Külmaga käivitus(aku küsimus)
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Külmaga käivitus(aku küsimus)
kas keegi on saanud oma Pajero hetkle ilmadega ilma eelsoojenduseta käima?
endal siis -99 2,8td 2xaku 100ah 500A Käivitusvool(vanust ei tea)
happetase olöi 1,25(täpselt mida ei oska öelda aga mõõteriistaga mõõtsin. tuttav ütles et norm peaks olema 1,27)
Eile sain käima(pidin ise veidi pumbast abiks andma)
Kas akud vanad või siis ka nõrgad?
Millist tüüpi aku kui võimas jne
endal siis -99 2,8td 2xaku 100ah 500A Käivitusvool(vanust ei tea)
happetase olöi 1,25(täpselt mida ei oska öelda aga mõõteriistaga mõõtsin. tuttav ütles et norm peaks olema 1,27)
Eile sain käima(pidin ise veidi pumbast abiks andma)
Kas akud vanad või siis ka nõrgad?
Millist tüüpi aku kui võimas jne
enda küünalde kohta ei oska öelda.oma -20 läks käima küll.
aga eile nt sõber kellel uus aku(sõidukas bensiin) aku oli tüjhi.vb gene ei lae või siis liiga väiksed otsad.
eile sain mina käima täna ei mitte midagi.korra nagu lubas ja kõik.
sai vahehatud suht kogu kütusepaabist kuni filtrini(k.a. filter
NB! samas tuttaval terrano 1 siidel.peal el eelsoojendus.ütles ,et tema ilma selleta käima ei saaks
aga eile nt sõber kellel uus aku(sõidukas bensiin) aku oli tüjhi.vb gene ei lae või siis liiga väiksed otsad.
eile sain mina käima täna ei mitte midagi.korra nagu lubas ja kõik.
sai vahehatud suht kogu kütusepaabist kuni filtrini(k.a. filter
NB! samas tuttaval terrano 1 siidel.peal el eelsoojendus.ütles ,et tema ilma selleta käima ei saaks

Re: Külmaga käivitus(aku küsimus)
500A on 100Ah aku kohta suht kesine number :Sdjkiller kirjutas:kas keegi on saanud oma Pajero hetkle ilmadega ilma eelsoojenduseta käima?
endal siis -99 2,8td 2xaku 100ah 500A Käivitusvool(vanust ei tea)
happetase olöi 1,25(täpselt mida ei oska öelda aga mõõteriistaga mõõtsin. tuttav ütles et norm peaks olema 1,27)
Eile sain käima(pidin ise veidi pumbast abiks andma)
Kas akud vanad või siis ka nõrgad?
Millist tüüpi aku kui võimas jne
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
Eelmine talv käivitasin vanemat diislit nii:
Süüde sisse ja ootasin kuni küünalde tuli ära kustus ja veel ootasin ära, mil relee plõks käis, ehk küünaldele enam voolu ei tulnud.
Sama kohe teist korda.
Kolmandal korral andsin starterit peale tule kustumist ja masin käivitus tunduvalt kergemini kui seda kohe esimesest raksust peale tule kustumist tehes. Küünald olid vanad ja kaks ka kehva takistusega, aku oli kah kesine, kuid käima läks sellegipoolest.
Süüde sisse ja ootasin kuni küünalde tuli ära kustus ja veel ootasin ära, mil relee plõks käis, ehk küünaldele enam voolu ei tulnud.
Sama kohe teist korda.
Kolmandal korral andsin starterit peale tule kustumist ja masin käivitus tunduvalt kergemini kui seda kohe esimesest raksust peale tule kustumist tehes. Küünald olid vanad ja kaks ka kehva takistusega, aku oli kah kesine, kuid käima läks sellegipoolest.
tänud väikse õpetuse eest,PSV kirjutas:Eelmine talv käivitasin vanemat diislit nii:
Süüde sisse ja ootasin kuni küünalde tuli ära kustus ja veel ootasin ära, mil relee plõks käis, ehk küünaldele enam voolu ei tulnud.
Sama kohe teist korda.
Kolmandal korral andsin starterit peale tule kustumist ja masin käivitus tunduvalt kergemini kui seda kohe esimesest raksust peale tule kustumist tehes. Küünald olid vanad ja kaks ka kehva takistusega, aku oli kah kesine, kuid käima läks sellegipoolest.
akud said täis ja homme läheb katsele;)