Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
mure tegelt juba pikalt olnud. tagasillas kole lõtk sees. kui järsult kohalt võtta või käikku vahetada käib jube kolakas tagasillas. sõitta saab muidu ilusti kui rahulikult võtta. aga vahest on vaja ka metsas kiiret reageerimist käigu ja siduriga ja siis siuke tunne et kukub alt ära kohe. kas on võimalik midagi seal reguleerida v remontida et lõtkusi vähendada ? v tuleb osta lihtsalt uus differ 7000 eest ??
Ilmselt on lõtk teo ja taldriku vahel aga täpsemalt näed siis,kui silla lahti võtad.Sõita sellise loksuga ei soovita.Praegu remontides võid suht odavalt pääseda.
reguleerseibid vast on treitavad. lihtsalt keegi mainis kuskil kunagi et reduktorsilllas midagi kulub ära ja ei saa enam lõtku reguleerida. seepärast uuringi siit. põllumajandussilda olen lappinud.
-allukas- kirjutas:keegi vist reduktorsilda pole lappind. seeg nõuaandeid siin ei kuule. peab ise pimesi laiali võtma ja vaatab mis sealt seest selgub.
Tee kõigepealt kindlaks kus sul see lõtk pärit. On võimalus, et liiga suur lõtk reduktorites. Keera käega kardaanist vaikselt edasi-tagasi, peaks olema tunda tigu taldriku vaheline lõtk. See võiks olla mõni kraad mitte rohkem. Kui see on korras, siis on lõtk reduktorites. On võimalus, et hammasratas kulunud või on hammasratas pika pooltelje peal lahti, siis tuleb vahetada mõlemad.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
tava sild hakkab "lõksuma" ka sel juhul kui teovõlli laagri pesa mõrane või purunenud.enamlevinud põhjus nagu vanadel vene autodel ikka...õlileke...ja sellest tulenev "tolmav tagasild".