Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2009 järelkajad/kommentaarid
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Team palms kummardab
ka loomulikult korraldajaid, meeldiva nädalavahetuse eest ja otseloomulikult väga nauditava raja eest.
Tänaks eraldi ka Würth team´i kes meile rabas veekanistri andis, kuna metsas sai oks radikasse sõidetud siis 1L´ste pudelitega oli suht tyytu radikasse vett valada,(õnneks oli vett igaltpoolt võtta)
aga olenemata väikestest viperustest suutsime lõpuni sõita, küll rohkete pausidega aga siiski. 


Tänaks eraldi ka Würth team´i kes meile rabas veekanistri andis, kuna metsas sai oks radikasse sõidetud siis 1L´ste pudelitega oli suht tyytu radikasse vett valada,(õnneks oli vett igaltpoolt võtta)


ühest asjast ma aru ei saa???
Miks seisab ikka veel ametlikul võistluse kodulehel kiri,et tulemused ilmuvad sis kui korraldaja need avalikustab.
Miks tulemused alati sis avaldatakse kui rahval juba läheb meelest,et võistlus oli.Peale motokrosse on alati samal õhtul tulemused väljas ja hea vaadata,seal osavõtjaid 2korda rohkem ka tavaliselt.
Pole ju raske panna neid ülesse.
Miks seisab ikka veel ametlikul võistluse kodulehel kiri,et tulemused ilmuvad sis kui korraldaja need avalikustab.
Miks tulemused alati sis avaldatakse kui rahval juba läheb meelest,et võistlus oli.Peale motokrosse on alati samal õhtul tulemused väljas ja hea vaadata,seal osavõtjaid 2korda rohkem ka tavaliselt.
Pole ju raske panna neid ülesse.
56157755
see on täiesti tavaline,keegi ei viitsi korraldajatest selle peale vaeva näha.PARUN kirjutas:Ütlen siis ka oma kommentaarid pealtvaatajana sekka.
Kindlasti oli see võistlus põnev ja hästi korraldatud võistlejatele, kuid seda ei saa päris kindlasti õelda pealtvaatajate kohta. Enamus pealtvaatajaid sebisid ringi nagu peata kanad, sealhulgas ka mina
![]()
Põhjus väga lihtne, ei ole mingisugustki kaarti näpuvahele võtta, et leida üles mõni muda auk. Jah, oli seal telgis kaardi taoline asi üleval, kuid isegi võistluskeskuse asukohta polnud seal peal, rääkimatta teedevõrgustikust mis seal ümber oli. Keegi midagi konkreetselt rääkida ei osanud, et seal on huvitav, seal on suur veeauk jne. Veelvähem juhatada sinna. Kuskil pidi olema ka mingi vaatetorn, kuid selle asukohast polnud kellelgi õrna aimu. Kas tõesti oleks olnud raske teha mingi lihtne kaarditaoline asi, ära märkida sinna peale huvitavamad kohad.Damn, ma ei saa aru.
Järgmine aasta ei võta ma seda 600 km teekonda kohe kindlasti ette.
Võibolla olen ise loll ja saamatu, et ei saa asjadest aru, kuid ma ei olnud ainus kes käis, küsis ja otsis. Samuti ei tule ka pealtvaataja mingi TR2 liikuriga kohale et jõuda mingisse punkti.
Võistluste leheküljel oli küll põnev jutt, et rasked ilmastiku ja maastiku olud, kuid ei osanud mitte neid üles leida. Sammuti polnud ka mingist raadio teel info levimisest juttu, või oli siis tõesti minu auto raadio tuksis.
Timmo
Autorallid toimivad väga hästi,sest seal müüakse kaarte ja on info juures kus on põnevad kohad jne... Sõbrad mul osad ütlevad,et see offroad on üks mõtetu ona,käid paar tundi metsas ja näed 2-te autot,sest ei tea kuhu poole minna ja kellegi käest küsida ka pole.
Nii,et pole hullu,kui ise ei oska kuhugile minna ja võistlejate käest punkte ei saa,siis istu parem kodus

56157755
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Tooriku tiim tänab ka korraldjaid meeldiva raja eest. Samuti võistkonda Palto ja Star team ankruks olemise eest. Tahaks tegelikult hirmsasti näha seda pilti mis tehti u. 7.30 samas veeaugus kuhu Mudarakett uppus. Nimelt sõitsime sealt läbi nii, et ainult kohati pisike katus paistis vee peal. Ksenonid töötasid ilusti vee all
. Keegi tegi meist pilt künka pealt, märkasin välklambi sähvatust pimeduses...

I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Tulemused on eal.4x4.ee lehel saadaval.kala kirjutas:see on täiesti tavaline,keegi ei viitsi korraldajatest selle peale vaeva näha.PARUN kirjutas:Ütlen siis ka oma kommentaarid pealtvaatajana sekka.
Kindlasti oli see võistlus põnev ja hästi korraldatud võistlejatele, kuid seda ei saa päris kindlasti õelda pealtvaatajate kohta. Enamus pealtvaatajaid sebisid ringi nagu peata kanad, sealhulgas ka mina
![]()
Põhjus väga lihtne, ei ole mingisugustki kaarti näpuvahele võtta, et leida üles mõni muda auk. Jah, oli seal telgis kaardi taoline asi üleval, kuid isegi võistluskeskuse asukohta polnud seal peal, rääkimatta teedevõrgustikust mis seal ümber oli. Keegi midagi konkreetselt rääkida ei osanud, et seal on huvitav, seal on suur veeauk jne. Veelvähem juhatada sinna. Kuskil pidi olema ka mingi vaatetorn, kuid selle asukohast polnud kellelgi õrna aimu. Kas tõesti oleks olnud raske teha mingi lihtne kaarditaoline asi, ära märkida sinna peale huvitavamad kohad.Damn, ma ei saa aru.
Järgmine aasta ei võta ma seda 600 km teekonda kohe kindlasti ette.
Võibolla olen ise loll ja saamatu, et ei saa asjadest aru, kuid ma ei olnud ainus kes käis, küsis ja otsis. Samuti ei tule ka pealtvaataja mingi TR2 liikuriga kohale et jõuda mingisse punkti.
Võistluste leheküljel oli küll põnev jutt, et rasked ilmastiku ja maastiku olud, kuid ei osanud mitte neid üles leida. Sammuti polnud ka mingist raadio teel info levimisest juttu, või oli siis tõesti minu auto raadio tuksis.
Timmo
Autorallid toimivad väga hästi,sest seal müüakse kaarte ja on info juures kus on põnevad kohad jne... Sõbrad mul osad ütlevad,et see offroad on üks mõtetu ona,käid paar tundi metsas ja näed 2-te autot,sest ei tea kuhu poole minna ja kellegi käest küsida ka pole.
Nii,et pole hullu,kui ise ei oska kuhugile minna ja võistlejate käest punkte ei saa,siis istu parem kodus
Ei hakka seda teemat pealtvaatajate poolt ja vastu argumentidega risustama (võime teha eraldi teema ja õpetada inimesi nn metsasõite vaatama). Palun saage ükskord aru, Eestis sõidetav 4x4 maastikusõit (offroad) ei olegi ralli ja loodetavasti ei saagi selleks.
ASMV 2009 olid raja punktid ja vajalikud kaardid netist alla laetavad ja seega andis korraldaja huvilistele võimaluse kogu rajaga kursis olla. Lihtne valik kui ostad üritusele pileti orgunnitakse sulle vaatamis võimalus, kui üritusele pileteid ei müüda tuleb soovikorral pealtvaatamisega ise hakkama saada.
Viimati muutis MM, T Nov 24, 2009 10:53 pm, muudetud 2 korda kokku.
Tundub,et teil läks sõit paremini kui meil.inseneer kirjutas: Mudarakett uppus. Nimelt sõitsime sealt läbi nii, et ainult kohati pisike katus paistis vee peal. Ksenonid töötasid ilusti vee all.
Me nimelt unistasime,et kus on need sügavamad vee-ja mudalõigud kus kolme eelis mängu tuleb.Selgus,et neid polnudki

Aga üldiselt oli äge rada.
Päris raske on muidugi sellisel kihutamisrajal ,nagu see oli, TR ühtede ja kahtedega(ka vabadega) võidu sõita.Nad on lihtsalt kiiremad.Peab ikka isuga kangutama,et kolliga tempos püsida.
Kõige sitem on sellise sõidu juures minna kell 2.48 proloogile ja seejärel kell 7.01 põhisõidu starti.Magamiseks aega nagu ei jäägi.Selge peaga oleks päevane sõit palju meeldivam.
Aga mis seal ikka viriseda.Oli nagu oli.

