgel lumehangede otsas oli muidugi muretu sõita.
Ostmisel peaks kindlasti veenduma konkreetse isendi korrasolekus muidugi.
Autol pole algusest peale töötanud juhi istmesoendus ja juhiklaas avaneb umbes 5 cm, istmesoendust asendab poest ostetud sigaretisüütajasse käiv ja lahtisest juhiaknast pole puudust tundnud sest autol on katuseluuk ja kliima.
Tagaistmel sõitnud täiskasvanud on kurtnud vähese ruumi üle aga lapsed mahuvad sinna väga hästi ära, suvel reisides on taga olnud suur poolteise inimese täispuhutav madrats, päris hea kokkuhoid ja ööbimisvõimalus seal kus meeldib

Tundub, et varem väga kiidetud 2.7 liitrisel hakkavad tänaseks ilmnema ka vead nagu siit foorumist lugeda võib, et kapriissed kütuse suhtes jm.
Veel meenus, et sai peale märtsitormi käidud ka Männiku karjääris suure lumelopa sees sõitmas ja võib öelda ainult kiidusõnu, kohati oli parem sõita kui wrangleriga. Ja tänase ilmaga, kus Tallinna vahe oli avariisid täis ja autod Järvevana teel kõrgel lumehangede otsas oli muidugi muretu sõita.
Ostmisel peaks kindlasti veenduma konkreetse isendi korrasolekus muidugi.
Jeep Wrangler 4,0
Njah.Minagi olen väheseid 3,1 diisli omanik.auto on olnud nyyd minu käsutuses 2,5a. Probleemiks on ainult üks ja ainuke asi mis on mind algusest peale painanud.Talvel ei lähe seest soojaks-aga see on selle auto nn. tüüpviga.Kuna endal pole aega selle asja tegeleda siis auotot kasutan suurem osa ajast vaid + kraadidega:) Aga pole hullu kui on ka -10 saab hakkama.Mootor on muidu väga hästi vastu pidanid!! Vahetanud olen vaid eelsüüteküünald ning ühe rattalaagri.Ning see on kõik mis ma 2.5a jooksul vahetanud olen. üle 6 kuu käin pidevalt sillapukside kontrollis...lihtsalt et olla kindel et kõik on korras:) Siiani on kõik tip-top.
IStmesoojendused ei ole mul ka juba algusest saadik toiminud.Muud asjad see vastu töötavad.
Läbivus on väga hea kui on korralik rehv all.Küttekulu on mul kuskil 10 ringis..suvel alla 10...ning tavel vähe üle 10. Ühesünaga olen rahul.
Kütte koha pealt ei ole ta tüesti nii kapriissne. 2,7 mersu mootori pihustid on nõrk koht...3.1 on lollikindlam.
Mina olen rahul.Ei aja mingeid ulme kw ning kiirendust taga.Mugavus on põhiline!
IStmesoojendused ei ole mul ka juba algusest saadik toiminud.Muud asjad see vastu töötavad.
Läbivus on väga hea kui on korralik rehv all.Küttekulu on mul kuskil 10 ringis..suvel alla 10...ning tavel vähe üle 10. Ühesünaga olen rahul.
Kütte koha pealt ei ole ta tüesti nii kapriissne. 2,7 mersu mootori pihustid on nõrk koht...3.1 on lollikindlam.
Mina olen rahul.Ei aja mingeid ulme kw ning kiirendust taga.Mugavus on põhiline!
Olen ka selle autoga kokku puutunud.See jutt et võtab alla10 sajale ei pea paika,sest juba tehase normid on suuremad ,seda ammugi talvel.Talvel läheb väga hästi soojaks ,kui on termostaat korras ja õhusiibrid liiguvad.Peale selle peab korras olema ventika viskosidur et ei puhuks külmaga pidevalt ,see viskomuhv ongi nende viga et ei lähe ruttu soojaks.Pole vahet,kas on bensukas või diisel nende kere on kõigil sama ja soojendus on sama ja istmesoojendused ka samad .GC istmesoojendused ei kannata mingisugust kriitikat.Need lähevad pidevalt katki,põhiliselt juhi iste ,seal trambitakse rohkem.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kle Ibra..ma ei ole loll ega pime.Aga suvel pikka maad sõites saan 8,4L/100km kohta ..kui linnas sõidan ja pikka maad siis keskmine 9,5 kandis...mul auto oli 2 kuud tln õe käes ning tema sai linnasõidul keskmiseks 9,1L/100km nii et...sellised on numbrid ning loogika.
Kõik autod võtavad täpselt nii palju kytet,kui kõvasti sina suudad oma paremat jalga vastu põrandat suruda.
Kõik autod võtavad täpselt nii palju kytet,kui kõvasti sina suudad oma paremat jalga vastu põrandat suruda.
