maailma tasemel võistelda tähendab ikka väga palju raha,kujutan ette et päris paljud sõidaks ja võistleks igal pool kui oleks võimalik.
Ja sa siis läheks kohe uhkelt Robby Gordoni juurde ja ütled,et sa oled vepskil turisti sõitnud we

Moderaator: Moderators
Videos nähtaval autol peab olema mingi tehniline rike, sest esisild ei rakendu mitte kordagi.Ergo K kirjutas:Vale inimene roolis, ei muud.NuPogodi kirjutas:Minumeelest on ka bemm ikka kõige kõvem jeep. http://www.youtube.com/watch?v=-tE728YH5oA
ddig kirjutas:Videos nähtaval autol peab olema mingi tehniline rike, sest esisild ei rakendu mitte kordagi.Ergo K kirjutas:Vale inimene roolis, ei muud.NuPogodi kirjutas:Minumeelest on ka bemm ikka kõige kõvem jeep. http://www.youtube.com/watch?v=-tE728YH5oA
Ma ei tea kuidas toimivad uuemad X-drive´id, kuid vanemate puhul on tegemist lahendusega, kus esisild lülitatakse läbi (elektrohüdraulilise?) siduri. Seega tavaoludes esisillale momenti ei rakendata ning nimetatud siduri või mõni vastava ahela elektroonikarike jätab autole vaid tagasilla veo.
P.S. Mul ei ole BMW-d aga sõitnud olen õige mitmega, ka neliveolistega
Olles ise üsna tihti see "kirutud tööde teostaja", siis ütleks vastu niipalju, et erinevalt väga-väga mitmest offroaderist, jahimehest, seenelisest või kellest iganes, olen ma alati lappinud enda tehtud rööpad teel. Mis metsa puutub, siis metsa majandamise liigina teatakse raiet ja sellega seonduvat, mitte seal tehnikana niisama liikumist ja "paari jälje" tegemist. Edu ja jõudu enda ninast kaugemale nägemisel!rt23 kirjutas:Huvitav, et mõne meelest on offroad kui harrastus ilge looduse hävitamine, tehakse paar jälge metsa. On mõni käinud suurematel raietöödel, kus hävib nii mets, metsaväljaveo tee ja kõigele lisaks ka üldkasutatav tee? Tööde teostajat huvitab see kõige vähem kas sa jõuad oma sõiduautoga sealt koju või mitte. Kohati jääb ka tavamaastur seni hariliku kruusatee läbimisel hätta. Ja kaebama ei ole kuhugi foorumisse minna
Tööde teostajaid on erinevaid, on kultuurseid firmasid ei vaidle, samas mõni on küll nii etpätakas kirjutas:Olles ise üsna tihti see "kirutud tööde teostaja", siis ütleks vastu niipalju, et erinevalt väga-väga mitmest offroaderist, jahimehest, seenelisest või kellest iganes, olen ma alati lappinud enda tehtud rööpad teel. Mis metsa puutub, siis metsa majandamise liigina teatakse raiet ja sellega seonduvat, mitte seal tehnikana niisama liikumist ja "paari jälje" tegemist. Edu ja jõudu enda ninast kaugemale nägemisel!rt23 kirjutas:Huvitav, et mõne meelest on offroad kui harrastus ilge looduse hävitamine, tehakse paar jälge metsa. On mõni käinud suurematel raietöödel, kus hävib nii mets, metsaväljaveo tee ja kõigele lisaks ka üldkasutatav tee? Tööde teostajat huvitab see kõige vähem kas sa jõuad oma sõiduautoga sealt koju või mitte. Kohati jääb ka tavamaastur seni hariliku kruusatee läbimisel hätta. Ja kaebama ei ole kuhugi foorumisse minna![]()
mina@metsamees, jahimees, maastikusõidukisõber jne..
Panda ongi paras turistiauto.Sellega saab ka konkurentsivõimeliselt osaleda Ländy safaritel,üle keldrite sõitmisel ja hästi punnitades ka Masa ja Vanja päästeoperatsioonidel.kala kirjutas:sa priitv tood mingeid suht mõtetuid võrdlusi,sama hea kui võrrelda pandat ja tr3 autot,täiesti erinevad asjad,lihtsalt põhimõte on sama,et pandal näiteks ka mõnikord mingil hetkel 4 ratast korraga vedada võivad.
maailma tasemel võistelda tähendab ikka väga palju raha,kujutan ette et päris paljud sõidaks ja võistleks igal pool kui oleks võimalik.
Ja sa siis läheks kohe uhkelt Robby Gordoni juurde ja ütled,et sa oled vepskil turisti sõitnud we
Saaks korra lähemalt Gordoni Hummerit nähagi... Aga teistpidi, Eesti mudas müttajad ja Ladogat/Vepskiit võitnud mehed võivad küll ka Gordonilt küsida, et "mis Sa mees ka mudast ning vinsiga sõitmisest tead?". Ja mõlemil on õigus, mõlemad sõidavad maasturitega offroadi. Siis tulevad punti veel islandlased, Soome traielimehed, polaaruurijad, aafrika jahimehed jne, kõik mõiste alla "maastur" mahtuvate masinatega. Ja kõigil on õigus.kala kirjutas:sa priitv tood mingeid suht mõtetuid võrdlusi,sama hea kui võrrelda pandat ja tr3 autot,täiesti erinevad asjad,lihtsalt põhimõte on sama,et pandal näiteks ka mõnikord mingil hetkel 4 ratast korraga vedada võivad.
maailma tasemel võistelda tähendab ikka väga palju raha,kujutan ette et päris paljud sõidaks ja võistleks igal pool kui oleks võimalik.
Ja sa siis läheks kohe uhkelt Robby Gordoni juurde ja ütled,et sa oled vepskil turisti sõitnud we
Ühildun arvamusegaMyrgel kirjutas:Härrad Moderaatorid!
Kas te teete mingit huvitavat antropoloogilist eksperimenti? Vaatate kui kaugele üks asi minna saab? Algul olid TRx klassi mehed mõtetud vintsi otsas istujad. Siis oli terve Eesti offrõud üks tühikargamine. Nüüd siis on isegi venemaa võistlused üks marginaalne tegevus. Lõpuks tahetakse üldse offrõud riiklikul tasemel ära keelata.
Vaja nüüd mingit "ametliku" seisukohavõttu. Kas siinse koha eesmärk on koondada offrõudereid või lihtsalt mehi kellel kunagi mingil ajahetkel kõik neli ratast veavad. Mina tulin siia omal ajal sest mulle meeldib maasturit sihtotstarbeliselt kasutada. Teen seda austades enamike kirjutatud ja kirjutamata reegleid. Kui antud keskond on otsustanud hakata kottima kõiki Eesti offrõudereid, siis leian, et on aeg meil kusagile pühendunumasse kohta kolida. Või see suisa luua. Sellist sitaloopimist millegi pihta mida paljud siin pühaks peavad ja mille nimel päevast päeva vaeva näevad ei saa tolereerida.
Urmas