Vabaklass

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Indrek
Fitting 44"
Postitusi: 411
Liitunud: T Nov 01, 2005 9:12 am
Asukoht: Linna keskel

Vabaklass

Postitus Postitas Indrek »

Selline küsimus, kustkohast saab vabaklassi kohta infot?
Teh.tingimused jms...???
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17434
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Lumetormi kohta on siin kõik kirjas:
http://www.cooperland.ee/snowstorm2006/ ... lement.php
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Indrek
Fitting 44"
Postitusi: 411
Liitunud: T Nov 01, 2005 9:12 am
Asukoht: Linna keskel

Postitus Postitas Indrek »

Landy kirjutas:Lumetormi kohta on siin kõik kirjas:
http://www.cooperland.ee/snowstorm2006/ ... lement.php
Sedand küll, ma mõtlesin kuskohas need tehnilised tingimused vabaklassi kohta on? :?:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17434
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Indrek kirjutas:
Landy kirjutas:Lumetormi kohta on siin kõik kirjas:
http://www.cooperland.ee/snowstorm2006/ ... lement.php
Sedand küll, ma mõtlesin kuskohas need tehnilised tingimused vabaklassi kohta on? :?:
Veelkord- puust ette ja pudrulusikaga suhu:

6.2 4X4 vabaklass kes osalevad maasturite orienteerumis ja osavusvõistluse "Lumetorm 2006" üldarvestuses - Auto peab olema tehniliselt korras, ohutus nõuetelt vastama võistlusklassile TR-1 kehtestatud nõuetele (kõrvalekalded on lubatud jõuallika osas ning keredetailide ja tulede asendatavuse osas, kui samas on täidetud ohutusnõuded) ning autos peab olema võistlusklassis TR-1 ettenähtud varustus (esmaabi pakend, tulekustutid jne.). Suurim lubatud rehvi diameeter on 838 mm ( 33" ). Pehme katusega sõidukitel peab olema 4-st punktist raamile ja/või kerele kinnitatud turvakaar. Kui autos istub võistluste ajal tagaistmel meeskonna liige, peab autol olema 6 punktist kinnitatud turvakarkass tagamaks avarii korral tagaistmetel viibivate meeskonna liikmete turvalisuse.
NB! Turvakaared ja karkassid peavab olema valmistatud tugevast terastorust minimaalse läbimõõduga 45 mm ja seina paksusega minimaalselt 2,5 mm.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Indrek
Fitting 44"
Postitusi: 411
Liitunud: T Nov 01, 2005 9:12 am
Asukoht: Linna keskel

Postitus Postitas Indrek »

Tänud!!!!
Lihtsalt ei märganud nähtavasti. 8)
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Vabaklass ei ole sportklass st see on klass korraldaja armust st kui korraldaja viitsib siis laseb vabaklassi kah rajale (kui viitsib ja aktiivseid huvilisi on siis laseb veel peale ATV-d, tsiklimeestele motoklassi, mootorsaanimeestele kelguklassi jne, vaba maa ju). Seega määratakse tehnilised tingimused korraldaja suva järgi igal võistlusel eraldi.

Ideaalis lähtutakse EORK "originaal" klassi tehnilistest tingimustest (minu arvates oleks ilus aga tõenäoliselt pole unifitseerimises kokku lepitud).
Kuna www.4x4offroad.ee lehest on hetkel kasutatav vaid foorumiosa siis on hetkel kättesaadav vaid "klubisarja" reeglite 2006. aasta projekt...
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Stupiduser kirjutas: Ideaalis lähtutakse EORK "originaal" klassi tehnilistest tingimustest (minu arvates oleks ilus aga tõenäoliselt pole unifitseerimises kokku lepitud).
Millised on erinevused peale rehvi mõõdu ?
st EORK sarjas ju kolm nn vaba klassi ainult erineva rehvi mõõduga.
Kasutaja avatar
Indrek
Fitting 44"
Postitusi: 411
Liitunud: T Nov 01, 2005 9:12 am
Asukoht: Linna keskel

Postitus Postitas Indrek »

Tegelikult pakuks välja sellise mõtte, et kas ei võiks vabaklass olla tõesti "vaba".
St., et täitma peaks ainult turvanõudeid (mis on igaühe enda huvides ju!)
Rehvi mõõdud jms... võiks olla vaba kuni teatud suuruseni (nt....kuni...33,35,38), et mõni lihtsalt Kirovetsiga metsa ei tuleks.

Kuipalju plekki mahakruvitud, kuipalju miskit muudetud poleks takistuseks. Paljud sõidavad ju Uazikutega, milledele on istutatud mõni kobedam mootor, kuid päris spetsklassi mõõtu välja ei anna. Samas ka ise oma 35-ga võiks algatuseks vabaklassi proovida ja siis otsustada kas siirduda TR 2-te või mitte. Saaks nö. käe valgeks.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

MM kirjutas: Millised on erinevused peale rehvi mõõdu ?
st EORK sarjas ju kolm nn vaba klassi ainult erineva rehvi mõõduga.
Rehvimõõt ju piisav erinevus :D
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”