Rääkisin selle mehega seal,kes pildistas ,ehk oli sama mees kes sind pildistas.Tegelen vaikselt sellega ,et need pildid saada ,kuna ta ise ei olevat selle foorumi liige st. veits kannatustinseneer kirjutas:Tooriku tiim tänab ka korraldjaid meeldiva raja eest. Samuti võistkonda Palto ja Star team ankruks olemise eest. Tahaks tegelikult hirmsasti näha seda pilti mis tehti u. 7.30 samas veeaugus kuhu Mudarakett uppus. Nimelt sõitsime sealt läbi nii, et ainult kohati pisike katus paistis vee peal. Ksenonid töötasid ilusti vee all. Keegi tegi meist pilt künka pealt, märkasin välklambi sähvatust pimeduses...

Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
tulemused siis siin, kes ei tea
http://www.eal.4x4.ee/index.php?option= ... &Itemid=43
http://www.eal.4x4.ee/index.php?option= ... &Itemid=43
Praegu meenus - et mis või kes ning mis põhjustel paigutas keegi tundmatu sõdur meie ratastega majakesse võistlusjärgsel lõdvestushetkel ühe Jaegermeisteri. Loomulikult polnud mul sel leidmishetkel selle vastu midagi
ja pole siiani.
Aga jube tore oleks kedagi tänadagi ning konsumeerides toodud produkti, lahket tuletoojat hea sõnaga meeles pidada.
No mitte ei meenu...
et kes või miks

Aga jube tore oleks kedagi tänadagi ning konsumeerides toodud produkti, lahket tuletoojat hea sõnaga meeles pidada.
No mitte ei meenu...

TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Avo Sultsi Mälestusvõistlus järelkajad/kommentaarid
ASM rada oli kihvt. Kahjuks lõpetas Wrangleri sidur peale 49 kilomeetri läbimist töölepingu ja sõit jäi pooleli. Ilmsel pikaks ajaks jääb meelde rabalõigu viimane punkt nr 38 kus sai Wrangleri käigukast alt ära võetud lootuses viga parandada. Remont võttis aega 4 tundi aga ei andnud tulemust
. Sellistes oludes oli see leebelt öeldes paras eneseületamine aga lootus oli olemas.
Sellegipoolest ootan järgmist ASM sõitu ja loodetavasti siis asi toimib. Korraldajatele tuleb öelda ainult kiidusõnu !
Lauri
Vanad Sõbrad

Sellegipoolest ootan järgmist ASM sõitu ja loodetavasti siis asi toimib. Korraldajatele tuleb öelda ainult kiidusõnu !
Lauri
Vanad Sõbrad
Kas keegi,kes trassi otsast lõpuni läbi sõitis,vaatas kui palju kilomeetreid kogunes?
Tahaks huvi pärast teada,et kui pikk see rada ikka oli.
EDIT:tra.oleks võinud kohe sinu käest küsida
Tahaks huvi pärast teada,et kui pikk see rada ikka oli.
EDIT:tra.oleks võinud kohe sinu käest küsida

Viimati muutis Movistar, R Nov 27, 2009 10:05 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Imelik,meie trassi pikkuseks kujunes täpselt 124km(start=finiš)Paul kirjutas:[
Huvi pärast võin sulle öelda, et meie tracki pikkus oli ca 115 km. Enam-vähem sai vist trass otsast lõpuni sõidetud kah
Tänud Maasturie võistkonna poolt korraldajatele ja rajameistritele ning järgmisel aastal saab meid koduvõistlustel vähemalt sellel trassil kindlasti näha.

http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120