4runneri LSD diffri probleem?

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
Panda
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
Kontakt:

Postitus Postitas Panda »

Ei teagi miks maasturite kodukas sellist valeinfot levitab :?
Kui minu piltide pealt näed siis seal selgelt sama asi mille oma autole panin. Ise ostsin omalajal 7000eekuga.

http://fotoalbum.ee/photos/Pandakaru/sets/926161

Piltidelt ka näha mis pudru üle jäi :) Käiama pidi Lockrighti risti siserõngast et ta mahuks difrisse :wink:

Ei midagi raketiteadusest :wink:
4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
saunatont
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: E Dets 28, 2009 11:02 am

Postitus Postitas saunatont »

Jälgin teema arengut huviga ja pakutavaid lahendusi.
Hetkel aga ettevõtmine aja ja sooja garaazi puudusel pisut takerdunud.
Plaan on aga esialgul Lsd lahti võtta ja toimima saada,mõttevahetust
jälgin pidevalt ja igasugune arutelu sel teemal teretulnud!
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

mul vabadifreid 2 tk üle, kui huvilisi on. Müüks mingi mõistliku hinna eest võibolla mahagi.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Panda, vaadates sinu pilte siis need mis sul üle jäid, ei tundu üldsegi mitte sarnased vidinad mis minu piltide peal näha võib. Kas need siis 2 täiesti erinevat LSD? Topelt vedru tundub küll sama. Enam ei saa mõhkugi aru.
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
Panda
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
Kontakt:

Postitus Postitas Panda »

Vat ma nüüd peast ei mäleta aga minu teada jäid LSD kettad sisse alles.
Lockright läheb satikate asemele ja lukustab sealt kaudu poolassid omavahel.
4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 983
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Postitus Postitas marxkoll »

Teema hea! Endal oli plaan keevislukk teha aga tekkis probleem kuna sõidan ka suht palju teedelning rehv on 36tolli, nüüd siis samuti plaanis proovida modida olemasolevat. Lock right nõuab päris suurt alg investeeringut.
Venelaste ajakirjas club 4x4 on päris huvitavaid varjante diffrilukkudest-aga keele oskus jääb vähe vajaka ja huvitav kas neid varjante ka toyotale on? Hinnad on seal ju head!!!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Panda kirjutas:Ei teagi miks maasturite kodukas sellist valeinfot levitab :?
Kes siin valeinfot levitab?
Mina ei paku seda lukku sinna kuhu paigaldamiseks tuleks seda käiata,terida ja jumal teab mida teha.
Mõeldud on Toyota Lock Right 1610 kasutamiseks avatud(vabas) difris.

LOCK RIGHT

Pilt
Viimati muutis Maasturid, K Jaan 27, 2010 6:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
Panda
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
Kontakt:

Postitus Postitas Panda »

Tom kas sa oled seda proovinud panna LSD difrisse ?
Pildipeal ka kirjas, et seda on võimalik LSD difrisse panna.


Vaatasin ka igaksjuhuks karbi peale, minul on 1620.

Arvan,et 4500eeku ei ole ka mitte paha hind.
OK see selleks aga tahan öelda seda, et LSD ei ole mõtet oma aega ja raha raisata. Kohe Lockright sisse ja sellega on probleemid lahendatud. Siis ei ole enam igalpool esisilda vaja sisse lülitada :D
4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 983
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Postitus Postitas marxkoll »

Kasutatud on ka olnud 3500 eek-komplekt foorumis!!!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Panda kirjutas:Tom kas sa oled seda proovinud panna LSD difrisse ?
Pildipeal ka kirjas, et seda on võimalik LSD difrisse panna.
Vaatasin ka igaksjuhuks karbi peale, minul on 1620.
Pole seda üritanud panna LSD luku asemele.
Pilt on illustratiivne.
Sinu LR1620 aga erinev minu pakutavast LR1610 lukust (pole sellist kunagi tellinud ega paigaldanud)

Põhimõtteliselt tuleb tagasilla puhul sama TÖÖ teha.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Sai ükspäev tagasilla õlilekke tõttu tõuke ka LSD kallale asuda.
Lahtivõttes selgus, et kettad põhimõtteliselt nagu uued sees, olid ainult haljaks kulunud. Alguses üritasin ühe kettapaari mõlemale poole juurde panna, kuid siis ei istunud kokku asi enam. Panin siis vedrule seibe vahele, kokku ca 6.5mm. Tehes ennem vedrukäigu mõõtmise. Loodan et üle ei pingutanud, aga eks aeg näitab. Igastahes pole lootustki ratast enam käega läbi keerata.
Kõige rohkem peavalu valmistas piduritorude lahtisaamine. Kogu tagasilla laiali monteerimine võttis aega ca 1h, Seega ümber midagi teha pole eriline probleem.
Kõnetraat 51922951
saunatont
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: E Dets 28, 2009 11:02 am

Postitus Postitas saunatont »

Ole hea jaga muljeid kuidas differ maastikul ja
koormuse all toimib?? Endal asi siiani ette võtmata.
Aga su ettevõtmine ajas endalgi uuesti harja
püsti.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

saunatont kirjutas:Ole hea jaga muljeid kuidas differ maastikul ja
koormuse all toimib?? Endal asi siiani ette võtmata.
Aga su ettevõtmine ajas endalgi uuesti harja
püsti.
Järgi lähen proovin kindlasti ja annan teada, hetkel pole auto veel liikumisvõimeline, kuid lähipäevil kindlasti on.
Kõnetraat 51922951
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Nii, esimene väike proovisõit tehtud. Kruuskattega teepeal järsult keerates hakkab sisemine ratas kaapima kergelt. Ajasin auto tagurpidi järsku kraavi, nii et kiikus kahel diagonaali rattapeal. Ilusti tuli välja, ja võttis koopasse surutud ratta ka ringi. Teisel kattsel läksin väha liiale ja hakkas juba junni jahedaks võtma, tahtis kummuli minna. Märkasin ka läbilibisemist, aga seda ka alles rasketes tingimustes. Aitas seekord hädast välja esisilla rakendamine. Mõnikord nõkerdamist ja jälle teel.
Eks näis kuidas kõvakattega teepeal toimetab, kuid siiamaani olen tulemusega ülimalt rahul.
Kõnetraat 51922951
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Ahjaa, läks see üritus maksma 2x15eeki rõngastihend
3L Liqui moly lsd difri õli kokku 456 eeki. (Silda läks 2.4l)
Kõnetraat 51922951
Vasta

Mine “Toyota”