y61 3.0d mootori tuli põleb
Moderaatorid: jr, Moderators
y61 3.0d mootori tuli põleb
Manual ütleb, et on kaks varianti, kas kütuse filtris on vesi, mis tuleb kohe välja lasta, ja teine variant on, et mootoril on mingi rike, edasi võib sõita, kuid esimesel võimalusel külastada hooldusjaama.
Keerasin endaarust filtri alt selle valge junni lahti, lootes et sealt tuleb vett, kuid nagu ei tulnud midagi, keerasin niikaua kuni see päris lahti oli ja diislit voolama hakkas. Selle küljes olid mingid pisikesed 2 juhet ja pistik, juhtmed paistsid parajad rääbakad, ja lapitud. Kas sealt või veateade tulla?
On kellelgi ettetulnud??
René
Keerasin endaarust filtri alt selle valge junni lahti, lootes et sealt tuleb vett, kuid nagu ei tulnud midagi, keerasin niikaua kuni see päris lahti oli ja diislit voolama hakkas. Selle küljes olid mingid pisikesed 2 juhet ja pistik, juhtmed paistsid parajad rääbakad, ja lapitud. Kas sealt või veateade tulla?
On kellelgi ettetulnud??
René
Viimati muutis patrol61, N Veebr 04, 2010 11:22 pm, muudetud 1 kord kokku.
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
mul hakkas mootori tuli lund täis õhufiltrist põlema.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Mul piisas esimesel korral ka filtri vahetusest. Nüüd, pool aastat hiljem, sama teema. Kordasin protsessi aga rõõmu oli Ŋ päeva. Tuli taas põleb ning kiirendust pole õieti ollagi. Alguses käivitades on 4...5 minutit KOK, siis taas nagu hing kinni ja särtsakus (niipalju kui seda 3.0 TD-l on...
) kadunud. Käisin nüüd teenindusest läbi ning nende sõnul näidanud kompuutri veateade, et mure kütusepumba väsimises. Läbisõidu 340 tuh. km kohta ei pidanud see suur ime olema ka. Kas on kellelgi kokkupuudet kui suur ja kulukas see töö olla võiks ning kas on seal mingeid säästuvariante? Või on lihtsam/kiirem siiski teeninduseonude kukrut täiendada?

Take OFF! Mudas alates 1997...
GSM 50 38 301 keskaa@gmail.com
GSM 50 38 301 keskaa@gmail.com
nuhh see on jahh "karla jutt"Romek kirjutas:Kütusepumba remont maksvat ca 27k, uus pump üle 50k. Selline info pärit Karla autost.
männikul puumarketi vastas, kogu sisu uus ja koos tööga 7,5k, pärast esinduses vaja ainult arvutiga paikka panna.
see hind oli aasta tagasi.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3