Pick Up-i õlifilter
Moderaatorid: jr, Moderators
Pick Up-i õlifilter
Juba teab mitmendat korda on pick up-l (D22, 76 kw) õlifiltrist õlileke.
Pidavat olema mingid ebaõnnestunud tihendiga filtrid ja tavaliselt ilmnes leke kohe õlivahetuse järel. Seekord peale õlivahetust sõidetud mingi
7000 km ja jälle loigud all.
On veel keegi sellise probleemiga kokku puutunud!?
Tänud
Pidavat olema mingid ebaõnnestunud tihendiga filtrid ja tavaliselt ilmnes leke kohe õlivahetuse järel. Seekord peale õlivahetust sõidetud mingi
7000 km ja jälle loigud all.
On veel keegi sellise probleemiga kokku puutunud!?
Tänud
gaz fs 1
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tekkis küismus, ka kõigil filtri tootjatel on sama mure või teeb selle vaid üks tootja neid?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Sellel autol on õli ja seega filtrit vahetatud mingi 30...35 korda. Õlileke on ilmnenud mingi 4...5 korda. Probleeme polnud kui auto hooldused teostati nissani esindustes (fakto, marki auto). Hiljem kodule ligemal, väiksemates töökodades hooldust tehes, hakkas sellist asja juhtuma... tõenäoliselt läks siis auto külge mingi x tootja filter.
gaz fs 1
Äkki on põhjus märksa lihtsam? Kes sellel autol ise õlifiltrit vahetanud, teab, et kõige lihtsam see ettevõtmine ei ole. Võib- olla on neil seal esinduses mingi filtrisordi jaoks sinna spetsvõti, aga üldiselt on filter sellises kohas, kuhu ühegi võtmega teda kinni- lahti keerama ei pääse. Olen ise õli vahetades ikka teda käega kinni ja lahti teda keeranud, aga lihtne see ettevõtmine ei ole. Mootori soovitaks ka enne korralikult ära pesta, vastasel korral võib liivaterake kergesti tihendi vahele jääda. Ülevalt poolt filtrit käega kinni keerates pole porise mootori korral seda võimalik täie kindlusega vältida.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 33
- Liitunud: L Jaan 09, 2010 1:03 pm
Filtrit võiks võtmega keerata küll, kui võtmel on momenditundlik saba ja käega hästi keerama ei pääse. Milleks selline resoluutsus? Ja et maailmas on 6 õlifiltritootjat... No ma ei tea. Arvan, et pelgalt Hiinas on neid juba vähemalt 60. Kas nad toodavad b, c või d varuosa, seda mina ei tea. Aga vaevalt FIAMM´i, Championi või Boschi õlifiltrid sealt tehasest tulevad. Võib- olla hoopis Taiwanist:) Võimalik, et nn. kvaliteetfiltritid, mida eelpoolmainitudki kaubamärkide all müüakse, tulevad tõesti põhimõtteliselt ühtedest tehastest, kus neile erinevad logod peale trükitakse. Eks varuosamüüjad teavad paremini.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 33
- Liitunud: L Jaan 09, 2010 1:03 pm