AutoSock'i toote esitlus
Moderaator: Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 13
- Liitunud: K Veebr 04, 2009 7:52 pm
- Kontakt:
AutoSock'i toote esitlus
28.11.2009 toimub üritus, kus saab näha lähemalt toodet. Kas siin oleks tõsiseid huvilisi? Lisa info toote ja ürituse kohta www.autosock.mltehnika.ee
Re: AutoSock'i toote esitlus
Kas on lootust,et kunagi tulevad ka suuremaid numbreid,kui need mida hetkel on.margus0000 kirjutas:28.11.2009 toimub üritus, kus saab näha lähemalt toodet. Kas siin oleks tõsiseid huvilisi? Lisa info toote ja ürituse kohta www.autosock.mltehnika.ee
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
-
- Rookie
- Postitusi: 13
- Liitunud: K Veebr 04, 2009 7:52 pm
- Kontakt:
Re: AutoSock'i toote esitlus
Kahjuks ei tule suuremaid numbreid.yanekk kirjutas:Kas on lootust,et kunagi tulevad ka suuremaid numbreid,kui need mida hetkel on.margus0000 kirjutas:28.11.2009 toimub üritus, kus saab näha lähemalt toodet. Kas siin oleks tõsiseid huvilisi? Lisa info toote ja ürituse kohta www.autosock.mltehnika.ee
-
- Rookie
- Postitusi: 13
- Liitunud: K Veebr 04, 2009 7:52 pm
- Kontakt:
Need on sõitmiseks lumel ja jääl, kui on tekkinud või tekkimas rehvi ja maapinna(tekatte jne.) vahele vesiliug.trc kirjutas:Pardon my french aga milleks need asjad head on. Nagu päriselt???
E. Kui on tõsiseid huvilisi siis mis? Ja kui ei ole siis mis?
Hetkel paistab küll nagu oleks tegu väga halva reklaamikampaania strateegiaga…
Kui on tõsiseid huvilisi siis sooviks teada kui palju neid oleks, siis tean arvestada ettevalmistamisel.
Minu arvates annab tootele ja reklaamile annab hinnangu tarbija. Reklaamikampaaniat teeb igaüks oma võimaluste piires ja omandatud tarkusega. Tänan soovituse eest.
Kui siva need ribadeks lähevad? Et siis kui ma oma Grandiga LUMES hätta jään ja siis need sokid rehvidele pääle kakun ning veidi rohkem varbaga gaasipedaali puudutan (no vahepeal saavad tunded mõistusest võitu) ...
Äkki mõnda head videoklipikest, mis tõestaks nende vastupidavust
Äkki mõnda head videoklipikest, mis tõestaks nende vastupidavust

GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
-
- Rookie
- Postitusi: 13
- Liitunud: K Veebr 04, 2009 7:52 pm
- Kontakt:
Austraalias viidi läbi test õhutemperatuuril 20 kraadi ja teekate oli 30kraadi. Eesti keelset tõlget sellest saab lugeda http://autosock.mltehnika.ee/toote_test_austraalia.htmlorejaP kirjutas:Kui siva need ribadeks lähevad? Et siis kui ma oma Grandiga LUMES hätta jään ja siis need sokid rehvidele pääle kakun ning veidi rohkem varbaga gaasipedaali puudutan (no vahepeal saavad tunded mõistusest võitu) ...
Äkki mõnda head videoklipikest, mis tõestaks nende vastupidavust
Inglise keelne http://www.villageski.com.au/Autosock/HardRoadTest.htm
Autotootjate testide kokkuvõtteks kommentaar ''Ka teised katsetasid AutoSock´i vastupidavust rasketes tingimustes.
Toyota lõpetas testi lumistes tingimustes pärast 160km, mitte sellepärast, et toode läks katki, vaid testijad jõudsid sihtpunkti.
