Mis on Kia sportage head ja vead?
Ja palun seletage mulle ära mis moodi on sellel autol neliveo süsteem. Kas on pidev nelivedu? Või on esi/tagavedu ja siis saab lülitada nelivedu? On ta aeglustiga? Kas tal mingid lukud ka on difrites?
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Olen sõitnud sellisega ja olen ka Sorentoga ehk kui see sul kindel soov siis küll aga kui nii kindel selle Sportage suhtes pole siis soovitan rohkem Sorentot, mis on suurem, stabiilsem, mugavam jne ja maastikul ka oluliselt parem.
Kunagi uurisin, endale tegin selgeks et mulle ehk maastikule sobimatu masin, tüüpiline linnamaastur ehk "parketnik" nagu idanaabrid ütlevad. Täpselt tema ehitust ei mäleta, aga aeglustit ja difrilukke tal kindlasti pole ja üldse ...
Ise sõitnud ei ole, ainult sees istunud huvi pärast.
Üks pluss tal oli - 4vedu sai lülitada käsitsi nupust. Vist oli isegi 3 asendit - 2WD (esivedu), 4WD (automaatne - mõtleb ilmselt ise, millal lülitada) ja 4WD (ei mõtle ise). Pead ei anna, aga oli vist nii.
Eelmise Sportagega midagi ühist ei ole küll - raami pole, nagu öeldud - aeglustit ka mitte, sillad sõltumatu vedrustusega.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kia Sportage on sama tehnika mis Hyundai Tucson. Plekid ümber teistmoodi.
4-vedu on automaatne aga on võimalik ka käsitsi lülitada. Aeglustit ei ole, lukke pole. Keskdifrit kui sellist ei ole, nii et kui on lülitatud 4wd asendisse siis veab vähemalt 1 tagumine ja 1 esimene, kiirusel kuni 40 km/h.
4wd lülitus käib elektriliselt mingi siduriga, mis paikneb kardaani ja tagasilla vahel. http://www.tucsondrivers.com/viewtopic.php?f=32&t=2867
Viimati muutis Maaks, T Dets 29, 2009 6:46 pm, muudetud 1 kord kokku.
Maaks kirjutas:Kia Sorento on sama tehnika mis Hyundai Tucson. Plekid ümber teistmoodi.
4-vedu on automaatne aga on võimalik ka käsitsi lülitada. Aeglustit ei ole, lukke pole. Keskdifrit kui sellist ei ole, nii et kui on lülitatud 4wd asendisse siis veab vähemalt 1 tagumine ja 1 esimene, kiirusel kuni 40 km/h.
4wd lülitus käib elektriliselt mingi siduriga, mis paikneb kardaani ja tagasilla vahel. http://www.tucsondrivers.com/viewtopic.php?f=32&t=2867
Sorentol on tagavedu,nelikvedu ja nelikvedu aeglustiga.Lülitus käib elektriga.
Ma ei tea mis Sorentost sa räägid.
Maaks kirjutas:Kia Sorento on sama tehnika mis Hyundai Tucson. Plekid ümber teistmoodi.
4-vedu on automaatne aga on võimalik ka käsitsi lülitada. Aeglustit ei ole, lukke pole. Keskdifrit kui sellist ei ole, nii et kui on lülitatud 4wd asendisse siis veab vähemalt 1 tagumine ja 1 esimene, kiirusel kuni 40 km/h.
4wd lülitus käib elektriliselt mingi siduriga, mis paikneb kardaani ja tagasilla vahel. http://www.tucsondrivers.com/viewtopic.php?f=32&t=2867
Sorentol, vähemalt enne 2006a mudelit on el lülitatav 2wd, 4wd, aeglustiga 4wd ja keskdiffrit pole ning tagasillas on lsd ehk Sorentoga saad sa sisuliselt 3 rattaveo ja kõrge kliirensi, vbl uutel on teisiti aga Tucsoniga pole seal kohe mitte midagi võrrelda
Mul isa on sellisega sõitnud kolm aastat, pole tal lagunenud midagi. Vahetati garantii korras ära tagumised amordid, alarm ja tagumine rattalaager. Muid juppe pole vahetatud. Sellega on veetud käru, põllul müratud, niisama sõidetud oma 200 000 km. Lagunemise kohta on jah nii, et minu arust peab vastu küll.
Sõber mul ostis uue manuaalkastiga Tucsoni aastal 2007. Proovisime siis sellega nii kergemat maastikku kui lumehangesid, ei ole see auto ikka selleks mõeldud, kinni jäi ta igale poole ja sidur hakkas ka varsti haisema.