Pajero sureb välja
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero sureb välja
Tegemist on 1990 aasta pajeroga. Kas külm ilm ja halb kütte (sinine diisel) võib mõjuda välja suremisele? Täna hommikul läks halvasti käima, väljas oli umbes miinus 15 kraadi külma ja sõidupeal suri ka vahepeal välja, mootori temperatuur oli siis umbes 60 kraadi C. Ja töötas ka kuidagi väga vaikselt, mootor vist natuke värises. Kas küte võib sellele mõjuda? Aitäh!:)
Tõenäoliselt viga kyttes,sõites kylmub ära ja kui seisma jääb siis mootorisoojus sulatab kytte yles ja saad jälle natuke maad sõita,kõige parem lahendus oleks kytus välja,aga kui seda ei viitsi teha siis kyttelisandit ja 70km/h sõita siis ei kylmu nii kiiresti.
PS:sõites nyyd kyll kytus soojemaks ei lähe.
PS:sõites nyyd kyll kytus soojemaks ei lähe.
Kui se küte ikka suvine või siis lahja talvine, võib sinna 101 lisandit panna ja ei lähe seal paremaks midagi, parafini lahustab ainult temperatuur ja kui se on ikka tugevalt miinuses siis pole mingi ime ,et ta sogane on ja käima ei käi.
Teemaalgataja võiks oma auto värvi kaa kirja panna siis teaksid maksuametnikud täpsemalt keda jahtida.

Teemaalgataja võiks oma auto värvi kaa kirja panna siis teaksid maksuametnikud täpsemalt keda jahtida.
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
- pets9555
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 169
- Liitunud: T Aug 14, 2007 7:36 pm
- Asukoht: Viljandimaa, Rapla, Läänemaa metsad
Mootori juures jah on soe, aga paagis on ju küte külm, torudes on ka külm. Külm küte ju paksem, torud peeniksed ja lisaks sellele on ka filtrist paksemat kütet raske läbi saada. Sõites ju käib jahe tuul auto alt läbi ja teeb asja veel külmemaks. Soe garaaz aitaks sind.
Pets
Pets
Chevy Blazer S-10, 4.3 sport
Samas võib mõelda, et see küte väga halb on, aga mulle tuli ka selline mõtte pähe, kas kütuse filter ei saa täis ummistatud olla või etteande pump katki minna? Sest just praegu proovisin, siis oli nii, et auto läks halvati käima, umbes kolmanda korraga, tavaliselt läheb matsust käima ja kui töötas natukene ja suri välja, või suri välja siis kui gaasi annad. Ja nii igakord, väga halvasti käima ja suri mõne aja pärast välja.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Usun,et küttefilter on sul parfini täis ja sellepärast ka kõik need probleemid.Hydroid kirjutas:mulle tuli ka selline mõtte pähe, kas kütuse filter ei saa täis ummistatud olla või etteande pump katki minna? .
Sinine küte on selliste ilmadega vähemalt meiekandis küll üsna paks ja ummistab filtreid(filtrid lähevad hästi kaubaks
Vaheta filter ja pane paak korralikku kütet täis,ega lähipäevade ilmad soojemaks ei lähe.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Proovisin, eemaldasin väljuva vooliku, sest tahtsin vaadata kas kütus on vedel või kuidas, ja oligi nii et kütus on vedel, kuigi imelik:S ja siis proovisin pumbata ja kütust ei tulnud, vajutasin umbes 15 - 20 korda ja ei midagi. Aga kas selle asja nimi ei ole siis etteande pump? Seal on lihtslat filter sees ja kütus käib läbi jah?
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Kas plaanidki ainult siia kirjutada mida mõtled,või teed seda mida sulle soovitatakse?Hydroid kirjutas:Proovisin, eemaldasin väljuva vooliku, sest tahtsin vaadata kas kütus on vedel või kuidas, ja oligi nii et kütus on vedel, kuigi imelik:S ja siis proovisin pumbata ja kütust ei tulnud, vajutasin umbes 15 - 20 korda ja ei midagi. Aga kas selle asja nimi ei ole siis etteande pump? Seal on lihtslat filter sees ja kütus käib läbi jah?
Keera filter maha ja näed mis seal sees on ning miks kütus läbi ei tule.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120