UAZ uued töödeldud vedrud
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ uued töödeldud vedrud
need küsimused vist rohkem sulle hr jr. piltide pealt on näha et UAZ-ile töödeldud vedrude allapanemisel jääb roolivarras vastu vedru. kas sellises asendis on ta ainult siis kui rattad paremale välja keeratud? kas pildil näha olevatest vahetükkidest silla ja vedru vahel piisab et ära hoida roolivarda vedrusse kinnikiilumise (maastikul sõites kui auto üles-alla liigub)? kas uute vedrude jaoks läks tarvis ka pikemaid kammitsaid (lehtesid ju ikkagi rohkem) või ajasid vanad asja ära?
endal nimelt lähiajal sama töö kavas, sellepärast uurin et ebameeldivaid üllatusi ära hoida ja vajalikud ettevalmistused teha.
igasugused nõuanded teretulnud!
endal nimelt lähiajal sama töö kavas, sellepärast uurin et ebameeldivaid üllatusi ära hoida ja vajalikud ettevalmistused teha.
igasugused nõuanded teretulnud!
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Roolivarras ei lähe kohe kiudagi meil vastu vedru. Samas tuleb arvestada ka seda, et meil on terve roolihoovastik ümber ehitatud. Vedrulehe peale toodud. Aga kui sa teed sellise tõste originaal seadetega UAZile, siis jah roolivarras läheb KINDLASTI vastu vedrusid. Soovitav on kindlasti varras vedrupaki peale tuua.
Selleks vaja ühte roolkarbi poolset otsa ja käänd-telje poolset otsa. Pooleks lõigata ja uuesti õige nurga all kokku keevitada. Voila... ja ongi olemas!
http://www.lahe.net/jr/uaz-25-03-2003/IM000141.JPG
Selleks vaja ühte roolkarbi poolset otsa ja käänd-telje poolset otsa. Pooleks lõigata ja uuesti õige nurga all kokku keevitada. Voila... ja ongi olemas!
http://www.lahe.net/jr/uaz-25-03-2003/IM000141.JPG
+372 5028488
mõtlesin tegelikult neid pilte mis siin 4x4.ee üleval on, kus on juttu vedrude vahetamisest... seal üks pilt isegi sellest kuidas rattad premale keeratud ja varras vastu vedru. seda ma tean et badassil teine lahendus.
aga hoobade ümberkeevitamine on muidugi hea idee... (liiga lihtne et ise selle peale tulla
)
aga mis sa kammitsate kohta ütled??
aga hoobade ümberkeevitamine on muidugi hea idee... (liiga lihtne et ise selle peale tulla

aga mis sa kammitsate kohta ütled??
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Kammitsad ... sa mõtled neid, mis vedrupakki silla küljes kinni hoiavad?
Need jäid vanad, kuna pikkuselt sobisid. Sisuliselt on kolm lehte ka maksimum, mida originaal kammitsate puhul juurde saab panna. Üks asi muidugi on ... Soovitan poest uued "värsked" kammitsad hankida, kuna vanade metall on suht väsinud ja kipuvad välja venima. Keerad kinni küll, kuid raibe tuleb ikka lahti. Uus kammits, mutter ja LockTite annavad hea tulemuse. Mis kinni see kinni!
Need jäid vanad, kuna pikkuselt sobisid. Sisuliselt on kolm lehte ka maksimum, mida originaal kammitsate puhul juurde saab panna. Üks asi muidugi on ... Soovitan poest uued "värsked" kammitsad hankida, kuna vanade metall on suht väsinud ja kipuvad välja venima. Keerad kinni küll, kuid raibe tuleb ikka lahti. Uus kammits, mutter ja LockTite annavad hea tulemuse. Mis kinni see kinni!
+372 5028488
Mis hinda Tartu Lehtvedru selliste kõrgemate Uazi lehtvedrude eest ka küsib?
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Selle Tartu LEhtvedru firmal mingi kodu lk ka on? või mingi kontakt nr kellegil?
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend
www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
irwUazist kirjutas:mõtlesin tegelikult neid pilte mis siin 4x4.ee üleval on, kus on juttu vedrude vahetamisest... seal üks pilt isegi sellest kuidas rattad premale keeratud ja varras vastu vedru. seda ma tean et badassil teine lahendus.
aga hoobade ümberkeevitamine on muidugi hea idee... (liiga lihtne et ise selle peale tulla)
aga mis sa kammitsate kohta ütled??

lahe...

Re: UAZ uued töödeldud vedrud
hmm...ma pole nüüd muidugi päris kindel, aga ma usun, et see ei ole roolivarras, mis vastu vedru on, vaid pigem ER'i admin Red!Uazist kirjutas:need küsimused vist rohkem sulle hr jr. piltide pealt on näha et UAZ-ile töödeldud vedrude allapanemisel jääb roolivarras vastu vedru. kas sellises asendis on ta ainult siis kui rattad paremale välja keeratud? kas pildil näha olevatest vahetükkidest silla ja vedru vahel piisab et ära hoida roolivarda vedrusse kinnikiilumise (maastikul sõites kui auto üles-alla liigub)? kas uute vedrude jaoks läks tarvis ka pikemaid kammitsaid (lehtesid ju ikkagi rohkem) või ajasid vanad asja ära?
endal nimelt lähiajal sama töö kavas, sellepärast uurin et ebameeldivaid üllatusi ära hoida ja vajalikud ettevalmistused teha.
igasugused nõuanded teretulnud!
Sel kohal tahaks ka ära mainida, et ER on nõme! ja, et Amphipolis omab ta sajaga ära jne.
Muide imperaator omab teid kõiki!