Huvitav teema auto24 foorumis (x6,rr , lc )

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Maaks kirjutas:Tegelikult on igapäevaseks kasutuseks need HRV-d ja foresterid küll ja rohkemgi veel kui võistlemine (või poosetamine, aga see üks võistlemise alaliike) kõrvale jätta.
Kui igapäevase kasutamise all on mõeldud siinkohal sõitmist linnas või kõvakattega teel siis nõustun, et linnamaasturist on küll ja rohkemgi
Kui igapäevane kasutamine võib tähendada nt seda, et on vaja haige ema maalt linna arsti juurde tuua siis ...olen kohanud teeolusid kus tänavaseades maasturiga ei oleks kohale jõudnud (neid kiskusin 2 tkki läbi/mööda pääsemiseks välja kõigepealt)
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

coollaager kirjutas:jah võtke pandal rattad ka alt ära, on vintsil kergem tõmmata :bang:
Kurat! Lepiti ju kokku et vintsima ei hakata!

Lisaks veel tähelepanekuid.
Kannata nüüd gaasiga veel. Natukene peaks põhjalikumalt planeerima ja võiks auto ka kokku saada.
Tundub, et "naljamaasturid" sõidavad aga "pärismaasturid" seisavad garaazis ja neid koguaeg proovitakse kokku saada.
Keele peal on noh.. See oli midagi seotud MAASTIKUGA vist.
Asfalttee on kah maastik!
Wikipedia, maastik: http://et.wikipedia.org/wiki/Maastik
Millest tulenevalt. Teen ettepaneku, hakata nimetama ka vastavalt maastureid.
Ürgmaasturid - noh - need mis on Myrglil ja Co'l ja millest me oleme ainult kuulnud arheoloogidelt, kes on mõne mudast välja kaevanud (vrd. dinosaurus)
Loodusmaasturid-ei vaja teid aga mudasse ära uputama kah otseselt ei minda
Kultuurmaasturid-RR, LR'i uuemad mudelid.
Linnamaasturid-Kõik see muu sodi, mis äärmisel juhul näeb pindamata teed ja mille omanikud nagu ei tohiks siin osade arvates üldse sõna võtta.
Tehismaasturid-1) näevad välja nagu maasturid aga tegelt omavad vaid ühe silla vedu; 2)Näevad välja nagu sportautod aga omavad 4rattavedu, kottide viisi elektroonikat, suurema diameetriga rehve ja kergitatud kliirensit ning on muidu ägedad. Aegajalt käiakse karjääris ja siis riputatakse videoid juutuubi, et huipljää kus mul tegelt on ikka kõige pikem…
Miks peab offrõuderite foorumis esitatav väljakutse autode maastikusuutlikuse väljaselgitamiseks metsas olema ja mitte alsfaltteel? Hmm las ma mõten.
1. Kus on kirjas, et 4x4.ee on ohvrõuderite keskkond? 4x4 ütleks nagu, et tegu on 4x4 veoskeemiga transpordivahendite keskkonnaga. Ju?
2. Nagu mainitud - ka aasfalttee on maastik
3. Kas mets on ainus "maastik"? Mis sa arvad, kas Islandil jõuaks maastikul kaugemale sina oma maasturiga või PriitV oma Pandaga? Sina? Vale! Panda? Vale! Õige vastus: Kaugemale jõuab see kes suudab oma auto nii "kergeks teha", et see lume peal sõita suudab.
Minu point? Meie jaoks on maastik vaid mets ja muda. Mujal uhatakse mööda kivisid ja kaljusid. Kolmandas kohas tuhandete kiltide kaupa vaid liiv või jää. Igale neist sobib erinev tüüp maasturist.

Teie joonele panemisest. Kahtlustan, et kui vintsida ei tohi siis paneb selle asja kinni üleüldse mõni vabaklassi Suzu :)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Sellepeale tuleb meelde üks seik mida ise nägin kümme+aastat tagasi:

Saavad kokku kaks võõrast,noored mehed meri põlvini jne.
Surutakse viisakalt kätt.
Esimene ütleb nimeks Kõvamees,teine selle peale et ma olen veel kõvem mees.

Esimese mehe perekonna nimi oli ka tegelikult Kõvamees,teine ilkus niisama.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Lumisel ja libedal teel sellisest linnamaasturist küll ja küll. Kuid kui lumi juba paksemaks läheb siis ei lähe need peldikud kuskile. Oman ka ühte audit veoskeemiga 4x4 ja millel puha torsen diffrid küljes, võiks ka ju ilkuda ja kõvatada nagu torust tuleb, kuid milleks. Sellised autod ikka kõvakattega teedepeal mõeldud sõitmiseks. Olen proovinud huvipärast et kuidas lumes ka läheb, ja võib õelda et läheb paremini kui 2wd masin, kuid kui ratta ringi tõmbab siis istub nagu konn mättaotsas ja sellele järgneb kõva labida töö. Terve auto alt tuleb lumi ära rookida :evil: et jälle liikuma saada. Lisaks lükkab ka kapotialuse lund paksult täis.
Ime veel et mingi suzuki sx4 mees siin pole hakanud mägesi ja rabasi vallutama.
Saage aru, paksus lumes kliirens loeb :wink:
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Kuna seoses tööga näen igapäevaselt erinevaid sõiduautosi ja maastureid lumes ukerdamas ja olen sunnitud neid tihtilugu tõmbama ja lükkama siis olen tähele pannud järgmisi asju.
Praeguse koheva lumega liiguvad enamus autod millel juht julgeb jala sirge hoida. Seega on minumeelest kogu videos näidatu jama.
Kui aga see olemasolev pool meetrit lund peaks sulaks minema tulevad mängu pärismaasturite eelised.
Minu kogemuste põhjal liiguvad lörtsis maasturid millel on niiöelda vanakooli kangist lülitatav nelivedu. Igasugused isemõtlevad süsteemid aga istuvad kinni.
Sellepeale ütlete ,et mul iksdraiv või midagi taolist ja veab ratas millel on pidamist.
Sellepeale tuleb meelde eelmise aasta lumetorm kui temp oli nullilähedane ja x5 juht kes 30 cm lörtsis sipsis kelkis kuda ta kohe x draivi sisse lükkab ja kaob.tulemus oli ,et kõik rattad käisid kordamööda ringi aga auto ei liikund. Lõpptulemus oli see ,et vana palus pisarsilmi lükka laaduriga kärukonksust muidu jäängi siia.
lükkasin siis oma mõtetu 10 tonnise ja suurte ratastega laaduriga millel pole ühtegi isemõtlevat lisa ja koju ta jõudiski :D
Samuti sõidab raske suure rattaga maastur meetrisest lörtsi vallist hooga läbi kuhu otsa punn lihtsalt kõlkuma jääb.
Seega oodake jõukatsumisega sula ilma ja saate ka adekvaatse tulemuse.
Ja jätke ikka puude vaheline slaalom põtradele ja kitsedele,küsimus on ju läbivuses mitte vigursõidus.
ja eelpool mainitud keldrimäest võin moogiga kasvõi tagasillaveoga üle sõita
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4431
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

heints kirjutas:Kuna seoses tööga näen igapäevaselt erinevaid sõiduautosi ja maastureid lumes ukerdamas ja olen sunnitud neid tihtilugu tõmbama ja lükkama siis olen tähele pannud järgmisi asju.
Praeguse koheva lumega liiguvad enamus autod millel juht julgeb jala sirge hoida. Seega on minumeelest kogu videos näidatu jama.
Kui aga see olemasolev pool meetrit lund peaks sulaks minema tulevad mängu pärismaasturite eelised.
Minu kogemuste põhjal liiguvad lörtsis maasturid millel on niiöelda vanakooli kangist lülitatav nelivedu. Igasugused isemõtlevad süsteemid aga istuvad kinni.
Sellepeale ütlete ,et mul iksdraiv või midagi taolist ja veab ratas millel on pidamist.
Sellepeale tuleb meelde eelmise aasta lumetorm kui temp oli nullilähedane ja x5 juht kes 30 cm lörtsis sipsis kelkis kuda ta kohe x draivi sisse lükkab ja kaob.tulemus oli ,et kõik rattad käisid kordamööda ringi aga auto ei liikund. Lõpptulemus oli see ,et vana palus pisarsilmi lükka laaduriga kärukonksust muidu jäängi siia.
lükkasin siis oma mõtetu 10 tonnise ja suurte ratastega laaduriga millel pole ühtegi isemõtlevat lisa ja koju ta jõudiski :D
Samuti sõidab raske suure rattaga maastur meetrisest lörtsi vallist hooga läbi kuhu otsa punn lihtsalt kõlkuma jääb.
Seega oodake jõukatsumisega sula ilma ja saate ka adekvaatse tulemuse.
Ja jätke ikka puude vaheline slaalom põtradele ja kitsedele,küsimus on ju läbivuses mitte vigursõidus.
ja eelpool mainitud keldrimäest võin moogiga kasvõi tagasillaveoga üle sõita
See on juba mehejutt.

Kerge plõnniga pole paksus lumes si**agi teha.
Kergel autol on 2 kohta kus raskega on asjalood sitad:soo ja raba.Seal aga pole Panda,Smart(zumi rahustuseks) või misiganes kott nagu neid nimetati midagi väärt.
Olen nö,raske autoga palju safareid ja ka mõningad võistlused sõitnud.
Tean Tõdval ühte head rada(nädal tagasi läbis selle ka VW transporter) ja lähme ja proovime järgi need teie superseljakotid.
Viimati muutis Movistar, L Jaan 16, 2010 8:56 am, muudetud 2 korda kokku.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4431
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Madis kirjutas:Sa PriitV oled ikke üks äraütlemata võimas mees! Sügav kummardus Sinu ees. Kestku igavene au ja kuulsus Sinu ja Su mõtteka Panda üle! Oled suur ja võimas Panda loopija ümber ja üle kännu!
Nüüd lähen ja panen oma mõttetu TR2 Toyota põlema ja ostan Panda!

Austusega, pisarsilmil loll ja mõtetu vintsi otsas rippuja Madis :D
Küsiks nii huvi pärast,et kas põleb ka hästi see mõttetu Toyota?
Panda põleb arvatavasti paremini nii,et sul on tõesti mõttetu maastur :D
HM Racing Team
aivo141
Off Roader Wannabe
Postitusi: 20
Liitunud: T Jaan 05, 2010 1:53 pm

Postitus Postitas aivo141 »

vastuseks pandamehele

3. M ja N kategooria sõidukid loetakse maastikuautodeks, mida tähistatakse G tähe lisamisega kategooria tähisesse, kui nad täidavad järgmisi nõudeid:
a) N1 kategooria sõiduk, mille täismass ei ületa 2,0 t ja M1 kategooria sõiduk, kui neil vähemalt üks esi- ja üks tagatelg on veoteljed, sh sõidukid, mille ühte telge on võimalik välja lülitada ja vähemalt ühe veotelje diferentsiaal on lukustatav või sellel on sarnast toimet omav mehhanism ning kui ilma haagiseta sõidukid on võimelised ületama 30% tõusu. Lisaks sellele peavad sõidukid rahuldama järgnevast kuuest nõudest vähemalt viit nõuet:
– pealesõidunurk on vähemalt 25º;
– eemaldumisnurk on vähemalt 20º;
– teekumeruse ületusnurk on vähemalt 20º;
– vähim esitelje kliirens on 180 mm;
– vähim tagatelje kliirens on 180 mm;
– vähim kliirens sildadevahelises alas on 200 mm;

NEED KRITEERIUMID KUI TÄIDAD SIIS ON SUL MAASTUR
see jutt läheb juba jamaks kätte ära. Lihtsam on võtta siis juba kopter ja maandud kohas kus vaja.

Viide kah siis; https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13261839
oli isuzu trooper 2,8 TD 1990a.
Juunior
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: N Okt 29, 2009 9:41 pm
Asukoht: Harjumaa.