Tahad sa sellega öelda ,et GC 3,1 td on kõige ökom Jeep?Imre323 kirjutas:Kle Ibra..ma ei ole loll ega pime.Aga suvel pikka maad sõites saan 8,4L/100km kohta ..kui linnas sõidan ja pikka maad siis keskmine 9,5 kandis...mul auto oli 2 kuud tln õe käes ning tema sai linnasõidul keskmiseks 9,1L/100km nii et...sellised on numbrid ning loogika.
Kõik autod võtavad täpselt nii palju kytet,kui kõvasti sina suudad oma paremat jalga vastu põrandat suruda.

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Võin ka omalt poolt öelda nii see on. Oman samasugust masinat aga aasta arv veidi uuem (2001). Tõesti on öko auto kui ikka vaja pikka maad järjest sõita. Ja eks see kütusekulu on siiski kinni kasutajas. Linnas tihtipeale mul kipub see kütusekulu suurem olema nii umbes 11-12L/100km kandis. Otsad on lühikesed ja foore palju.Imre323 kirjutas:Kle Ibra..ma ei ole loll ega pime.Aga suvel pikka maad sõites saan 8,4L/100km kohta ..kui linnas sõidan ja pikka maad siis keskmine 9,5 kandis...mul auto oli 2 kuud tln õe käes ning tema sai linnasõidul keskmiseks 9,1L/100km nii et...sellised on numbrid ning loogika.
Kõik autod võtavad täpselt nii palju kytet,kui kõvasti sina suudad oma paremat jalga vastu põrandat suruda.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
GSM +3725113176
Tore kuulda positiivseid hinnanguid, võrreldes varasemate valdavalt negatiivsete teemaarendustega suunal JGC 3,1!
Hetkeseis konkreetsete isendite puhul selline, et ühelgi müügimasinal justkui ei oleks ajalugu ja see tõotab tulla järgmisele omanikule üsna kulukas. Olen praegu ootel neist ühe masina puudujääkide / remondikulude kohta. Kui selle teada saan, eks siis vaatab edasi. Samas huvitab, kuidas on selle masina elueaga - kuidas suhtuda läbisõitu 200km piirimail?
Seniks aga tänud jagatud informatsiooni eest ja jätkake julgelt samal kursil!
Hetkeseis konkreetsete isendite puhul selline, et ühelgi müügimasinal justkui ei oleks ajalugu ja see tõotab tulla järgmisele omanikule üsna kulukas. Olen praegu ootel neist ühe masina puudujääkide / remondikulude kohta. Kui selle teada saan, eks siis vaatab edasi. Samas huvitab, kuidas on selle masina elueaga - kuidas suhtuda läbisõitu 200km piirimail?
Seniks aga tänud jagatud informatsiooni eest ja jätkake julgelt samal kursil!
Parimat!
Eluea kohta ei oska midagi öelda kahjuks.Ise olen selle aja jooksul sõitnud vaid umbes 70 000km. 165000km oli ees kuis ostsin aga ma ei tea kas see oli nii või mitte.auto tuli austriast...vb et oligi õige läbisõit.
Ibra-sulle nii palju et 3,1 ei ole kõige ökonoomsem ega töökindlam mootor...aga võin julgelt väita et ta pole ka kõige sitem.Vabandust väljenduse eest!
Jah...kui linnas vaid sõita..siis kyttekulu seal 11-12 juures.Täitsa nõus olen sellega:)
Ibra-sulle nii palju et 3,1 ei ole kõige ökonoomsem ega töökindlam mootor...aga võin julgelt väita et ta pole ka kõige sitem.Vabandust väljenduse eest!
Jah...kui linnas vaid sõita..siis kyttekulu seal 11-12 juures.Täitsa nõus olen sellega:)
2000 - The Chrysler Voyager fitted with the latest 2.5L 16 valve engine breaks 22 world distance and time speed records, including the greatest distance travelled in 24 hours on one tank of fuel (1724 km).Imre323 kirjutas:Eluea kohta ei oska midagi öelda kahjuks.Ise olen selle aja jooksul sõitnud vaid umbes 70 000km. 165000km oli ees kuis ostsin aga ma ei tea kas see oli nii või mitte.auto tuli austriast...vb et oligi õige läbisõit.
Ibra-sulle nii palju et 3,1 ei ole kõige ökonoomsem ega töökindlam mootor...aga võin julgelt väita et ta pole ka kõige sitem.Vabandust väljenduse eest!
Jah...kui linnas vaid sõita..siis kyttekulu seal 11-12 juures.Täitsa nõus olen sellega:)
Tegemist siis põhimõtteliselt sama mootoriga.
