Lumetorm 2006 - Balti Mere karikasarja 1. etapp - 27.-29.01
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
KTR - kontrollpunkt.
väljavõte LK III juhendist punkt 4.
4. Rajal on kolme raskuskategooriaga punkte: K1 mis annab +1 punkti; K2 mis annab +2 punkti ja K3 mis annab +3 punkti. Võistlusklass TR1 saab kõigi legendis märgitud aga võtmata K1 punktide eest -3 punkti, võistlusklass TR2 saab kõigi legendis märgitud aga võtmata K2 punktide eest -3 punkti ja võistlusklass TR3 saab kõigi legendis märgitud aga võtmata K3 punktide eest -3 punkti
Margus
väljavõte LK III juhendist punkt 4.
4. Rajal on kolme raskuskategooriaga punkte: K1 mis annab +1 punkti; K2 mis annab +2 punkti ja K3 mis annab +3 punkti. Võistlusklass TR1 saab kõigi legendis märgitud aga võtmata K1 punktide eest -3 punkti, võistlusklass TR2 saab kõigi legendis märgitud aga võtmata K2 punktide eest -3 punkti ja võistlusklass TR3 saab kõigi legendis märgitud aga võtmata K3 punktide eest -3 punkti
Margus
endine offroader 

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
CCA Team'i poolt tänud korraldajatele! Üsna vahva ja vaheldusrikas rada oli. Kahju, et auto kere sellele valule vastu ei pidanud ning sõidust lõpuni mõnu tunda ei lasknud. Ka saime tutvuda Lõuna-Eesti maapõues leidauvaga ja üsna sügvalt.
Mõned väikesed korralduslikud möödlaskmised saab andeks anda. (Punktide valed koordinaadid ja mandaadis võistkonnale raja legendi andmata unustamine, jne.)
Tõsi parajalt suure tõrvatilga pani meepotti see tulemuste teatamise venimine.

Mõned väikesed korralduslikud möödlaskmised saab andeks anda. (Punktide valed koordinaadid ja mandaadis võistkonnale raja legendi andmata unustamine, jne.)

Tõsi parajalt suure tõrvatilga pani meepotti see tulemuste teatamise venimine.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Mhhmm....miks mu sisehääl nõuab võrdse kohtlemise põhimõtetLandy kirjutas:CCA Team'i poolt tänud korraldajatele! .....
Tõsi parajalt suure tõrvatilga pani meepotti see tulemuste teatamise venimine.


Masinaid ehitatakse-uputatakse--parandatakse ...hobist, naudingust...
Radu otsitakse, märgistatakse, tüdrukuid kohtunikeks ära räägitakse jne....hobist, missioonist

Kuidas seal Piiblis oligi...et kes patuta, see tõstku kivi

Arumaeisaa, miks see võistlus oli pealtvaatajate jaoks salastatud - mitte mingit eelinfot kus või kuna midagi vaadata oleks ja selle karjääris toimunud katse leidmiseks tuli sõita 5km teiselepoole Tõrvat, et küsida. Lisaks tuli karjäärile juhatatud kohast ca 2km jalgsi käia, samas kui teiselt poolt oleks autoga lähemale saanud. Lisaks oleks võinud ju karjäärikatsel mingi teadustaja mõne sõnagi öelda.. Igatahes mu töökaaslane kes esmakordselt sellist üritust vaatama tuli, järeldas, et pealtvaatajaid sinna küll ei oodatud.
Loodan et võistlejad end paremini kohelduna tundsid kui pealtvaatajad..
Loodan et võistlejad end paremini kohelduna tundsid kui pealtvaatajad..
Grand Vitara
Olen eelkirjutajaga sama meelt. Ometi eelmise hooaja Fulda sarja lõpetamisel hõigati välja, et rohkem suunata üritust ka publikule, et ka sponsoritel oleks enam huvi. Seekord oli küll totaalne tagasiminek. Kel tuttavaid metsas ei olnud ja tugines vaid raadio ja interneti reklaamile pidi küll iromant olema, et publikukatse asukoht üles leida. Mõne viida oleks ikka võinud üles panna.
Mingil hetkel tundus küll, et mõnel võistluse ametnikul ei pidanud närvid vastu. Siit soovitus edaspidiseks, et kui tunned, et ei jäksa enam ja asi hakkab üle pea kasvama astu kõrvale ja kutsu kolleeg appi. Saan täiesti aru, et ürituse läbiviimine on kohati kurnavamgi kui võistlemine.JAN007 kirjutas:Loodan et võistlejad end paremini kohelduna tundsid kui pealtvaatajad..
Siin räägitakse, et korraldajad ei väljastanud pealtvaatajatele piisavalt infot. Mina sellega küll nõus pole. Kui pealtvaatajatel vähegi suu peas on, oleks saanud stardist küsida raja legendid. Meie saabusime võistluse jälgimise eesmärgil stardi toimumise ajaks kohale ja lihtsalt läksime ja küsisime legendi. Probleeme legendi saamisega küll polnud. Sama tegime ka peale keskööd kui saime viimase legendi. Pealtvaataja seisukohalt väga hästi korraldatud üritus.
Start asus 5km teiselpool Tõrvat, seega sõitsin 10km tühja. Stardist ma publikukatse info saingi aga hiromant ma pole, et legendi küsida. Peale publikukatse lõppu küsisin karjääris ühe kollase vestiga korraldaja käest kas on veel mingit võimalust kuskil võistlejaid näha - vastas, et tal pole aimugi kus võistlejad on ja nemad ei tea kuskandis punktid üldse asuvad.maxymus kirjutas:Kui pealtvaatajatel vähegi suu peas on, oleks saanud stardist küsida raja legendid.
Siiani on minu rajaäärne ofrõudijälgimine piirdunud ainult klaperjahiga ja seal küll legendi küsida vaja pole olnud. Ma isegi ei tea mis asja see legend sellel spordialal tähendab, rääkimata sellest, et seda küsida. Eks järgmine kord olen targem juba aga korraldajad võiks kah nati end edasi arendada. Apse juhtub kõigil aga tundus, et pealtvaatamine oli lihtsalt läbimõtlemata seekord. Edu korraldajatele järgmisteks kordadeks.
Grand Vitara
Lgp pahased pealtvaatajad.
Tõrva linna, Linna külasse ja Helmesse oli kokku üles riputatud 15 plakatit võistluste infoga. Kohalik raadiojaam pasundas pidevalt võistluste reklaami, www keskkonnas oli samuti info üleval.
Ja veel pisike selgitus, Lumetorm on orienteerumisvõistlus, kokku oli piirkonnas 120 punkti mida võistlejad pidid võtma. Mingisugust ajalist järjestust polnud, seega oleks suht rumal suunata pealtvaataja metsa külmetama, kusjuures on võimalik, et I auto saabub sinna alles 3 - 4 tunni pärast. Kõik kes võistluskeskuses küsima tulid, said raja legendi ( sama mis võistlejad ), loodetavasti arusaadavatel põhjustel seda legendi kuulutusena enne üles panna ei saanud.
Margus
Tõrva linna, Linna külasse ja Helmesse oli kokku üles riputatud 15 plakatit võistluste infoga. Kohalik raadiojaam pasundas pidevalt võistluste reklaami, www keskkonnas oli samuti info üleval.
Ja veel pisike selgitus, Lumetorm on orienteerumisvõistlus, kokku oli piirkonnas 120 punkti mida võistlejad pidid võtma. Mingisugust ajalist järjestust polnud, seega oleks suht rumal suunata pealtvaataja metsa külmetama, kusjuures on võimalik, et I auto saabub sinna alles 3 - 4 tunni pärast. Kõik kes võistluskeskuses küsima tulid, said raja legendi ( sama mis võistlejad ), loodetavasti arusaadavatel põhjustel seda legendi kuulutusena enne üles panna ei saanud.
Margus
endine offroader 

- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Ei maksaks siin nüüd korraldajaid nii väga kiruda. Kõige lihtsam on ju võtta mõnele autole sappa ja siis näed kuhu ta läheb(soovitan vältida lätlasi, krt kuhu iganes nad sõita ei üritanud). Ja suu on peas, tasub küsida teistelt(mida tegin ka mina ja mulle näidati ka kaardi pealt kus punktid asuvad), isegi võistlejatelt kui neil muidugi aega on
. Ja nagu margus ütles, et mõni auto võib sinna sattuda 3-4 tunni pärast, siis ollakse ka pahased, et kuhu see auto jäi.
Igaüks on oma õnne sepp või soss-sepp(aga ikkagi sepp).
Igati normaalne üritus oli ja jõudu järgnevateks aastateks

Igaüks on oma õnne sepp või soss-sepp(aga ikkagi sepp).
Igati normaalne üritus oli ja jõudu järgnevateks aastateks
Teateid võistluse toimumisest nägin mina äripäevas, ajalehes Valgamaa. Lisaks hunnik viiteid internetis. Kes toimumise kohta infot ei leidnud, ei tundnud asja vastu vist ikka piisavat huvi või ootas, et lendleht sülle kukuks 

Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Tänud huvitava võistluse eest korraldajatele ka Kullamäe võiskonna poolt.
Korradus oli meie arvates täiesti OK. Need väiksed apsud, mis olid on küll andestatavad. Meeldis ka see, et saime soovitud elektroonilised legendid.
Pealtvaatajate mätta otsast vaadatuna oli ainuke häda vast selles, et internetis polnud (või mina ei leidnud) publikukatse toimumise kohta. Samas ei tapa see 2x5 km nüüd ka kedagi. Aeg oli ju võistluse tutvustuses täiesti olemas. Ja see, et pealtvaatajaid sinna lähedale ei lastud oma saanidega oli õige, niigi läks seal vahepeal kitsaks, sest ega lätlased ju...
Tulemuste kohta niipalju, et ennem mingu nendega mõned tunnid aega ja olgu siis õiged ja lõplikud, kui see et inimesed pärast internetis näpuga jälge vedades ridamisi vigu leiavad.
Korradus oli meie arvates täiesti OK. Need väiksed apsud, mis olid on küll andestatavad. Meeldis ka see, et saime soovitud elektroonilised legendid.
Pealtvaatajate mätta otsast vaadatuna oli ainuke häda vast selles, et internetis polnud (või mina ei leidnud) publikukatse toimumise kohta. Samas ei tapa see 2x5 km nüüd ka kedagi. Aeg oli ju võistluse tutvustuses täiesti olemas. Ja see, et pealtvaatajaid sinna lähedale ei lastud oma saanidega oli õige, niigi läks seal vahepeal kitsaks, sest ega lätlased ju...
Tulemuste kohta niipalju, et ennem mingu nendega mõned tunnid aega ja olgu siis õiged ja lõplikud, kui see et inimesed pärast internetis näpuga jälge vedades ridamisi vigu leiavad.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kellele, kus ja mis teenete eest neid jagati? Meil läks ikka juppa ega , et neid 2x60 punkti sisse tagudatuff kirjutas:T
Korradus oli meie arvates täiesti OK. Need väiksed apsud, mis olid on küll andestatavad. Meeldis ka see, et saime soovitud elektroonilised legendid.

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi