Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
via101 kirjutas:Sõitke Bensu autodega siis on nussi vähem ja jääb see igasune vaidlemine ka ära
bensurekkaga peab hakkama sõitma vist..
soojakütusetankijatele:
sai tangitud lukoilist 100l oi kui sooja kütust maaseest , sõita sai ka u tundaega siis oli soss ja vaikne. Sooja ruumi tõmmates selgus et filtrid ei olnudki umbes, lihtsalt küte oli sült.
Kõikide rõõmuks sai ka võrreldud õhtul tangitud 10l ja 300l kütuse temp.oh üllatust täpselt sama..
Kui jahutusvedelik mis on eeldatavasti 95 kraadi on paari tunni pärast mootoris kus plokk teda peaks soe hoidma mõnede tundide pärast külm siis , sooja kütuse tankimine on kahtlane et aitab
via101 kirjutas:Sõitke Bensu autodega siis on nussi vähem ja jääb see igasune vaidlemine ka ära
bensurekkaga peab hakkama sõitma vist..
Jutt käis ikkagi Maasturitest, või olen rekkafoorumiga segi ajanud
muidugi on see rekkafoorum ja siis veel "ma ei viitsi naise juttu kuulata mul on tööd vaja teha arvutitaga foorum"
oleks nagu üldine diiseltoitesüsteemide jutt, vaevalt keegi veneajal lambipirni bensupaaki põlema pani jne, bensukatel polnud tsaariajal ka nagu kütusefiltreid mida soojendada
soojakütusetankijatele:
sai tangitud lukoilist 100l oi kui sooja kütust maaseest , sõita sai ka u tundaega siis oli soss ja vaikne. Sooja ruumi tõmmates selgus et filtrid ei olnudki umbes, lihtsalt küte oli sült.
Kõikide rõõmuks sai ka võrreldud õhtul tangitud 10l ja 300l kütuse temp.oh üllatust täpselt sama..
Kui jahutusvedelik mis on eeldatavasti 95 kraadi on paari tunni pärast mootoris kus plokk teda peaks soe hoidma mõnede tundide pärast külm siis , sooja kütuse tankimine on kahtlane et aitab[/quote]
............................
Mõnele teoreetikust targutajale peab puust ja punaseks.aga ega see ka ei aita,ajavad oma joru ikka edasi Mõne mehe teooria järgi sõidavad kogu maailma autojuhid jummala valesti,sest nad ju sõidavad oma kütusepaagi peaaegu tühjaks,ennem,kui tankima lähevad
Tore on lugeda 4 lehekülge targutamist. Tegelikkuses pange paaki soojusvaheti, et tõsta paagis oleva kütte temperatuuri. Tegelikult pange teist värvi paak istme alla ja mundrimehed on rõõmsad, et teil on tagasivoolu poolt soojendatud korrektne küte paagis ja ise olete kindlad, et teil küte ei külmu (te ju kasutate defat või webastot) ja te ei saa mingit pleekitud solki. Teadmiseks teile te tohite seda kasutada vaid põllutöödes jms kaluripaadid!!
tai kirjutas:Tore on lugeda 4 lehekülge targutamist. Tegelikkuses pange paaki soojusvaheti, et tõsta paagis oleva kütte temperatuuri. Tegelikult pange teist värvi paak istme alla ja mundrimehed on rõõmsad, et teil on tagasivoolu poolt soojendatud korrektne küte paagis ja ise olete kindlad, et teil küte ei külmu (te ju kasutate defat või webastot) ja te ei saa mingit pleekitud solki. Teadmiseks teile te tohite seda kasutada vaid põllutöödes jms kaluripaadid!!
oikurja, selle peale ma tulnudki võis tarvitada põllutöömasinates, kutselise kaluri paadis ja kütteseadmetes. aa mis siis kui kütteseade asub autos .. aga see on hoopis teise teema jutt
Muigama ajas kui esimene kord Landy selle teema kirjutas aga nüüd ajab nutma.Tegu pole maasturiga vaid autoelamuga...viimati kasutasin oktoobri algul, paagis mitte rohkem kui 10 l(paak 70)ja tahtsin igaks juhuks talvist täis võtta aga kahjuks polnud enne külmasi kodumail.Küsimus:kuidas lahendada olukord kui enne + kraade vaja sõita?Paaga kallan kanistrist täis kondentsi vastu...vajadusel(häda)vahetan ka filtri(masin kiviparketil mis imab kõik sisse) aga mis saab pumbaga?Paak plastikust ja üldine soojendamine ehk ainult kuumaõhupüstoliga.
Käivitada pole proovinud, (sooja ruumi ei mahu 3x7m)talvel tahaks suusatama minna aga...
Eelmine aasta panin enne külmasi 2 päeva talvise sisse ja muretu elu...siinsed diislispetsid tegid tiba murelikuks...mul see esimene diisel alates 1986a
terv
Alex
kas piisab kui oodata 0 panna käima ja talvine diisel sisse?kuda selle parafiiniga jääb?
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
selle Sit**ga õnnestus isegi peale pistikusse toppimist 15 minutiga isegi pool klaasi vett soojaks saada, siis põles juhe maha , soojalt soovitatav sellise hinnaklassi kvaliteettoodetel , kasutamisel silma peal hoida , ja mitte paigaldada ilma kaitsmeteta
orejaP kirjutas:
Suvist kütust ei tohi tanklad müüa 16.11-15.04
Kas see on kuskil seaduse-määrusega sätestatud?
Lihtsalt eile soovisin ka Viljandis asuvast Favorast tankida ning ühe tankuri peal oli, et ettevaatust, suvine kütus-tankimine omal vastutusel...
Teises tankuris oli talvine aga kohe hea hinda juurde kruvida.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
orejaP kirjutas:
Suvist kütust ei tohi tanklad müüa 16.11-15.04
Kas see on kuskil seaduse-määrusega sätestatud?
Lihtsalt eile soovisin ka Viljandis asuvast Favorast tankida ning ühe tankuri peal oli, et ettevaatust, suvine kütus-tankimine omal vastutusel...
Teises tankuris oli talvine aga kohe hea hinda juurde kruvida.
Hea, et üldse hoiatus pandud oli ! Hiljem oleks suht nukker olnud. Ise arvaksin küll, et kõikides tanklates juba talve diisel.
kallake omale paaki liiter-kaks bensiini, kui on niisuur oht teepeale jääda oma paksu küttega, või paigaldage omale filtrisse soendus sisse. PS: 2,5 td grand sõidab siiamaani suvise küttega ja probleeme pole tähendanud veel
grand-cherokee kirjutas:kallake omale paaki liiter-kaks bensiini, kui on niisuur oht teepeale jääda oma paksu küttega, või paigaldage omale filtrisse soendus sisse. PS: 2,5 td grand sõidab siiamaani suvise küttega ja probleeme pole tähendanud veel
bensiini kannatab valada vaid vanakooli mootoritesse, mina isiklikult ei tahaks küll see kodanik olla kes uue pumba aasta paar vanale masinale tahaks osta.filtri soojendus