91 2,5 TD Pajero parem esimene ratas blokeeritud
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 11
- Liitunud: R Jaan 22, 2010 7:15 pm
- Asukoht: Saaremaa
91 2,5 TD Pajero parem esimene ratas blokeeritud
Tere!
Sõites 4x4 asendis, käru taga, käis mingi kromps auto all ja auto keeras joonelt paremale ninaga lumehange. Keeldub liikumast edasi ja tagasi. Lõpuks tõstsin esisilla tungrauaga õhku, parem esimene ratas totaalselt kinni, samal ajal kui vasak liigub 4x4 asendis edasi ja tagasi. Tungraua peal olles oli tunda, et autot saab mõni sent liigutada, kuid mitte siis kui esirattad maas. Õnneks juhtus lugu kodustuksest 100 m kaugusel, väljas 16 kraadi külma ja juba pimedaks ka läinud.
Sõites 4x4 asendis, käru taga, käis mingi kromps auto all ja auto keeras joonelt paremale ninaga lumehange. Keeldub liikumast edasi ja tagasi. Lõpuks tõstsin esisilla tungrauaga õhku, parem esimene ratas totaalselt kinni, samal ajal kui vasak liigub 4x4 asendis edasi ja tagasi. Tungraua peal olles oli tunda, et autot saab mõni sent liigutada, kuid mitte siis kui esirattad maas. Õnneks juhtus lugu kodustuksest 100 m kaugusel, väljas 16 kraadi külma ja juba pimedaks ka läinud.
-
- Rookie
- Postitusi: 11
- Liitunud: R Jaan 22, 2010 7:15 pm
- Asukoht: Saaremaa
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Keerad HUB-i poldid lahti ja ongi käes. Pole seal keerulist midagi.ussikeudus kirjutas:Meeldiv tunda, et polegi üksi keset metsi...on see HUB välistingimustes eraldatav, et vähemalt tagaveoga kuhugi asustatud punkti jõuda?
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
-
- Rookie
- Postitusi: 11
- Liitunud: R Jaan 22, 2010 7:15 pm
- Asukoht: Saaremaa
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Selle auto esisilla ehitusest saab aimu SIIT
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
- Rookie
- Postitusi: 11
- Liitunud: R Jaan 22, 2010 7:15 pm
- Asukoht: Saaremaa
-
- Rookie
- Postitusi: 11
- Liitunud: R Jaan 22, 2010 7:15 pm
- Asukoht: Saaremaa
-
- Rookie
- Postitusi: 11
- Liitunud: R Jaan 22, 2010 7:15 pm
- Asukoht: Saaremaa
-
- Rookie
- Postitusi: 11
- Liitunud: R Jaan 22, 2010 7:15 pm
- Asukoht: Saaremaa
Kaane ärakeeramisriistapuu aretustöö tulemus sai kuuvalgel ja lumiste kuuskede vahel kohe järgi proovitud...ja viimase ennastsalgava pingutuse tulemusena...hakkaski liikuma! Polnud ta purgikaas midagi, peene vindiga pealegi. Nüüd käis hub rõõmsalt edasi-tagasi ja andsin lootusrikkalt vänta, et tee pealt koduõue jõuda...kuid auto soostunud paigast liikuma, täpselt nagu kännu taga. Kas siis tõesti laager?
-
- Rookie
- Postitusi: 11
- Liitunud: R Jaan 22, 2010 7:15 pm
- Asukoht: Saaremaa
Täna san siis ratta maha kruvitud ja pidurisadula ka...kogu äkilise kinnikiilumise oli põhjustanud OMA KOHALT LAHKUNUD PIDURIKLOTS! Mis moodi selline asi üldse võimalik on, et ta uue pesapaiga leidis piduriketta ja vastas oleva detaili vahel, on mulle veel sügavalt arusaamatu, ilmselt tuleb kätte saamiseks maha monteerida piduriketas. Üldiselt kipuvad kulunud piduriklotsid õudset häält tegema kuid antud juhul võisin konstateerida viimasel ajal kuidagi ainult tundlikumaks muutunud pidureid, arvasin, et lihtsalt piduriõli on külmaga paksemaks läinud.
Kujutan ette, mille mõnus segadus oleks tekkinud näiteks Inglimaal M1-el, kui selline auto ühtäkki mõnest lorrist mööda hakkab minema ja siis üle kuudi lendab... Mul on elus kolm korda vene tehnikal liikudes pidurid enne risteed ja teerulle täis silda ära kadunud, kuid igal juhul eelistasin ma neid variante kui sellist ootamatut juhitavuse kaotust.
Minu aastaid tsementeerunud usaldus selle auto vastu haihtus hetkega ...
Kujutan ette, mille mõnus segadus oleks tekkinud näiteks Inglimaal M1-el, kui selline auto ühtäkki mõnest lorrist mööda hakkab minema ja siis üle kuudi lendab... Mul on elus kolm korda vene tehnikal liikudes pidurid enne risteed ja teerulle täis silda ära kadunud, kuid igal juhul eelistasin ma neid variante kui sellist ootamatut juhitavuse kaotust.
Minu aastaid tsementeerunud usaldus selle auto vastu haihtus hetkega ...
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Usaldusega auto vastu pole siin midagi pistmist, see on ikka peremehe viga, et autot õigel ajal ei hoolda. Kõik mis liigub, see ka kulub.
Piduriklots kiilub sadula ja ketta vahele siis, kui on kiiluks kulunud või kui kate metallosa pealt irdub. Seda ei juhtugi nii harva kui arvata võiks. Selleks, et klots aga sadula ja ketta vahele mahuks, peavad üks või teine parajalt kulunud olema, muidu pole see kuidagi võimalik.
Nii et ära süüdista autot vaid vaheta õigel ajal pidurikettaid ja -klotse ning sadulat võiks ka aegajalt kontrollida.
Tasemel margihooldustes näiteks vahetatakse klotsid ja kettad komplektis...
Piduriklots kiilub sadula ja ketta vahele siis, kui on kiiluks kulunud või kui kate metallosa pealt irdub. Seda ei juhtugi nii harva kui arvata võiks. Selleks, et klots aga sadula ja ketta vahele mahuks, peavad üks või teine parajalt kulunud olema, muidu pole see kuidagi võimalik.
Nii et ära süüdista autot vaid vaheta õigel ajal pidurikettaid ja -klotse ning sadulat võiks ka aegajalt kontrollida.

Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com