Postitus Postitas Juunior »

Kui nii võtta,siis on mul lausa 2 maasturit 8)
Discovery
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 150
Liitunud: K Okt 22, 2008 2:02 pm

Postitus Postitas Discovery »

Preilid, öö on käes, aeg on magama minna;)

P.S. trc, Sinu jutt oli hea ja tabav
Disco I ES
martenr
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: K Sept 02, 2009 6:23 am
Asukoht: Märjamaa/Kohatu

Postitus Postitas martenr »

hämmastav....see siin on hullem kui mingi Streetrace foorum stiilis "mul on suurem kui teil nii et ärge plõksige"....

Olen alles värske foorumi kasutaja ning ka mudaradadele eriti sattunud ei ole.Kuid sellist arutelu lugedes tekib küll tunne,et lihtsam on omaette kulgeda.
Minu arust tegid siin paar kasutajat oma margi päris täis.Et kui nii-öelda päris maasturit pole,ei tasu üldse kobiseda....
Väga hästi võttis Yanekk selle jama enda kommentaaris kokku...RESPECT SULLE!
Ära võta ennast liiga tõsiselt.Keegi teine sind ju ei võta.
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Usun, et tegin üsna tsiviliseeritud ettepaneku see vaidlus lõplikult lahendada. Kahjuks on sõiduautomeeste aktiivsus endi ülesandmiseks mingil arusaamatul põhjusel üsna leige olnud.
martenr kirjutas:hämmastav....see siin on hullem kui mingi Streetrace foorum stiilis "mul on suurem kui teil nii et ärge plõksige"....
Siin pole kahtlustki, Tail on suurem.
trc kirjutas:Tundub, et "naljamaasturid" sõidavad aga "pärismaasturid" seisavad garaazis ja neid koguaeg proovitakse kokku saada.
Mis teha, mets lõhub. Seisaks ka "naljamaasturid" kui nendega vahel enam tehtaks kui mööda Tallinn-Tartu "maastiku"maanteed sõidetaks.
trc kirjutas:Asfalttee on kah maastik!
Kui juba wikipedia seda ütleb, siis järjelikult on tõsi. :hail
trc kirjutas:Millest tulenevalt. Teen ettepaneku, hakata nimetama ka vastavalt maastureid.
Ürgmaasturid - noh - need mis on Myrglil ja Co'l ja millest me oleme ainult kuulnud arheoloogidelt, kes on mõne mudast välja kaevanud (vrd. dinosaurus)
Käi vahel metsas või mõnda võistlust vaatamas ja ehk näed ka mõnda.
trc kirjutas:1. Kus on kirjas, et 4x4.ee on ohvrõuderite keskkond? 4x4 ütleks nagu, et tegu on 4x4 veoskeemiga transpordivahendite keskkonnaga. Ju?
Ja slogan 4x4.ee logo all tähendab mida? Ja ära hakka nüüd filosofeerima, et mets on tegelikult parkla ja valgustuspostid seal on puud.
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

See teema suht mõtetuks läind.Sõidu autost ei saa kunagi maastur ja ei suuda ta liikuda seal kus paljud autod siit foorumist nii,et millest me räägime.Kahjuks vist puudub eestis panda foorum ja mehed üritavad pressida kuhugi kus 4X4 veoskeem ja kõvatada.PANGE ENNAST PÕLEMA..
Proto
53951597
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

Vilistan juba tükk aega, et äkki armenia radio logib end sisse. Väga kitsarinnaliseks ja tikkude peale kisub :oops:
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
PriitV
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: E Jaan 07, 2008 2:33 pm
Asukoht: Tallinn/Noarootsi

Postitus Postitas PriitV »

