Probleem jeep grand cherokee mootoriga (2,5 tdi 85 kw)
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Probleem jeep grand cherokee mootoriga (2,5 tdi 85 kw)
Probllem algas sellest ,et keneka õlitusvoolik läks katki ja mootor jäi kuivale ja jooksis kokku.Rikutud oli kolmanda silindri kepsusaale (tõmbas ringi).Sai vahetatud vänttvõll, koos saaledega.Kuna sellel mootoril ei anna muidu väntta vahetada kui tuleb ka plokikaaned demonteerida, siis nii tehtigi.Monteerimisel paigaltati ka uus plokikaane tihend, plokikaane poldid jäid samaks.
Nüüd siis probleem selline,et õli jookseb summutajast.Viis minutit tühikäigul kohapeal ja vast klaasitäis õli on kõhuall.Õli jookseb lausa summuti jätku kohast läbi.Millegipärast tundub,et mootori soojenedes lekke nagu kaoks.Peale mõnesaja kolomeetri läbisõitu ilmnes ,et ka jahutussüsteemis on liigne surve sees ja ajab jahutusvedelikku välja.Deagnoosides mootorit ilmnes:kõik silindrid peavad, rõhu leke kuskil 5- 6 protsendi kandis igas silindris.Kolmandas silindris rõhuleke 8 atti juures jahutussüsteemi, millest ilmselt ongi tingitud ülerõhk jahutussüsteemis.
Kuna turbol on ka loks sees, kas on võimalik ,et selline õlihulk lekib läbi turbo või on mingi võimalus õli lekkeks kas siis läbi plokikaane tihendi või plokikaane prao.Kuivõrd tõenäoline on ,et plokikaanes on pragu, või tuleks ikkagi plokikaane tihendit kahtlustada ?Enne neid jamasid mootor õli ei võtnud, kuivaks jäädes sai sõidetud kuskil 5-10 km (ei tea täpselt).
Nüüd siis probleem selline,et õli jookseb summutajast.Viis minutit tühikäigul kohapeal ja vast klaasitäis õli on kõhuall.Õli jookseb lausa summuti jätku kohast läbi.Millegipärast tundub,et mootori soojenedes lekke nagu kaoks.Peale mõnesaja kolomeetri läbisõitu ilmnes ,et ka jahutussüsteemis on liigne surve sees ja ajab jahutusvedelikku välja.Deagnoosides mootorit ilmnes:kõik silindrid peavad, rõhu leke kuskil 5- 6 protsendi kandis igas silindris.Kolmandas silindris rõhuleke 8 atti juures jahutussüsteemi, millest ilmselt ongi tingitud ülerõhk jahutussüsteemis.
Kuna turbol on ka loks sees, kas on võimalik ,et selline õlihulk lekib läbi turbo või on mingi võimalus õli lekkeks kas siis läbi plokikaane tihendi või plokikaane prao.Kuivõrd tõenäoline on ,et plokikaanes on pragu, või tuleks ikkagi plokikaane tihendit kahtlustada ?Enne neid jamasid mootor õli ei võtnud, kuivaks jäädes sai sõidetud kuskil 5-10 km (ei tea täpselt).
Ise kipun ka nii arvama,kahjuks polnud omal võimalik remonti teostada ,nüüd tuleb siiski vist võimalus leida. Küsiks veel kas ploki kaaned tulevad ilma mootorit demonteerimata maha? Kas olete plokikaane tihendi vahetamisel vahetanud ka poldid? Kas on kellegil ette tulnud ,et kaanes on pragu,või kaan on kõver? Omalajal sai siin audide plokikaani parandatud ,neil oli pragu klapipesade vahel üsna levinud viga,seda siis kuuma saanud mootoritel.Ja veel ,jahutussüsteemi viga võib hõlpsasti plokikaane tihendi viga olla,aga kas on ette tulnud ka tihendi kaudu õli sattumist väljalaske poolele? Et siis seistes valgub mingi kogus õli silindrisse ja käivitamisel virutab selle läbi klapi summutisse? Selljuhul peaks mingil hetkel ju trehvama ka suletud klappidega(surve takt) takt ja siis peaks teoreetiliselt mootori ju kinni kiiluma!?
