Libedal teel lahtise või lukus keskdiferentsiaaliga

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 240
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Libedal teel lahtise või lukus keskdiferentsiaaliga

Postitus Postitas Päkapikk »

Tahaks kuulata tarkade inimeste arvamust, mil viisil seisab lühikese kerega
LC paremini libedal. Endale tundub, et lahtise keskdiferentsiaaliga püsib paremini teel ja kui libisema hakkab, on keerulisem teel hoida. Kui keskelt lukus, siis hakkab kergemini vibama, kuid külgees liikudes on kergem autot ohjata. On kellegil mingeid jagatavaid kogemusi ja häid soovitusi?
Kirjaoskamatu pähkel
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Lühikesese Land Rover-iga umbes samad kogemused. Talvel siiki lumisel/libedal teel pigem lukus keskdifriga liigun, kui just kiilakas ja väga kurviline tee pole.
Viimati muutis Landy, R Jaan 08, 2010 11:51 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Kas su Land Cruiseril on üldse keskdiffer või räägid lülitatavast neliveost?

Landy ma liigun oma Land Roveriga ka iga päev diffriga. Ei jäta seda peaagu kunagi koju. Küsimus oli kas lahtisega või lukus diffriga.

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Urmas popimad LC on keskdifriga nagu landroover
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Ma küsiks ka siin teemas, et LC120-nel on need abid nii tundlikud, et lausa häiriv on. Libedaga natukenegi külge lasta proovides, on kohe piiksud peal ja kõrin taga :D ...tea, kas peaks ka linnavahel lukustatud difrit kasutama hakkama? :roll:
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Mina liiguksin igal juhul selliste ilmadega lukustatud keskdiffriga.
Hämmastavalt on sagenenud mulle ka kõned Disco2 omanike poolt, kes tunnevad keskdiffri lukustamis süsteemist puudust. Nii 80, kui ka 90 Land Cruiser on paremini hallatav lukustatud keskdiferentsiaaliga.

Defeka ja Disco1 puhul vahet märgata pole, kuna tegemist vähe etema vedrustusega.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 240
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

Myrgel kirjutas:Kas su Land Cruiseril on üldse keskdiffer või räägid lülitatavast neliveost?

Landy ma liigun oma Land Roveriga ka iga päev diffriga. Ei jäta seda peaagu kunagi koju. Küsimus oli kas lahtisega või lukus diffriga.

Urmas
LC 90 on pideva neliveoga, räägin ikka difrist.
Kirjaoskamatu pähkel
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

inseneer kirjutas:Mina liiguksin igal juhul selliste ilmadega lukustatud keskdiffriga.
Hämmastavalt on sagenenud mulle ka kõned Disco2 omanike poolt, kes tunnevad keskdiffri lukustamis süsteemist puudust. Nii 80, kui ka 90 Land Cruiser on paremini hallatav lukustatud keskdiferentsiaaliga.

Defeka ja Disco1 puhul vahet märgata pole, kuna tegemist vähe etema vedrustusega.
Aga kas linnavaheline kõva pinnas haiget ei tee, kui dif. lukus? :roll:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Myrgel kirjutas:Kas su Land Cruiseril on üldse keskdiffer või räägid lülitatavast neliveost?

Landy ma liigun oma Land Roveriga ka iga päev diffriga. Ei jäta seda peaagu kunagi koju. Küsimus oli kas lahtisega või lukus diffriga.

Urmas
Sõna lukus oli ära ununenud . Nüüd viga parandatud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

Mina kasutan Jeep-il kah lukustatud keskdifrit ning kui tahan mõnuleda siis lülitan abimehed ka välja ;)
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
4x4JIM
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Okt 21, 2009 1:08 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 4x4JIM »

TiitR kirjutas:Ma küsiks ka siin teemas, et LC120-nel on need abid nii tundlikud, et lausa häiriv on. Libedaga natukenegi külge lasta proovides, on kohe piiksud peal ja kõrin taga :D ...tea, kas peaks ka linnavahel lukustatud difrit kasutama hakkama? :roll:
Mine harjuta kuskil platsil, sest olen märganud mitmtel LC120, et kui ikka mõnusalt lappi juurde anda siis laseb libistada päris mõnuga.
Mul endal olnud nii, et libistad tagumiku mingi pool meetrit hakkab kohe lärmama aga olen ka sõitnud parklas täiesti külg ees ja kõik kontrollid vaikivad. Mine proovi.
Kasutaja avatar
Pob
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: N Dets 25, 2008 12:41 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Pob »

Olen küll alles 3 kuud LC 120 bensuka omanik olnud, kuid kogemused on järgmised:
Ilma keskdifri lukuta on LC 120-ga lumes suhteliselt raske autot libisema saada. Proovi kuidas tahad, ei saa kõik piiksub kõriseb.

Samas kui on lund väga vähe (lumine tee või parkla, kus sahaga on pealt lahtine lumi ära lükatud), siis on võimalik päris palju ka ka ilma difrit lukustamata mõnusalt külg ees liikuda.

Mulle tundub, et kui parempoolse pedaaliga väga järsult ümber käia, siis see viib kontrollide sekkumise oluliselt hilisemaks. Esimese lumega hoovist välja pöörates mõnuga gaasi andes pööras auto end peaaegu ümber. Ühtegi piiksu ega kõrinat ei olnud. Arvasin, et kontrollid ei tööta. Suuremal kiirusel aga hakkasid kõik need kontrollid uuesti sekkuma.
Land Cruiser 120 4,0 183 kW 2004
Gaz-20 2,1 38 kW 1949
tel. 53463066
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

TiitR kirjutas:
inseneer kirjutas:Mina liiguksin igal juhul selliste ilmadega lukustatud keskdiffriga.
Hämmastavalt on sagenenud mulle ka kõned Disco2 omanike poolt, kes tunnevad keskdiffri lukustamis süsteemist puudust. Nii 80, kui ka 90 Land Cruiser on paremini hallatav lukustatud keskdiferentsiaaliga.

Defeka ja Disco1 puhul vahet märgata pole, kuna tegemist vähe etema vedrustusega.
Aga kas linnavaheline kõva pinnas haiget ei tee, kui dif. lukus? :roll:
Täna ei ole ma linnavahel karedat pinnast märganud. :shock:
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 240
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

Landy kirjutas:Lühikesese Land Rover-iga umbes samad kogemused. Talvel siiki lumisel/libedal teel pigem lukus keskdifriga liigun, kui just kiilakas ja väga kurviline tee pole.
Landy, aga miks kiilakal ja kurvilisel teel ei ole mõistlik lukus keskdiffriga sõita.
Kas resümee oleks siis, et jääl lahtise diferentsiaaliga ja lumepudrus lukus vahekastiga?
Kirjaoskamatu pähkel
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

Sest et miks on kasulik ABS? Libisemise jõud on alati väiksem kui haardejõud. Autot hoiab teel rataste haardumine teepinnaga. Kui keskdifer on lukus, siis peab mingi ratas hakkama kindlasti libisema. Kui ta aga juba libiseb, siis hakkab ka auto libisema.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”