Mure LJ70 temperatuuriga
Moderaatorid: jr, Moderators
Mure LJ70 temperatuuriga
Probleem nimelt selline, et kipub keema minema kui kohapeal käib. Sai vahetatud radikas ära ja termostaad. Ei aidanud. siis tekkis huvitav mõte et äkki on hoopis ventilaatori sidur läbi. miks tekkis selline idee.. just nimelt sellepärast, et kui seisin läks temperatuur üles ja kui sai hooga sõitma hakata siis vajus jälle normaalasendisse tagasi.
Kuid nüüd sai testitud termosidur ka ära. pole muidugi väga spetsialist aga kuuldu põhjal testisin ära. Kuumutades hakkas raskemalt käima natuke.
Siit ka siis püstitatud probleem teadjamatele. Millest võib olla veel tingitud selline probleem. Mida võiks veel kontrollida.
Kuid nüüd sai testitud termosidur ka ära. pole muidugi väga spetsialist aga kuuldu põhjal testisin ära. Kuumutades hakkas raskemalt käima natuke.
Siit ka siis püstitatud probleem teadjamatele. Millest võib olla veel tingitud selline probleem. Mida võiks veel kontrollida.
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
kas seda on võimalik testida ka kuidagi või ainult vahetuse näol?
muidugi üks täpsustus ka veel et temp tõusis ka üles kui aeglustiga sõitsin mudas ja pööre oli kuskil 2000 ja rohkem aga kiirus väga väike. praktiliselt pensionäri liikumiskiirus. loomulikult ei ole see vb kõige adekvaadsem kuna see oli lekkiva radiaatoriga. peale seda pole julgend väga muda sisse ronida.
muidugi üks täpsustus ka veel et temp tõusis ka üles kui aeglustiga sõitsin mudas ja pööre oli kuskil 2000 ja rohkem aga kiirus väga väike. praktiliselt pensionäri liikumiskiirus. loomulikult ei ole see vb kõige adekvaadsem kuna see oli lekkiva radiaatoriga. peale seda pole julgend väga muda sisse ronida.
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Sellel autol varemgi keemisega probleeme olnud. siis vahetati plokikaane tihend. Oli olnud abi.
Kusjuures see 2,4 td hakkabki enne mootori lõpparvet tihti kuumaks minema , suitsema , käib longates ja siis kaob jõud ära. Nagu oleks 2 sil küljest ära.
Hea võrdlus. Ise, olles auto ostnud, polnud 33x12,5 rehviga 100-110 maanteel sõita Peale 6 kuulist kasutust. ei jaksanud 34x11,5 rehviga üle 80 minna . Läks kuumaks ja kõik. Tremostaat oli väljas.
Kusjuures see 2,4 td hakkabki enne mootori lõpparvet tihti kuumaks minema , suitsema , käib longates ja siis kaob jõud ära. Nagu oleks 2 sil küljest ära.
Hea võrdlus. Ise, olles auto ostnud, polnud 33x12,5 rehviga 100-110 maanteel sõita Peale 6 kuulist kasutust. ei jaksanud 34x11,5 rehviga üle 80 minna . Läks kuumaks ja kõik. Tremostaat oli väljas.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
voolikud on jämedad ja rõhk täitsa sees. (ehk siis käega muljudes voolikuid on kõvad)
tegemist 2.4 turbo dislaga.
kas seda pragu on võimalik tuvastada ka kui kaas peal?
tegemist 2.4 turbo dislaga.
kas seda pragu on võimalik tuvastada ka kui kaas peal?
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
järelikult on siis see surve mida mina mõtlen liiga väike.. samas voolikud on suht jäigad
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
seda nüüd küll aga vähemalt on asju mida saab järgi kontrollida ja siis edasi liikuda.
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
selle proovin järgi. annan teada mis olukord vastu vaatas
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük
See on raudselt see keeli sidur seal. Viska elektrivent peale või vaheta sidur ära... Ise olin sama asjaga hädas nagu mustlane mädas, pesin mootorit vahetasin veepumpa ja kõik imevigurid tegin ära alates õhupalli toppimisest radikakorgi asemele, termostaate on terve sahtel täis praegugi kodus jne jne.... Sidur oli visuaalselt jummala korras. külmalt käis tiivik vabalt ja soojalt üsna raskelt... kuni ühel hetkel lihtsalt viskas üle. kiskusin siduri lahti ja toppisin sinna sisse käepärase kruvi. Ja mure kadus ise-enesest kuin selle hetkeni mil ventikas radikasse sõitis
Siis otsustasin elektrivendi panna
Tegelikult on nii, et temperatuuril 90 ja üles ei keera korras geeliga venti üldse ringi nii, et mootorit kaasa ei veaks.
Siis otsustasin elektrivendi panna
Tegelikult on nii, et temperatuuril 90 ja üles ei keera korras geeliga venti üldse ringi nii, et mootorit kaasa ei veaks.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ja külmalt peab see asi ka ikka üsna jäik olema. Jõuab muidugi käega ringi ajada, aga kui proovid nö hoogu sisse lükata, siis peaks kohe seisma jääma.Olle kirjutas:Tegelikult on nii, et temperatuuril 90 ja üles ei keera korras geeliga venti üldse ringi nii, et mootorit kaasa ei veaks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
mul külmalt lihtsalt käevahel ringi tõmmates käib nagu tühja võlli otsas.. mitte mingit takistust pole. kuumaks ajades nagu tekkis selline takistus kus natuke oli nagu jõudu vaja ja kergelt ei käinud
www.AUTOKUUT.com - Auto- ja haagissuvilate rent ja müük