Grand cherokee 3,1TD nüüd siis 2,5a tagune probleem soojaga
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Grand cherokee 3,1TD nüüd siis 2,5a tagune probleem soojaga
Jeep Grand cherokee limited 1999 3,1TD 103kw
Kui keegi mäletab siis umbes 2,5a tagasi käisin siin oma probleemiga et mul ei lähe auto soojaks.Vahepeal on see auto 100 inimese käest läbi käinud..on vahetatud miljon asja ära.aga soojaks ikkagi ei lähe.
Mind on see jama juba hakanud vaikset viisi ära tüütama.
Termostaat on umbes 88,5kraadine-ise vahetasin.tosool vahetatud,soojendusradikas on vahetatud,temperatuuri näidik on täpselt juuksekarva jagu alla 90 kraadi.Ei kõigu.. aga sooja ei tule...tuleb sellist leiget õhku.
diagnostika näitas mule 2 viga.Et mingite uste raadius on liiga suur ning et "mode motor not responding"
ma ei oska midagi enam tega...auto on aus...ja vastu on pidanud ilusti need aastad aga talvel ei saa sõita...
kas keegi oskab aidata??????? on kellelgi analoogseid probleeme olnud? Kes oskaks parandada ,kes teab mis viga võiks olla?
ette tänades.
Kui keegi mäletab siis umbes 2,5a tagasi käisin siin oma probleemiga et mul ei lähe auto soojaks.Vahepeal on see auto 100 inimese käest läbi käinud..on vahetatud miljon asja ära.aga soojaks ikkagi ei lähe.
Mind on see jama juba hakanud vaikset viisi ära tüütama.
Termostaat on umbes 88,5kraadine-ise vahetasin.tosool vahetatud,soojendusradikas on vahetatud,temperatuuri näidik on täpselt juuksekarva jagu alla 90 kraadi.Ei kõigu.. aga sooja ei tule...tuleb sellist leiget õhku.
diagnostika näitas mule 2 viga.Et mingite uste raadius on liiga suur ning et "mode motor not responding"
ma ei oska midagi enam tega...auto on aus...ja vastu on pidanud ilusti need aastad aga talvel ei saa sõita...
kas keegi oskab aidata??????? on kellelgi analoogseid probleeme olnud? Kes oskaks parandada ,kes teab mis viga võiks olla?
ette tänades.
Kliimaga probleem. Uuri täpsemalt netist, mida sinu veakoodid praktikas tähendavad. Kui plokk pole lolliks läinud, siis on tõenäoliselt mootor või klapi võll. Siin teemas natuke neid probleeme lahatud, aga kombinatsioone on erinevaid: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=14655
" ....door range" alarm tähendab reeglina, et kliima klapi võll või klapp ise on puru, st kliima aju ei suuda klappide min ja max asendit tuvastada ja ei kontrolli sooja andmist.
Võta ahi maha, lauapeal laiali, siis on kõik näha.
Mul oli sama jama.
mootori alarm tähendab, et mootor ilmselt peetis, uue saad minu käest.
Võta ahi maha, lauapeal laiali, siis on kõik näha.
Mul oli sama jama.
mootori alarm tähendab, et mootor ilmselt peetis, uue saad minu käest.

Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
No arvuta ise, firma tunnihind korruta min 10`ga, alla selle aeg on vähetõenäoline.Imre323 kirjutas:Ok...aga on mõni pädev firma kes selle ette tahaks võtta ning palju selline asi maksma võiks umbes minna?
endal sellist aega ei ole kuskilt võtta...
Kui peab veel juppe ka ootama ja otsima.....

Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Endal sama asi läbi tehtud. 2002 aasta Grand ei läinud soojaks kõrvalistuja poolt. Harutasin ka armatuuri välja, ahi lauapeale ning lahkamise tulemus järgmine. Üks klapp oli täielikult võllipeal lahti (lõhki siis) ning kuna juba asi laiali oli, kontrollisin ja puhastasin teised klapid ka üle. Kahel klapil olid ka juba mõrad sees, aja küsimus et need oleks ka päris rivist väljas olnud. Kuna minul uusi klappe kohe käepärast võtta ei olnud ning ei usaldagi enam seda originaal lahendust, siis tegin pisikese ratsi. Freesisin käbiga korpusele natukene suuremad klapivõlli pesad ning klappidele tegin võlli kohta vasest hülsid peale. Nüüd süda rahul et enam laiali ei lähe ja mõnusalt soe sõita.
Kui rahulikult ning korralikult seda tööd teha (midagi ära ei lõhu, kõik kruvid tagasi ning puhastada ka) siis miinimum 10 töötundi. Ise olen nüüd 2 korda juba sellist tööd ette võtnud, esimene kord võttis natukene kauem aega.
Kui rahulikult ning korralikult seda tööd teha (midagi ära ei lõhu, kõik kruvid tagasi ning puhastada ka) siis miinimum 10 töötundi. Ise olen nüüd 2 korda juba sellist tööd ette võtnud, esimene kord võttis natukene kauem aega.
Carclassic OÜ
Ma tegin sama ratsi, lisaks kuskil eespool olnud trikk, et puurisin sellele valgele plastpuksile äramurdunud piiraja kohta augud ja metalltihvt piirajaks, see on väga oluline !Plekksepp kirjutas: Kuna minul uusi klappe kohe käepärast võtta ei olnud ning ei usaldagi enam seda originaal lahendust, siis tegin pisikese ratsi. Freesisin käbiga korpusele natukene suuremad klapivõlli pesad ning klappidele tegin võlli kohta vasest hülsid peale.
Viimati muutis rannamees, P Jaan 24, 2010 8:22 am, muudetud 1 kord kokku.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7