Eelmine talv oli sama probleem ja siis sai lausa kraabitsaga seestpoolt jääd maha aetud

AC töötas suvel 5+ ja salongiradikas on mõned kuud tagasi vahetatud.
Ideesid mida kontrollida?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
yanekk kirjutas: võid proovida Sadolini niiskuse eemaldajat.
Enda Fordi ostsin sellise Ehitusmarketist,maksis ~100.-raha koos kastiga(meenutab piskest kassipuuri).
Tavalise kopituse ja niiskuse imeb masinast välja küll.Umbes kuu olnud kasutuses ja esimesed paranemis märgid on juba näha.
Eelmine talv sai kasutatud Torrbolleni nimelist vidinat ja noh...mingil määral kogus vett aga siiski olid aknad jääs. Ja samas nagu ei märka erilist niiskust salongis-matialused kuivad jne. Niiet täielik müsteerium. Samas ei ole leidnud autost sise/välisõhu valikuks vastavat lülitit. Äkki raip kasutab siseõhku? Kuid siis vist peaks sõidu ajal ka uduseks kiskuma kuid mul probleem seismisel tekkiva niiskusega.marauder kirjutas:Salongis niiskus jah. Selle vastu pidavat kuskil poodides niiskuse kogujaid olema, vöi osta mitu paari uusi jalanöusid, sealt karpidest saad omale ka niiskusekoguja kotikesi, mis viskad istme alla näiteks.
Kinnitan seda juttu. Kondi kasutamine tekitab ikka mingil määral just seisma jätmisel kondi radika peale niiskust ja see kandub sealt autosse läbi õhukanalite (kallimatel autodel suletakse õhukanalid ja seda ei juhtu).allar kirjutas:Mul frontaalil oli sama jama, et aknad jääs ja udused ja aiult kondiga hoidis puhtad, alati kui hommikul sisse istusin oli jube niiskus ja hais kabiinis ja kui ilma kondita proovisin liikuda oli täitsa lõpp käes, vesi lausa jooksis mööda klaase alla.
Ükskord lihtsallt enam ei pannud konti järgi vaid hoopis soenduse põhja ja sõitsin uduste akendega paar päeva. algul olid udused paari päeva pärast enam uduseks ei läinud, ja kadus ka hais ja niiskust kabiinist.![]()
Mingipärast see kont ajas niiskust sisse või...
Kui suur see läbisõit oli nende paari päevaga? *Ausalt öelda ei kujuta ette nende tõsiselt uduste klaasidega mööda trassi kimamist, s..gi ei näe, liiklusohutusest pole juttugiallar kirjutas:...Ükskord lihtsallt enam ei pannud konti järgi vaid hoopis soenduse põhja ja sõitsin uduste akendega paar päeva. algul olid udused paari päeva pärast enam uduseks ei läinud...
Paberiga saab kuivaks tõmmata aeg-ajalt...honkomees kirjutas:Kui suur see läbisõit oli nende paari päevaga? *Ausalt öelda ei kujuta ette nende tõsiselt uduste klaasidega mööda trassi kimamist, s..gi ei näe, liiklusohutusest pole juttugiallar kirjutas:...Ükskord lihtsallt enam ei pannud konti järgi vaid hoopis soenduse põhja ja sõitsin uduste akendega paar päeva. algul olid udused paari päeva pärast enam uduseks ei läinud...
1000 tonni liiva näiteks on päeva läbisõit frontaalilhonkomees kirjutas:Kui suur see läbisõit oli nende paari päevaga? *Ausalt öelda ei kujuta ette nende tõsiselt uduste klaasidega mööda trassi kimamist, s..gi ei näe, liiklusohutusest pole juttugiallar kirjutas:...Ükskord lihtsallt enam ei pannud konti järgi vaid hoopis soenduse põhja ja sõitsin uduste akendega paar päeva. algul olid udused paari päeva pärast enam uduseks ei läinud...