UAZ31512 väntvõlli tagaotsa tihendi vahetus
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
-
UAZ31512jaNIVA2121
- Rookie
- Postitusi: 16
- Liitunud: L Dets 26, 2009 2:53 pm
- Asukoht: Tallinn
UAZ31512 väntvõlli tagaotsa tihendi vahetus
Autoks UAZ31512, väntvõlli tagaotsa tihend (grafiitnöör) hakkas juba paar aastat tagasi tasapisi läbi laskma ja nüüd koos siduriketta vahetusega otsustasin ka selle grafiitnööri ära vahetada. Kuid võta näpust, ei olegi see asi lihtne : ei pääse kuidagi juurde, selline hull nikerdamine ! Sai ära kasutatud kõik idanaabri vängem sõnavara aga abi polnud sellestki.
Teadjamad mehed, kes Te olete seda tööd oma kätega teinud, palun andke nõu kuidas seda tihendit vahetada.
Teadjamad mehed, kes Te olete seda tööd oma kätega teinud, palun andke nõu kuidas seda tihendit vahetada.
-
UAZ31512jaNIVA2121
- Rookie
- Postitusi: 16
- Liitunud: L Dets 26, 2009 2:53 pm
- Asukoht: Tallinn
To ottocar
Proovisin otsingust mitut moodi teemakohast leida, aga tulutult.
Kas sellele tihendile mingit normaalset lahendust on ?
Kas sellele tihendile mingit normaalset lahendust on ?
Ülemise poole vahetamiseks on targem väntvõll välja võtta.
Teoreetiliselt saab ka rihmaseibi ja esiotsa tihendi eemaldamise ja raamlaagrite eemaldamisega väntvõlli 20mm allapoole, kuid pärast on nukkvõlli hammasratta õieti paikasaamine vilets.Ainult alumise poole vahetamisest on ainult siis abi, kui võllil olev õlitõrje keere pole kulunud ja
vända ots indikaatorkellaga kontrollides ei viska.Kindlasti kasutada Mersu rasvanööri! Vända lihvimisel peaks kindlasti laskma ka tihendi pinna üle lihvida.See garanteerib pidamise.
Hiljuti sai sellise asjaga 51 mootoril tegeletud.
Teoreetiliselt saab ka rihmaseibi ja esiotsa tihendi eemaldamise ja raamlaagrite eemaldamisega väntvõlli 20mm allapoole, kuid pärast on nukkvõlli hammasratta õieti paikasaamine vilets.Ainult alumise poole vahetamisest on ainult siis abi, kui võllil olev õlitõrje keere pole kulunud ja
vända ots indikaatorkellaga kontrollides ei viska.Kindlasti kasutada Mersu rasvanööri! Vända lihvimisel peaks kindlasti laskma ka tihendi pinna üle lihvida.See garanteerib pidamise.
Hiljuti sai sellise asjaga 51 mootoril tegeletud.
-
UAZ31512jaNIVA2121
- Rookie
- Postitusi: 16
- Liitunud: L Dets 26, 2009 2:53 pm
- Asukoht: Tallinn
To armuke
Tänud kasuliku info eest
Kuidas selle rasvanööri vahetasid ? Palun jaga juhiseid kuidas selle vahetusega hakkama saada.
Kuidas selle rasvanööri vahetasid ? Palun jaga juhiseid kuidas selle vahetusega hakkama saada.
Hooratas,sidurikoda demonteerida.Keerad plekist kraed maha,lõikasin ostetud rasvanööri jupi pooleks,teine pool teisele plekist kraele külge.Kõigepealt nikerdasin ülemise poole tagasi.Kui krae küljes lõikasin rasvanööri pikkuse parajaks .Enne kui alumist panema hakkad tuleb rasvanööri pikkus parajaks lõigata.Pikkus peab muidugi suht täpne olema,paras n..s.Pidama jäi.
-
UAZ31512jaNIVA2121
- Rookie
- Postitusi: 16
- Liitunud: L Dets 26, 2009 2:53 pm
- Asukoht: Tallinn
To armuke
Tänud õpetuste eest !