Nissan Terrano R3M
Moderaatorid: jr, Moderators
proovisin vahepeal sõita kõrgemate pööretega, kuskil 3000 pealt hakkab paremini liikuma ja ei suitse enam, aga kuni 3000ni on uimane ja tossab. Vahetasin kütusefiltri uue vastu-ikka sama probleem, tundub et suits on musta ja sinise segu. Käisin mehaaniku juures,ega ta ka ei oskand midagi öelda, ütles et too masin siia testi($250). Homme lähen uurin ühest teisest diisli keskuset, vaatab mis nad räägivad. Täiesti imelik värk. Maanteel kui hoo sisse saab siis liigub ilusti, nii kui keegi ette toppama jääb või vaja mööda minna, siis jõudu pole ja viskab suitsu välja. Linnas iga valgusfoori tagant minnes miskipärast keegi mu sabas sõita ei taha ja vahetavad rida 
Kahtlaselt seda moodi, et eelsissepritse nurk ka natuke liiga varajane. Kas on mõni tarkpea ühe hamba võrra valesti kokku pannud?
Terrano II 2.4 '94
☛ Meie tegemised ja toimetused ☚
☛ Meie tegemised ja toimetused ☚
täna läksin autoplatsile tagasi, kust masina ostsin. Seaduse järgi peaks autol olema garantii kuuaega või 1000km. müüja tegi proovisõitu ja ütles et kõik on korras, autol pole midagi viga, ütlesin talle kas sa peeglisse vaatasid, palju suitsu tuleb, ütles et ei suitse ta midagi niipalju, see pidavat normaalne olema tema arust...mõttetu vaielda mingi türklasest automüüjaga. Läksin siis kohalikku diisli keskusesse, seal vend vaatas kohe et ,kle sul läbisõit mingi 260tuh. ja pihustid tunduvad originaalid(kuldset värvi),tõenäoliselt on siis pihustites asi, muidugi ennem kindlalt ei tea, kui masina neile tegemisse viin. Pihustid koos vahetamisega ütles et läheb kuskil 650$ = u. 6000EEK. Palju Eestis selline teema läheks maksma? 1 pihusti pidavat 90$ maksma.
Lasin pihustid nüüd ära vahetada, vanad pihustid olid suht nõrgad juba (läbilase kuskil 90psi, originaal 150psi). Nii pihustid on uued, suitsemine on väiksemaks jäänd, öeldi et kuskil nädalake suitseb ta nagunii veel, kuna väljalaske torustik on tahma täis. Kuna nüüd niipalju enam musta ei tule(noo tegelikult tuleb aga vähem) siis nüüd on näha rohkem sinakat suitsu, mis peaks olema õli suits, samas õli vähenemist silmaga märgata veel pole. Kohati ikkagi foori tagant minnes masinal nagu jõudu jääb väheseks ja siis viskab tagant londi välja. Siinsed mehhaanikud ütlevad et natuke suitsu on ok, kuid kust maalt jookseb piir natukese ja palju vahel? Kui ma ikka peeglist näen et lont on taga,siis kas see on normaalne??
Peale 3000 pööret hakkab masin paremini liikuma ja siis lõpeb ka suitsemine. Turbo ju tuleb kuskil 1800 pealt taha, selle vilinat on kuulda, kuid miks ta 3000 pealt alles paremini minema hakkab? Kas see ongi Terranode puhul nii või peitub probleem endiselt milleski? Krt pihustite eest maksin just üle 500$ ehk u. 4500.-kr , noo rohkem ei ole mõtet enam kulutada, siis pigem sõidan temaga nii nagu ta on.
Peale 3000 pööret hakkab masin paremini liikuma ja siis lõpeb ka suitsemine. Turbo ju tuleb kuskil 1800 pealt taha, selle vilinat on kuulda, kuid miks ta 3000 pealt alles paremini minema hakkab? Kas see ongi Terranode puhul nii või peitub probleem endiselt milleski? Krt pihustite eest maksin just üle 500$ ehk u. 4500.-kr , noo rohkem ei ole mõtet enam kulutada, siis pigem sõidan temaga nii nagu ta on.
Pihustid
Eks tasub tähelepanelikult lugeda eelmiste postitajate soovitusi. Vahe kas vahetada pihusti ots või terve pihusti. Tuld ja vatti saab peamiselt pihusti ots.
Aga enamasti selliste probleemide juures oleks vaja ka lastanii pihusteid kui pumpa reguleerida/kontrollida.
Aga samas see võibolla mootori kulumisest tingitud, sama asjaga puutusin kokku 1999 aastal Kazahstanis kus oli palju masinaid Araabia riikidest, 200tuhande läbisõiduga masinatel mootorid läbi. See kuiv ja tolmune/liivane keskkond.
Aga enamasti selliste probleemide juures oleks vaja ka lastanii pihusteid kui pumpa reguleerida/kontrollida.
Aga samas see võibolla mootori kulumisest tingitud, sama asjaga puutusin kokku 1999 aastal Kazahstanis kus oli palju masinaid Araabia riikidest, 200tuhande läbisõiduga masinatel mootorid läbi. See kuiv ja tolmune/liivane keskkond.
ega siin diisli remontimine nii lihtne pole kui Eestis, iga tavaline mehaanik, diislit ei remondi. Uurisin ka ühest töökojast, et kas ainult otsi ei saa vahetada, ütles, ei saa(ma ei tea miks) ja mõlemast töökojast kust hinnapakkumist uurisin, öeldi et vahetavad pihustid tervenisti välja ja muidugi tööde hinna sees oli uute pihustite reguleerimine ka.