Mazda saatis testi aruande, kus nad sõitsid 300km lumistes oludes ja Honda saatis teise aruande, kus sõideti tootega tähelepanuväärsed 420km asfaldil''
Ka lumekettide kasutamisel tuleb olla ettevaatlik rasketes tingimustes kohatminekul. Lumeketid ja AutoSock on erinevatest materjalides seega 100% nad ei asenda teineteis. AutoSock'i eeliseks on paigaldamise ja kasutamise mugavus.
Töötasin paar aastat Norras Trondheimist 100 km ülesse kus on suht palju lund jne.
Kohalikelt uurides nad nendega eriti rahul ei olnud millegipärast, ütlesid et kui midagi ikka rehvi ümber panna siis ikka ketid.
Muidugi oli seal ka Patrioote kes neid taevani kiitsid, aga no nende meeste jutust võis seda välja lugeda et need lõhuvad teed vähem jne.
PS Ei ole ise kasutanud ja vahendan juttu mis kasutajad mulle rääkisid.
Kohalikelt uurides nad nendega eriti rahul ei olnud millegipärast, ütlesid et kui midagi ikka rehvi ümber panna siis ikka ketid.
Muidugi oli seal ka Patrioote kes neid taevani kiitsid, aga no nende meeste jutust võis seda välja lugeda et need lõhuvad teed vähem jne.
PS Ei ole ise kasutanud ja vahendan juttu mis kasutajad mulle rääkisid.
-
- Rookie
- Postitusi: 13
- Liitunud: K Veebr 04, 2009 7:52 pm
- Kontakt:
Mägedes on kindlasti teatud olukordades parem lumekett kui AutoSock. Eesti ja Norra teeolusi ei saa võrrelda. Kui Norras on lumeketid kohustuslikud veoautodel (üle 3,5t sõidukil) ka ühel esirattal ja teatud juhtudel ka haagisel. Eestis pole kohustust lumekette kasutada.via101 kirjutas:Töötasin paar aastat Norras Trondheimist 100 km ülesse kus on suht palju lund jne.
Kohalikelt uurides nad nendega eriti rahul ei olnud millegipärast, ütlesid et kui midagi ikka rehvi ümber panna siis ikka ketid.
Muidugi oli seal ka Patrioote kes neid taevani kiitsid, aga no nende meeste jutust võis seda välja lugeda et need lõhuvad teed vähem jne.
PS Ei ole ise kasutanud ja vahendan juttu mis kasutajad mulle rääkisid.
Firmasse saadeti siin eelpool nimetatud toode AutoSock, tingimusel et anname tagasisidet. Ei tea, kas teemaalgataja on saatja firmast või mitte, aga igastahses toode on sama ja mõtlesin, et jagan tulemust ka siin.
Sai väike video tehtud.
http://vimeo.com/9441548
Kokkuvõtteks võib öelda, et suurendab küll haardetegurit, mitte küll meeletult aga natuke ikka. Minu arust sobib toode kasutamiseks mõnel lumisel metsateel, kui on kahtlus, et läbimisega võib probleeme tekkida. Samas kui juba kinni oled sõitnud, siis on raske toodet peale saada. Üksi olles võib-olla isegi võimatu.
Kui kasulikuks toode reaalsuses ostub, ei oska öelda, kui hetkel kipun arvama, et rohkem on kasu oma sõiduoskusest ja otsustusvõimest, kuhu tasub sõita või mitte.
Sai väike video tehtud.
http://vimeo.com/9441548
Kokkuvõtteks võib öelda, et suurendab küll haardetegurit, mitte küll meeletult aga natuke ikka. Minu arust sobib toode kasutamiseks mõnel lumisel metsateel, kui on kahtlus, et läbimisega võib probleeme tekkida. Samas kui juba kinni oled sõitnud, siis on raske toodet peale saada. Üksi olles võib-olla isegi võimatu.
Kui kasulikuks toode reaalsuses ostub, ei oska öelda, kui hetkel kipun arvama, et rohkem on kasu oma sõiduoskusest ja otsustusvõimest, kuhu tasub sõita või mitte.
Offroadiga tegelnud alates 2006.