Peris tuliseks läinud asi fundamendalistlike ohvrõuderite poolt! Muuseas, fundamentalism on... Ahjah, ma ei pea iga jummala üritus käima ja ennast kuskile sopa sisse uputma, et kogemust omada. Seevastu tuleb olla õigel ajal õiges kohas ja õiget asja korraldada, tulevad ka kogemsued. Nii V8'ate, 4X4'jade ja ka muus vallas. Alljärgneva kirjutasin eile valmis, ei viitsinud ära saata. Nüüd siis panen, äsja järjekordselt 400+ km "maastikuringilt" tulnuna.
Mis veel, kõvatajad-pandavihkajad: miskipärast ei tea mina ei teie nime, nägu ega ühtegi tulemust või tegu ohvrõudi vallas. Ju pole põhjust olnud kõvatajatest mistahes lugu kuhugile kirjutada või auhinda anda. Kuskil mudas uppuja on lihtne statistika ja sellega tegeleja statist. Aga ma TEAN, mida on teinud Fakto mehed Urva ja Mamersiga eesotsas nii Pandaga, kui "fundamentalistike" "päris"maasturitega. Paljudest teistest Tegijatest rääkimata. Nii mõnelgi neist "kõlbab" selliste "mõttetute punnidega" igapäev sõita küll, kui ~1M hinnalipik mõttetuse mõõdupuuks võtta ;)
------------------------------------------------------------------------------------
Mis kuradi VINTS!!! Kui, siis läheme otsejoones põhjatusse sopaauku tehasekorras autodega. Muuseas, mina võin tulla ka 805 kg kaaluva 1wd isendiga, tõstvaks-tõmbavaks jõuks võtan jõulise lapsepõlvesõbra kaasa. Murumets oleks muidugi veel parem kaardilugeja :D Kogu lubatud varustus 1 Fiskarsi kirves, 1 selline 10-15 meetrit puksiirotsa ja näiteks miskine kang. Ja ma tahan OMA SILMAGA näha, kuidas uhke uus Disco sealt kahe mehe lihasjõul välja võetakse. Mis see kaalub? 2,5 tonni või oli veel rohkem? Peale 10-meetrsit sopaauku on slaalom põlismetsas, kus puude tihedus on selline 4 jämedat mändi 4 ruutmeetri kohta, kogu distants 100 meetrit.

Saage aru, poleks me Margus61'e ja Michelise meeskonnaga Vanjale ja Mašale Vepskiil kogemata appi sattunud, oleks need kaks tegelast seal niigi kohaloldud 24 tunnile lisaks veel paar päeva veetnud! Toda vintsita 4-Runnerit poleks nad sealt never käterammuga kätte saanud (vaata video lõppu). Samas võtad sellise mõttetu kerge punni, tropp taha, kirvega lööd ühe 3-meetrise lepakaika ja tõmbad köögifüüsikaga ta sealt 20-30 cm kaupa sita seest välja. Nii, nagu väidetavalt on püramiidid tehtud - kangimeetodiga. Kõige lihtsam toetada kang mõne kasvava puu taha. Tonnist saab veel jagu, kahest kindlasti mitte või peab "kang" juba selline olema, et seda ei jõua hoida.

Aga enne võistlema tulemist proovige kodus oma raske raud tavalise 1,5-meetrise kangiga rattast lükates 180 kraadi teistpidi saada. Ja siis korrake sama koduse väikeautoga, viimast võite muidugi proovida ka naabrimehega rattakoopast tõsta.

Kui aga Pandast rääkida, siis saab ka sellest "spetsiaali" teha ja näiteks alla panna Maxxis Big Horn M-918 26 x 11.00 R14 tõsisemad ATV rehvid. Sõidab, kuniks olematu mootorijaks või sidur otsa saab. Tahab sellisega äkki pisikest rabamatka võidu teha ilma vintsideta? Te jagage nüüd ikka Panda kaal neljale rehvile... See, et neil punnidel pole tehasest röögatuid hobuseid olematus mootoriruumis, on väike häda. Nad pole selleks loodud, mis ei vähenda nende kasvõi teoreetilist võimekust.

PS: metsa väljaveo traktorist (ametinimetus) vaatab ka "tr-pjatti" kaastundliku pilguga, kui see teepeal katuseni sopas ennast vintsib. Ja tankist (militaartegelane) ei saa aru mootorsae vajadusest. Ehk igale poole oma.
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”