Pick Up-i õlifilter

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
GC
Rock Crawler
Postitusi: 570
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Pick Up-i õlifilter

Postitus Postitas GC »

Juba teab mitmendat korda on pick up-l (D22, 76 kw) õlifiltrist õlileke.
Pidavat olema mingid ebaõnnestunud tihendiga filtrid ja tavaliselt ilmnes leke kohe õlivahetuse järel. Seekord peale õlivahetust sõidetud mingi
7000 km ja jälle loigud all.
On veel keegi sellise probleemiga kokku puutunud!?

Tänud
gaz fs 1
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Tekkis küismus, ka kõigil filtri tootjatel on sama mure või teeb selle vaid üks tootja neid?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
GC
Rock Crawler
Postitusi: 570
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Sellel autol on õli ja seega filtrit vahetatud mingi 30...35 korda. Õlileke on ilmnenud mingi 4...5 korda. Probleeme polnud kui auto hooldused teostati nissani esindustes (fakto, marki auto). Hiljem kodule ligemal, väiksemates töökodades hooldust tehes, hakkas sellist asja juhtuma... tõenäoliselt läks siis auto külge mingi x tootja filter.
gaz fs 1
Kasutaja avatar
pets9555
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: T Aug 14, 2007 7:36 pm
Asukoht: Viljandimaa, Rapla, Läänemaa metsad

Postitus Postitas pets9555 »

Ei usu, et kõikidel filtritel mingi jama tihend. Arusaadav, kui üks kord juhtub, aga 5 korda järjest? ma arvaks et on mingi vigastus sellel pesal, kuhu filter kinnitub, äkki tihendi soones mingi jama ja filtri tihend ei istu korralikult paika.

Pets
Chevy Blazer S-10, 4.3 sport
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Postitus Postitas Kodutu »

Juhtus säärast asja ka originaal filtritega, lihtsalt saadi enne jaole kui masin kliendile tagastati.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
d22
Fitting 38"
Postitusi: 284
Liitunud: P Okt 29, 2006 11:25 am
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas d22 »

Enda d22-l ka juhtunud paar korda mitte originaal filtritega.
vant
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: R Okt 03, 2008 10:13 pm
Asukoht: L-Eesti

Postitus Postitas vant »

Äkki on põhjus märksa lihtsam? Kes sellel autol ise õlifiltrit vahetanud, teab, et kõige lihtsam see ettevõtmine ei ole. Võib- olla on neil seal esinduses mingi filtrisordi jaoks sinna spetsvõti, aga üldiselt on filter sellises kohas, kuhu ühegi võtmega teda kinni- lahti keerama ei pääse. Olen ise õli vahetades ikka teda käega kinni ja lahti teda keeranud, aga lihtne see ettevõtmine ei ole. Mootori soovitaks ka enne korralikult ära pesta, vastasel korral võib liivaterake kergesti tihendi vahele jääda. Ülevalt poolt filtrit käega kinni keerates pole porise mootori korral seda võimalik täie kindlusega vältida.
STG44
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Jaan 14, 2005 9:57 am
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas STG44 »

b-filtrite probleem. ühe D22 mootor sai isegi haiget lekkiva b-osa tõttu. üldiselt selle auto puhul mõttetu kokkuhoid, kauple esindusest hinda alla ja ok.
vant
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: R Okt 03, 2008 10:13 pm
Asukoht: L-Eesti

Postitus Postitas vant »

Missugune on a ja missugune b varuosana müüdav filter? Kas tunnustatud varuosatootja filter on b- filter? Kas Nissan toodab ise filtreid ja neid siis esinduses müüakse a- varuosana?
ANDRES ATV
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: L Jaan 09, 2010 1:03 pm

Postitus Postitas ANDRES ATV »

Filtreid (plekist) ei keerata vötmega kinni!On liikvel praegu päris palju filtrite lekete probleeme,kogemus hiljutti,järjest 6filtrit.Ykski auto firma ei tee ise filtreid,köikk tuleb all hankkena,tegijaid on on minu mäletamismööda kuskil ainult 6 :idea:
vant
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: R Okt 03, 2008 10:13 pm
Asukoht: L-Eesti

Postitus Postitas vant »

Filtrit võiks võtmega keerata küll, kui võtmel on momenditundlik saba ja käega hästi keerama ei pääse. Milleks selline resoluutsus? Ja et maailmas on 6 õlifiltritootjat... No ma ei tea. Arvan, et pelgalt Hiinas on neid juba vähemalt 60. Kas nad toodavad b, c või d varuosa, seda mina ei tea. Aga vaevalt FIAMM´i, Championi või Boschi õlifiltrid sealt tehasest tulevad. Võib- olla hoopis Taiwanist:) Võimalik, et nn. kvaliteetfiltritid, mida eelpoolmainitudki kaubamärkide all müüakse, tulevad tõesti põhimõtteliselt ühtedest tehastest, kus neile erinevad logod peale trükitakse. Eks varuosamüüjad teavad paremini.
ANDRES ATV
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: L Jaan 09, 2010 1:03 pm

Postitus Postitas ANDRES ATV »

Mötlesingi ainult kvaliteet fitreid. loomulikult on palju muid tegijaid maailmas,aga kvaliteet on vast tähtsam. Jamasid pole tarvis.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”