Frontera 98. mootoritöö anomaaliad

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Ohh jummal mileks seda spets juhet vaja on? Kui on asjalikud vennad siis suudavad võtta ju ka otse K-line'i ja L-line'i välja ja ühendada obd-sse. Järelikult on tegemist mingite nn. sossepp diagnostikutega. Sorry aga olen ka imeasju teinud ja alati pole vaja "spets" juhet. Teine asi kas mootori temp andur korras? Mitte see mis kellale näitab vaid see mis ajule infi jagab?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
maku911
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Dets 01, 2009 1:44 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas maku911 »

Ma usun et ei ole tegemist soss seppadega, pühade aeg kõikjal, töömeestel mõtted kusagil mujal, igatahes lähitulevikus selgub see asi mis tal viga on, ei oska ise kahjuks öelda kas mootori temp anduriga kõik ok on, eks seda näitab arvuti lähitulevikus.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Arvuti esmapilgul ei näita temp andurite kohta mitte essugi, vaja ikka andmetest lugeda kas näit on reaalselt õige.

Kuskohas sa pesitsed?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
maku911
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Dets 01, 2009 1:44 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas maku911 »

Kas sul on mingisugune andmete lugemise võimalus olemas? pesitsen põhiliselt Tartu mail :)
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

aga kui huvi on siis anna teada siis saan väikse ette valmistuse teha! On kasutada Bosch'i diagnostika.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Ahjaa üks küssa veel? Kas sul on Frontera A või B?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
maku911
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Dets 01, 2009 1:44 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas maku911 »

oh kurja, peaks olema kere poolest A aga armatuur vähe ümaram ja taga keerdvedrud juba, masin siis 98a.
Ei oska öelda täpselt kunas need muutused sisse tulid aga oletatavasti eks ta ülemineku versioon on,

viimasel ajal on ta vilgutama hakkanud koode 19 ja 44
eelmistes postides toodud veakoode enam ei ole esinenud

19 RPM signal (crankshaft sensor) Incorrect signal
44 Oxygen sensor Air/fuel mixture too lean (weak)
Aru olen saanud asjast uuesti selliselt et kui lugeda veakoode siis annab ta vastusteks need mis sõidu ajal mällu talletatud, seega ei tohiks 19koodi vabandus olla see et tegemist seisva mootoriga testi teostamise ajal

endiselt on tagasi tulnud paukumine sisselaskes :)
nüüd on mõistus täiesti otsas.

Pool ööd olen tuhlanud mööda netti ringi ja erinevate maade frontera probleeme vahtinud, samad sümptomid on esinenud ja veaks samuti olnud väntvõlli andur.

Egas vist ei jää muud üle kui võtta põhjakaitse maha ja otsida kus see andur ise pesitseb, vigadest kirjeldati ka seda et andur ei kannata õli leket, mis minu massinal olemas mingil määral siis pidi ka vigaselt toimima hakkama.
Sai uuesti sisselaset hermeetilisemaks tehtud kuna originaal kummist jura on puru, sai küsitud palju maksab uus kauplusest Forss :) sealt löödi kirvega läbi telefoni niiet sinna rohkem ei pöördu oma jupiotsingutega

kood nr 44, kui viga peaks olema vigases lamda anduris siis kuna originaalis on seal 3 juhet sabas kas oleks võimalik sinna pookida kuidagi 4 juhtmega universaal lamda(vedeleb teine sahtlis mul)
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

See asi viitab ikkagi väga nuka andurile.
Ja kui vahetad siis tuleb vahetada nii nuka oma kui vända oma.
Maksavad nad kokku umbes 1100.- eeku.
Vända andur on roolivõimu pumba krontsa taga ploki küljes.

Sellel isendil ei sõltu see nuka veakood sellest kas mootor töötab või mitte.
Lambda jäta esialgu rahule, ennem kui mootor normaalselt ei tööta ei saa ka lambda korrektselt toimetada.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
maku911
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Dets 01, 2009 1:44 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas maku911 »

Selge, teen nii nagu soovitad ;)

kus nuka andur paikneda võiks? :P
kas selleks tuleb rihm maha kista ja kate mootori eestotsast lahti võtta?

teiselt küsimus millest mootori rihma pingutatakse/lõdvestatakse sel mudelil?
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

rihma pole vaja nuka anduri jaoks maha võtta. Lihtsalt kate eest.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
maku911
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Dets 01, 2009 1:44 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas maku911 »

vahepeal on töökõrvalt nati aega saanud tegeleda selle massinaga jälle, nina lahti võetud, väntvõlli andur ära vahetatud, suht algusest peale oli häirinud mind sisin kapotiall, et millest jne jne, sai siis põhjalikult käega ja silmadega uuritud teist :) lõpuks avastasin et väljalaske kollektor katkine, keskmiste silindrite vaheline osa pikalt lõhki ja pahistas sealt, homme tuleb leida keevitaja kes asja korda saaks, kust oleks kõige mõtekam osta uus väljalaske kollektori tihend koos pükste tihendiga?
Loodan auto neljapäevaks korda saada juba :)

Kas katkine kollektor võib samuti selle mootoritöö vingerpussi maha mängida, et umbes lambda andur saab vale impulsi, sealt jõuab valeinfo mootoriajju ja see jagab samuti valeinfo edasi jne jne
maku911
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Dets 01, 2009 1:44 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas maku911 »

Tere jälle, eelnevalt mainitud et väljalaske kollektor pealt mõraline, kuidas ja millega seda keevitada, sai siis maha kruvitud, viidud keevitaja juurde, tema keevitas asja kokku ja silmnähtavalt tuli pragu uuesti tagasi ja nii 3 korda järjest, ehk oskavad targemad vanad rääkida millega sellist asja kokku saaks liita et pidama ka jääks?

Terv.
Marko
maku911
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Dets 01, 2009 1:44 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas maku911 »

Keevitatud :) nüüd tuleks aga murdunud polt plokist kätte saada :)
maku911
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: T Dets 01, 2009 1:44 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas maku911 »

niih tehtud vajalikud tööd, kütterõhk 1.2bar latilt, mis selgelt liiga vähe, vahetatud bena pump ja masin toimetab jälle :)
aegajalt pillub korraks mootori tulukest põlema kui foori alt startida veakoode veel lugenud pole aga igatahes diagnostikas öeldi et kõik andurid toimetavad ideaalselt.
sisin millest varem mainitud tuleb siis EGR klapi aluse kaane vahelt, mille vahetus muidugi PITA on, seega las tema siis sisiseb :)

Suured tänud kõikidele kaasamõtlejatele
:cheers
Vasta

Mine “Opel”