Tundlik on õlirõhu suhtes. Rõhk võib kaduda näiteks lahtitulevate nookuripoltide tõttu. Kui kiirelt jaole ei saa, ootab kulukas ja põhjalik remont, mida iga töökoda teha ei suuda.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Õlirõhust rääkides. Jeebul on õlirõhu näidik olemas, muoma 2.7CRD külmalt on 1 vahe üle keskjoone, soojalt sõites täpselt keskel aga kui siis seisma jääda vajub vahest 2 vahet allapoole. Nii kui liikuma hakkab masin on taas püsti keskel. see normaalne või peaks pidevalt hoidma rõhku ühtlasena ?rannamees2 kirjutas:2000 - The Chrysler Voyager fitted with the latest 2.5L 16 valve engine breaks 22 world distance and time speed records, including the greatest distance travelled in 24 hours on one tank of fuel (1724 km).Imre323 kirjutas:Eluea kohta ei oska midagi öelda kahjuks.Ise olen selle aja jooksul sõitnud vaid umbes 70 000km. 165000km oli ees kuis ostsin aga ma ei tea kas see oli nii või mitte.auto tuli austriast...vb et oligi õige läbisõit.
Ibra-sulle nii palju et 3,1 ei ole kõige ökonoomsem ega töökindlam mootor...aga võin julgelt väita et ta pole ka kõige sitem.Vabandust väljenduse eest!
Jah...kui linnas vaid sõita..siis kyttekulu seal 11-12 juures.Täitsa nõus olen sellega:)
Tegemist siis põhimõtteliselt sama mootoriga.
Tundlik on õlirõhu suhtes. Rõhk võib kaduda näiteks lahtitulevate nookuripoltide tõttu. Kui kiirelt jaole ei saa, ootab kulukas ja põhjalik remont, mida iga töökoda teha ei suuda.
Jutt käib 3,1st ....2,7 on hoopis teine mootor.gunnar kirjutas:Õlirõhust rääkides. Jeebul on õlirõhu näidik olemas, muoma 2.7CRD külmalt on 1 vahe üle keskjoone, soojalt sõites täpselt keskel aga kui siis seisma jääda vajub vahest 2 vahet allapoole. Nii kui liikuma hakkab masin on taas püsti keskel. see normaalne või peaks pidevalt hoidma rõhku ühtlasena ?rannamees2 kirjutas:2000 - The Chrysler Voyager fitted with the latest 2.5L 16 valve engine breaks 22 world distance and time speed records, including the greatest distance travelled in 24 hours on one tank of fuel (1724 km).Imre323 kirjutas:Eluea kohta ei oska midagi öelda kahjuks.Ise olen selle aja jooksul sõitnud vaid umbes 70 000km. 165000km oli ees kuis ostsin aga ma ei tea kas see oli nii või mitte.auto tuli austriast...vb et oligi õige läbisõit.
Ibra-sulle nii palju et 3,1 ei ole kõige ökonoomsem ega töökindlam mootor...aga võin julgelt väita et ta pole ka kõige sitem.Vabandust väljenduse eest!
Jah...kui linnas vaid sõita..siis kyttekulu seal 11-12 juures.Täitsa nõus olen sellega:)
Tegemist siis põhimõtteliselt sama mootoriga.
Tundlik on õlirõhu suhtes. Rõhk võib kaduda näiteks lahtitulevate nookuripoltide tõttu. Kui kiirelt jaole ei saa, ootab kulukas ja põhjalik remont, mida iga töökoda teha ei suuda.
Aga minul külmalt kaks nõksu keskelt paremale, soojalt keskel.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
See 2000 a Chrysler Voya mootoril on 4 klappi silindri kohta ,GC 3,1-l on 2 klappi silindri kohta ja pole ta midagi põhimõtteliselt sama mootoriga.3,1-l on sarnasust vanema GC 2,5td mootoriga ,millel on 1 silinder vähem ja teistel taolistel Chrysleri mootoritel.Aga Imre 323 ei tea ise ka palju ta auto kütust võtab.rannamees2 kirjutas:2000 - The Chrysler Voyager fitted with the latest 2.5L 16 valve engine breaks 22 world distance and time speed records, including the greatest distance travelled in 24 hours on one tank of fuel (1724 km).Imre323 kirjutas:Eluea kohta ei oska midagi öelda kahjuks.Ise olen selle aja jooksul sõitnud vaid umbes 70 000km. 165000km oli ees kuis ostsin aga ma ei tea kas see oli nii või mitte.auto tuli austriast...vb et oligi õige läbisõit.
Ibra-sulle nii palju et 3,1 ei ole kõige ökonoomsem ega töökindlam mootor...aga võin julgelt väita et ta pole ka kõige sitem.Vabandust väljenduse eest!
Jah...kui linnas vaid sõita..siis kyttekulu seal 11-12 juures.Täitsa nõus olen sellega:)
Tegemist siis põhimõtteliselt sama mootoriga.
Tundlik on õlirõhu suhtes. Rõhk võib kaduda näiteks lahtitulevate nookuripoltide tõttu. Kui kiirelt jaole ei saa, ootab kulukas ja põhjalik remont, mida iga töökoda teha ei suuda.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.