Terv. Kõveraks neid kaani juba ei tõmba. Uusi polte näeb autodata ette.
kaane puruks pingutamine on täiesti võimalik (odava kilovõtmega ei maksa ligi minna), Kaante koostamise viga võib anda kohe kindlasti tunda, nii jah.vedeliku särgi surve kui õli kao näol. Selle motoga on paljud kurja vaeva näinud. Ise soovitaks tulevikus panna pehmed kaanetihendid( kuigi nendega on rohkem ajakulu ), metall tihendiga on vigade võimalus suurem.
kaane puruks pingutamine on täiesti võimalik (odava kilovõtmega ei maksa ligi minna), Kaante koostamise viga võib anda kohe kindlasti tunda, nii jah.vedeliku särgi surve kui õli kao näol. Selle motoga on paljud kurja vaeva näinud. Ise soovitaks tulevikus panna pehmed kaanetihendid( kuigi nendega on rohkem ajakulu ), metall tihendiga on vigade võimalus suurem.
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571
motot maha võtma ei pea, aga väljalaskekolle ja turbo demondiga tuleb vaeva näha, ligipääs paarile poldile/mutrile on piiratud.kaidoke kirjutas:Ise kipun ka nii arvama,kahjuks polnud omal võimalik remonti teostada ,nüüd tuleb siiski vist võimalus leida. Küsiks veel kas ploki kaaned tulevad ilma mootorit demonteerimata maha? Kas olete plokikaane tihendi vahetamisel vahetanud ka poldid? Kas on kellegil ette tulnud ,et kaanes on pragu,või kaan on kõver? Omalajal sai siin audide plokikaani parandatud ,neil oli pragu klapipesade vahel üsna levinud viga,seda siis kuuma saanud mootoritel.Ja veel ,jahutussüsteemi viga võib hõlpsasti plokikaane tihendi viga olla,aga kas on ette tulnud ka tihendi kaudu õli sattumist väljalaske poolele? Et siis seistes valgub mingi kogus õli silindrisse ja käivitamisel virutab selle läbi klapi summutisse? Selljuhul peaks mingil hetkel ju trehvama ka suletud klappidega(surve takt) takt ja siis peaks teoreetiliselt mootori ju kinni kiiluma!?
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571
Veel küsimus turbo spetsidele! Kuna turbo loksud ülisuured ,sai muretsetud Craisleri turbo.Kuna väljalaske kollektorid erinevad,lootsin lihtsalt turbo osa ära vahetada.Kõik nagu sobiks ,aga selgub ,et väljalaske turbiin on Craisleril suurem.Kas keegi on vahetanud turbol ära selle turbiini osa koos võlliga.Seda väljalaske turbiini on sealt võllilt vist võimatu tervelt kätte saada,seega tuleks vahetada ikka koos võlliga?
Kui keegi miskit tarka antud teemal oskab kosta , v teab kedagi kes on pädev,võiks anda tel numbri.
Kui keegi miskit tarka antud teemal oskab kosta , v teab kedagi kes on pädev,võiks anda tel numbri.
Uus tihend siis neljane ,nagu vanagi.Kaane võtsin koos kollektoriga maha/neli korraga.Kui nüüd uut paigaldan,kas kollektorid tuleb lahti kruvida v päris küljest ära võtta .Neljas pihusti tuleb vist ka ära võtta ,muidu ei anna pingutada?Kui vahetan ka tõukuri vardad,kas tõukurid siis vaja välja võtta ja tagasi suruda? Muidu võib mõni klapp vist lahti jääda? Või kas neid on üldse võimalik tagasi suruda?Või surub kalapi vedru tõukuri ise tagasi?