Libedal teel lahtise või lukus keskdiferentsiaaliga
Moderaator: Moderators
Libedal teel lahtise või lukus keskdiferentsiaaliga
Tahaks kuulata tarkade inimeste arvamust, mil viisil seisab lühikese kerega
LC paremini libedal. Endale tundub, et lahtise keskdiferentsiaaliga püsib paremini teel ja kui libisema hakkab, on keerulisem teel hoida. Kui keskelt lukus, siis hakkab kergemini vibama, kuid külgees liikudes on kergem autot ohjata. On kellegil mingeid jagatavaid kogemusi ja häid soovitusi?
LC paremini libedal. Endale tundub, et lahtise keskdiferentsiaaliga püsib paremini teel ja kui libisema hakkab, on keerulisem teel hoida. Kui keskelt lukus, siis hakkab kergemini vibama, kuid külgees liikudes on kergem autot ohjata. On kellegil mingeid jagatavaid kogemusi ja häid soovitusi?
Kirjaoskamatu pähkel
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Lühikesese Land Rover-iga umbes samad kogemused. Talvel siiki lumisel/libedal teel pigem lukus keskdifriga liigun, kui just kiilakas ja väga kurviline tee pole.
Viimati muutis Landy, R Jaan 08, 2010 11:51 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kas su Land Cruiseril on üldse keskdiffer või räägid lülitatavast neliveost?
Landy ma liigun oma Land Roveriga ka iga päev diffriga. Ei jäta seda peaagu kunagi koju. Küsimus oli kas lahtisega või lukus diffriga.
Urmas
Landy ma liigun oma Land Roveriga ka iga päev diffriga. Ei jäta seda peaagu kunagi koju. Küsimus oli kas lahtisega või lukus diffriga.
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Mina liiguksin igal juhul selliste ilmadega lukustatud keskdiffriga.
Hämmastavalt on sagenenud mulle ka kõned Disco2 omanike poolt, kes tunnevad keskdiffri lukustamis süsteemist puudust. Nii 80, kui ka 90 Land Cruiser on paremini hallatav lukustatud keskdiferentsiaaliga.
Defeka ja Disco1 puhul vahet märgata pole, kuna tegemist vähe etema vedrustusega.
Hämmastavalt on sagenenud mulle ka kõned Disco2 omanike poolt, kes tunnevad keskdiffri lukustamis süsteemist puudust. Nii 80, kui ka 90 Land Cruiser on paremini hallatav lukustatud keskdiferentsiaaliga.
Defeka ja Disco1 puhul vahet märgata pole, kuna tegemist vähe etema vedrustusega.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
LC 90 on pideva neliveoga, räägin ikka difrist.Myrgel kirjutas:Kas su Land Cruiseril on üldse keskdiffer või räägid lülitatavast neliveost?
Landy ma liigun oma Land Roveriga ka iga päev diffriga. Ei jäta seda peaagu kunagi koju. Küsimus oli kas lahtisega või lukus diffriga.
Urmas
Kirjaoskamatu pähkel
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Aga kas linnavaheline kõva pinnas haiget ei tee, kui dif. lukus?inseneer kirjutas:Mina liiguksin igal juhul selliste ilmadega lukustatud keskdiffriga.
Hämmastavalt on sagenenud mulle ka kõned Disco2 omanike poolt, kes tunnevad keskdiffri lukustamis süsteemist puudust. Nii 80, kui ka 90 Land Cruiser on paremini hallatav lukustatud keskdiferentsiaaliga.
Defeka ja Disco1 puhul vahet märgata pole, kuna tegemist vähe etema vedrustusega.

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Sõna lukus oli ära ununenud . Nüüd viga parandatud.Myrgel kirjutas:Kas su Land Cruiseril on üldse keskdiffer või räägid lülitatavast neliveost?
Landy ma liigun oma Land Roveriga ka iga päev diffriga. Ei jäta seda peaagu kunagi koju. Küsimus oli kas lahtisega või lukus diffriga.
Urmas
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Mina kasutan Jeep-il kah lukustatud keskdifrit ning kui tahan mõnuleda siis lülitan abimehed ka välja 

Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Mine harjuta kuskil platsil, sest olen märganud mitmtel LC120, et kui ikka mõnusalt lappi juurde anda siis laseb libistada päris mõnuga.TiitR kirjutas:Ma küsiks ka siin teemas, et LC120-nel on need abid nii tundlikud, et lausa häiriv on. Libedaga natukenegi külge lasta proovides, on kohe piiksud peal ja kõrin taga...tea, kas peaks ka linnavahel lukustatud difrit kasutama hakkama?
Mul endal olnud nii, et libistad tagumiku mingi pool meetrit hakkab kohe lärmama aga olen ka sõitnud parklas täiesti külg ees ja kõik kontrollid vaikivad. Mine proovi.
Olen küll alles 3 kuud LC 120 bensuka omanik olnud, kuid kogemused on järgmised:
Ilma keskdifri lukuta on LC 120-ga lumes suhteliselt raske autot libisema saada. Proovi kuidas tahad, ei saa kõik piiksub kõriseb.
Samas kui on lund väga vähe (lumine tee või parkla, kus sahaga on pealt lahtine lumi ära lükatud), siis on võimalik päris palju ka ka ilma difrit lukustamata mõnusalt külg ees liikuda.
Mulle tundub, et kui parempoolse pedaaliga väga järsult ümber käia, siis see viib kontrollide sekkumise oluliselt hilisemaks. Esimese lumega hoovist välja pöörates mõnuga gaasi andes pööras auto end peaaegu ümber. Ühtegi piiksu ega kõrinat ei olnud. Arvasin, et kontrollid ei tööta. Suuremal kiirusel aga hakkasid kõik need kontrollid uuesti sekkuma.
Ilma keskdifri lukuta on LC 120-ga lumes suhteliselt raske autot libisema saada. Proovi kuidas tahad, ei saa kõik piiksub kõriseb.
Samas kui on lund väga vähe (lumine tee või parkla, kus sahaga on pealt lahtine lumi ära lükatud), siis on võimalik päris palju ka ka ilma difrit lukustamata mõnusalt külg ees liikuda.
Mulle tundub, et kui parempoolse pedaaliga väga järsult ümber käia, siis see viib kontrollide sekkumise oluliselt hilisemaks. Esimese lumega hoovist välja pöörates mõnuga gaasi andes pööras auto end peaaegu ümber. Ühtegi piiksu ega kõrinat ei olnud. Arvasin, et kontrollid ei tööta. Suuremal kiirusel aga hakkasid kõik need kontrollid uuesti sekkuma.
Land Cruiser 120 4,0 183 kW 2004
Gaz-20 2,1 38 kW 1949
tel. 53463066
Gaz-20 2,1 38 kW 1949
tel. 53463066
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Täna ei ole ma linnavahel karedat pinnast märganud.TiitR kirjutas:Aga kas linnavaheline kõva pinnas haiget ei tee, kui dif. lukus?inseneer kirjutas:Mina liiguksin igal juhul selliste ilmadega lukustatud keskdiffriga.
Hämmastavalt on sagenenud mulle ka kõned Disco2 omanike poolt, kes tunnevad keskdiffri lukustamis süsteemist puudust. Nii 80, kui ka 90 Land Cruiser on paremini hallatav lukustatud keskdiferentsiaaliga.
Defeka ja Disco1 puhul vahet märgata pole, kuna tegemist vähe etema vedrustusega.

I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Landy, aga miks kiilakal ja kurvilisel teel ei ole mõistlik lukus keskdiffriga sõita.Landy kirjutas:Lühikesese Land Rover-iga umbes samad kogemused. Talvel siiki lumisel/libedal teel pigem lukus keskdifriga liigun, kui just kiilakas ja väga kurviline tee pole.
Kas resümee oleks siis, et jääl lahtise diferentsiaaliga ja lumepudrus lukus vahekastiga?
Kirjaoskamatu pähkel
Sest et miks on kasulik ABS? Libisemise jõud on alati väiksem kui haardejõud. Autot hoiab teel rataste haardumine teepinnaga. Kui keskdifer on lukus, siis peab mingi ratas hakkama kindlasti libisema. Kui ta aga juba libiseb, siis hakkab ka auto libisema.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW