Huvitav teema auto24 foorumis (x6,rr , lc )
Moderaator: Moderators
Kaua võib härrased?
Mul on pikem (parem) kui sul....
Püss on parem kui kahur.... jne. lõpmatuseni...
Igal asjal oma koht ja vajadused, omad head ja vead.
Punni on hea ja kerge lõkata - tõmmata... aga kui koormat vedada vaja on puuks.
Varsti on teema mul parem naine kui sul...
Võiks veel teha teema kui sitt on Lamboga kartuleid vedada järelikult mõttetu auto.
Järgmiseks Patroliga ringrada sõita on jama, järeldus mõttetu auto...
Jõudu.
Mul on pikem (parem) kui sul....
Püss on parem kui kahur.... jne. lõpmatuseni...
Igal asjal oma koht ja vajadused, omad head ja vead.
Punni on hea ja kerge lõkata - tõmmata... aga kui koormat vedada vaja on puuks.
Varsti on teema mul parem naine kui sul...
Võiks veel teha teema kui sitt on Lamboga kartuleid vedada järelikult mõttetu auto.
Järgmiseks Patroliga ringrada sõita on jama, järeldus mõttetu auto...
Jõudu.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kes need maaklerid on sellised ? 

Mida vingem maastur seda kaugemale tuleb järgi minna.
[
Kull või kiri[/size]] [
kaubaotsing[/size]] [
4x4]
[



- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Tegelikult ei saanud ma seda videot vaadates aru mida nad seal augus 24h vahtisid - Hi-Lift oli neil ju olemas - selle ajaga oleks ammu välja "vintsinud" - justnimelt käterammugaPriitV kirjutas:
------------------------------------------------------------------------------------
Saage aru, poleks me Margus61'e ja Michelise meeskonnaga Vanjale ja Mašale Vepskiil kogemata appi sattunud, oleks need kaks tegelast seal niigi kohaloldud 24 tunnile lisaks veel paar päeva veetnud! Toda vintsita 4-Runnerit poleks nad sealt never käterammuga kätte saanud (vaata video lõppu). Samas võtad sellise mõttetu kerge punni, tropp taha, kirvega lööd ühe 3-meetrise lepakaika ja tõmbad köögifüüsikaga ta sealt 20-30 cm kaupa sita seest välja. Nii, nagu väidetavalt on püramiidid tehtud - kangimeetodiga. Kõige lihtsam toetada kang mõne kasvava puu taha. Tonnist saab veel jagu, kahest kindlasti mitte või peab "kang" juba selline olema, et seda ei jõua hoida.

Ringraja Patrolit ei ole kohanud tõeste - aga maalmas on mitmeid kiirendus Patrolisis küllhmm kirjutas:Järgmiseks Patroliga ringrada sõita on jama, järeldus mõttetu auto...
Üks isegi hetkel müügis: http://cgi.ebay.com.au/Nissan-Patrol-35 ... 3ca9235726

Mõõdaks veel millegi pikkust

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Mis kuradi lapsepõlvesõber !!! Läheme otsejoones põhjatusse sopaauku, mina võin tulla ka jalgrattaga ......PriitV kirjutas: Mis kuradi VINTS!!! Kui, siis läheme otsejoones põhjatusse sopaauku tehasekorras autodega. Muuseas, mina võin tulla ka 805 kg kaaluva 1wd isendiga, tõstvaks-tõmbavaks jõuks võtan jõulise lapsepõlvesõbra kaasa.
Lõpetaks tõesti selle jabura vaidluse. Jalgrattast ei saa iial auto, sõiduauto ei ole maastur, maastur ei ole "(metsa)koll" ja kollisist ei saa ..... jne,jne.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Poeg oli vist neljane või viiene kui ta kiusas mind küsimusega, et milline auto on kõige-kõige parem.
Registreeritud kasutajad peaks ju foorumi reeglite järgi olema vähemalt 13 aastat vanad...
Registreeritud kasutajad peaks ju foorumi reeglite järgi olema vähemalt 13 aastat vanad...

Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;
; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;

Nohh mehed on kirega oma hobi juures kes maasturite, kes Pandade juures. Ja kui mehed juba midagi kirega võtavad siis võib ka emotsioon lakke minna.ddig kirjutas:Kuidas küll saab selline teema ärritada nii tõsiseid tegijaid?
Ei saa ju ka ärritamata jätta kui üks mees tuleb ja teeb põhimõtteliselt selgeks, et enamik tuntud maastureid ja nendega sõitjaid on mõtetud.
Samas kui vaielda mingi asja üle autofoorumis siis olgu see siis juba autod. Ehk selgub ka vaidluses tõde. Kuigi antud hetkel on seda ilmselt juba palju loota.
Teen ettepaneku paar tooni maha võtta ja mõelda sõbralik-sportliku väljakutse tegemise peale ikkagist. Igavesti uhke oleks kui väike panda või subaru TRx masinatele maastikul silmad ette teeks. Oleks meil kõigil suud lukus. Vaja on teeme top geari ka ja paneme televiisorisse.
Urmas
P.S. PriitV: ennem kui madist ja movistari offroad valdkonna mõtetuteks statistideks sõimama lähed mine ja hari ennast veidi. Mind võid sõimata kelleks tahes. Üleüldse võiks jääda teema juurde ja mitte laskuda nii madalale, et isiklike solvanguid tegema hakata. Siis pole see enam vaidlus ega väitlus vaid tatipritsimine.
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Eks igaüks süveneb asjasse oma vaatevinklist. Kas ta jääb enda põhimõtete ja ideoloogia juurde või läheb kaasa niisama "puurijatega" kas on mõtet ärrituda nii mõtetute asjade üle? Ma tõesti ei mõista mis peaks ajendama kedagi selleks et süveneda sellesse mis teda nagu absoluutselt ei huvita. Milleks võrrelda näppu nokuga? Siga ei saa kunagi sarnaseks käoga. Las poisid mängivad oma liivakastis. Igaühele oma.
OT Ma tean, et nii mõnelgi hakkavad silmad vilama mu jutu peale, aga õpi enne komad ära ning nokusid pole ette ja taha vaja toppida, eriti avalikus foorumis, et end mõistetavaks teha ja midagi tabavalt ütelda. Edu.Thir13en kirjutas:Eks igaüks süveneb asjasse oma vaatevinklist. Kas ta jääb enda põhimõtete ja ideoloogia juurde või läheb kaasa niisama "puurijatega" kas on mõtet ärrituda nii mõtetute asjade üle? Ma tõesti ei mõista mis peaks ajendama kedagi selleks et süveneda sellesse mis teda nagu absoluutselt ei huvita. Milleks võrrelda näppu nokuga? Siga ei saa kunagi sarnaseks käoga. Las poisid mängivad oma liivakastis. Igaühele oma.
Ja nüüd maasturijuttu...jätka!:)
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Kuidas sa mõtled neid võrrelda?Myrgel kirjutas: Teen ettepaneku paar tooni maha võtta ja mõelda sõbralik-sportliku väljakutse tegemise peale ikkagist. Igavesti uhke oleks kui väike panda või subaru TRx masinatele maastikul silmad ette teeks. Oleks meil kõigil suud lukus. Vaja on teeme top geari ka ja paneme televiisorisse.
Pandat, mille eeliseks on väikesed mõõtmed ja kerge kaal, kuid mis on siiski liiga raske ja ilma sangadeta, et vööni mudas teda süles kanda.
X-i, mille xdrive toimetab hästi libedal ja aitab hoida valitud sõidusuunda, kuid mis on ikkagi ehitatud maanteeristlejaks väikese teelt mahakeeramise võimalusega.
Ürgmaasturit, mille eelised tulevad välja alles vööni mudas või siis kui vesi esiklaasini ulatub?(Pandal ulatuks sellistes olukordades vast ainult antenn nähtavale ja X-il oleks kogu elektroonika surnud).
Milline peaks olema see taustsüsteem, millega sa nii erinevaid autosid hindad?
Igatahes pojale ma seletasin nii, et iga auto on ehitatud teatud kasutusvaldkonda silmas pidades ja iga autoomanik on on valinud omale auto isiklikke eeliseid silmas pidades. Kellel on selleks siis kas hind, auto omamisega saavutatud ühiskondlik staatus, kütusekulu, suurus, värvus, kandevõime, läbivus või mida iganes...
Nii võibki öelda, et iga auto on tema omanikule see kõige-kõige parem.
Ilmselt oli mul õigus ja sellest ongi tingitud need tulised vaidlused ja vajadus oma valiku õigsust tõestada

Tegelikult peaks nüüd, kus poisil on endal juba mitu autot olnud, temale sama küsimuse esitama. Huvitav mida ta vastaks?

Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;
; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;

- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
No siin on juttu olnud ikka nende autode maastikusuutlikusest. Seega tingimused peaksid ikka samad olema mis maastikul leida võib. Kui võrlus TR3 klassi kollidega on ebavõrdne (mõni muidugi vaidleb vastu) siis võiks ju väikesed putukad omavahel rammu katsuma panna. Et milline masin kõige kaugemale saab. Mine tea, äkki mõni võistlusekorraldaja teeb ala populariseerimiseks eraldi showklassi kunagi veel. Kui asi piisavalt seks tundub, siis võtan kaamera ka ühes ja paneme mudased asfaldiautod televiisorisse ka.aadu kirjutas:Kuidas sa mõtled neid võrrelda?
Pandat, mille eeliseks on väikesed mõõtmed ja kerge kaal, kuid mis on siiski liiga raske ja ilma sangadeta, et vööni mudas teda süles kanda.
X-i, mille xdrive toimetab hästi libedal ja aitab hoida valitud sõidusuunda, kuid mis on ikkagi ehitatud maanteeristlejaks väikese teelt mahakeeramise võimalusega.
Ürgmaasturit, mille eelised tulevad välja alles vööni mudas või siis kui vesi esiklaasini ulatub?(Pandal ulatuks sellistes olukordades vast ainult antenn nähtavale ja X-il oleks kogu elektroonika surnud).
Milline peaks olema see taustsüsteem, millega sa nii erinevaid autosid hindad?
Ma ei räägi ainult X'ist ja Pandast. Omal ajal oli siin üks mees kes veriselt kaitses HRV uskumatut läbivust ja enamikel on veel värskelt meeles Smart'i mees, kes kõikidele postitustele vastas A4 jao tekstiga kuivõrd hästi murrab see plastmassist auto läbi mägede. Veel peaks foorumiliikmete seas olema KIA ja Hyundai linnamaastureid jm.
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Lahe - kas verd ka juba saab
Igal masinal on oma eelised ja koht kus esineda. Vana tagaveoline ja tagamootoriga VW transporter liigub kindlasti paksus lumes ülihäsi ( võib- olla ka vana 'skoda) . Kui peaksin ainult ennast liigutama erinevatel teedel ja teedeta alal siis oleks igati õige valik Panda. Praktiline valik kui vaja tonne liigutada ( kastis ja kärus) erinevatel teedega ja teedeta aladel (praegune lumi veel juba talve sõitnud lamelliga muret ei valmista) on picup ning pole mõtet neid võrrelda ainult ühe kindla mõõdupuu järgi.
Spetsiaalmasinad aga mida ühe lombi - kivi juurest teise juurde veetakse treileriga ei kannata kohe kindlasti mingis mõttes
mingit võrdlust Pandaga !!

Igal masinal on oma eelised ja koht kus esineda. Vana tagaveoline ja tagamootoriga VW transporter liigub kindlasti paksus lumes ülihäsi ( võib- olla ka vana 'skoda) . Kui peaksin ainult ennast liigutama erinevatel teedel ja teedeta alal siis oleks igati õige valik Panda. Praktiline valik kui vaja tonne liigutada ( kastis ja kärus) erinevatel teedega ja teedeta aladel (praegune lumi veel juba talve sõitnud lamelliga muret ei valmista) on picup ning pole mõtet neid võrrelda ainult ühe kindla mõõdupuu järgi.
Spetsiaalmasinad aga mida ühe lombi - kivi juurest teise juurde veetakse treileriga ei kannata kohe kindlasti mingis mõttes

Toomas
372 512 6033
D-Max Roadmap
372 512 6033
D-Max Roadmap
Loomulikult on iga auto hea, nagu öeldakse, kellele ema, kellele tütar
Nagu rahvas räägib, siis on see teema mõttetu vaidlemine, millel pole lõppu....Kõik autod on omas elemendis head, eks sellepärast ongi mudelite valik nii suur. Langetasin enda jaoks samuti hiljuti raske otsuse ja vahetasin oma Chevy(uskuge mind, olin hingega asja juures) Pajero vastu
Ameeriklane on mugav(maanteel sõita hea), samas sain nuud traktori(pajero), paras tank aga mulle sobib
Tahab nokitsemist, aga siis saabki ju kõik oma käe järgi ära teha. Seega minu sõnum: rebjata, tavaite zit drusno 




Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h