Difrilukk Hilux'ile
Moderaatorid: jr, Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 6
- Liitunud: P Dets 11, 2005 8:56 pm
Difrilukk Hilux'ile
Difrilukk uuele Hilux'ile saab tehaselisana, aga vanemale??
LSD niikuinii ei toimi, peab teise fix'ima. Asendaks parem difrilukuga- on kellelgi infi, kogemust? Ette tänades, AT
LSD niikuinii ei toimi, peab teise fix'ima. Asendaks parem difrilukuga- on kellelgi infi, kogemust? Ette tänades, AT
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Vaata:
http://www.4x4offroad.ee/foorum/viewtopic.php?t=2076
Tegemist küll suhteliselt karmi Lock-Right lukuga...
http://www.4x4offroad.ee/foorum/viewtopic.php?t=2076
Tegemist küll suhteliselt karmi Lock-Right lukuga...
Mida sa pead silmas karmi luku all? On midagi totaalselt purunemas? Enda samuraile läheb homme tõukesilda see Lock-Right sisse. Ja mis õli seal oleks mõistlik kasutada, kas mingi spets või tavaline TAD või ehk mingi vahepealne, sest kallist poleks justkui mõtet, sest peale auto leotamist tuleks see sula nii või teisiti vahetada.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Karm ses mõttes, et maanteel/linnas pole sellega just kuigi mugav sõita - lukk laksab ennast sisse siis kui ise vajalikuks peab ja kuna tegemist on 100% lukuga, siis talvel libedaga kurvis võib silla lukustumine tulla üllatusena , metsas tuleb olla ettevaatlik gaasivajutamisega, eriti kui LockRight on esisillas - hooga kraavist välja nii, et esirattad õhkukerkivad, rattad väljapööratud järsult gaasi jne. võivad mõjuda esimestele pooltelgedele ja püsikiirusliigenditele suhteliselt hävitavalt. Peamine on alati meeles pidada, et sõidad 100% lukus sillaga ja siis ka vastavalt sellele käituda nii kiiruse valikul kui parema saapa raskuse valikul. Aga muidu on hea lukk... 4,0 L wrangleriga sai mitu aastat sõidetud LR nii esi kui tagasillas...Mats kirjutas:Mida sa pead silmas karmi luku all? On midagi totaalselt purunemas? Enda samuraile läheb homme tõukesilda see Lock-Right sisse. Ja mis õli seal oleks mõistlik kasutada, kas mingi spets või tavaline TAD või ehk mingi vahepealne, sest kallist poleks justkui mõtet, sest peale auto leotamist tuleks see sula nii või teisiti vahetada.
Õli kasutasime vene TAD-17i, just selle mõttega, et poleks kahju peale iga sõitu ära vahetada. Külmaga oli paks küll aga kui soojaks läks oli ok.
-
- Rookie
- Postitusi: 6
- Liitunud: P Dets 11, 2005 8:56 pm
Uurisin omalt poolt LSD remondivõimalusi Elkeautos. Auto oli juhtumisi järjekordses korralises hooles ning palusin neil teha pakkumine difri remondiks.(olen teemat seal vähemalt 3x üles võtnud- esimesed korrad tehti selgex et kõik on OK!?) "Vennad punnitasid silmi" ega osand remondist midagi kosta. Pakkusid uut (vist 38. kilo eest). Lasin neil järele mõelda ja tuletasin meelde, et on vist tegemist TEHASE ESINDUSEGA!
Õhtax saadeti meil:" Selle diferentsiaali kontrollimiseks on vaja auto uuesti siia tuua ja selle auto vaatab üle väljaõppinud spetsialist, kes siis määrab vastavalt vead ja puudused, ning siis on mul võimalik tellida vajalikud osad antud diferentsiaalile. "
Peab ikka hea spetsialist kohale toodama, kes väliselt oskab öelda, mis mõõdus vaheseibe peab tellima! Aga arvan, et neid just tuleb vahetada. Katalogi skeemilt võib aru saada nii, et friktsioonseibid on ühes paksusmõõdus(a'380.-) metallsed vaheseibid aga vähemalt viies paksusmõõdus (a'60.-). lisax:"Differentsiaali simmerling maksab 221eek", mis tuleb niikuinii vahetada.
Kes pakub eeltoodud vidinaid ja ka profesionaalset lähenemist (igas mõttes!)?
Õhtax saadeti meil:" Selle diferentsiaali kontrollimiseks on vaja auto uuesti siia tuua ja selle auto vaatab üle väljaõppinud spetsialist, kes siis määrab vastavalt vead ja puudused, ning siis on mul võimalik tellida vajalikud osad antud diferentsiaalile. "
Peab ikka hea spetsialist kohale toodama, kes väliselt oskab öelda, mis mõõdus vaheseibe peab tellima! Aga arvan, et neid just tuleb vahetada. Katalogi skeemilt võib aru saada nii, et friktsioonseibid on ühes paksusmõõdus(a'380.-) metallsed vaheseibid aga vähemalt viies paksusmõõdus (a'60.-). lisax:"Differentsiaali simmerling maksab 221eek", mis tuleb niikuinii vahetada.
Kes pakub eeltoodud vidinaid ja ka profesionaalset lähenemist (igas mõttes!)?
-
- Rookie
- Postitusi: 6
- Liitunud: P Dets 11, 2005 8:56 pm
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 160
- Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
- Asukoht: TLN:
- Kontakt:
Läksin metsa, jäin kinni- mudarehvid
Läksin metsa, jäin kinni- Tõstesari
Läksin jälle metsa, jäin jälle kinni- vints+blokk
Läksin taaskord metsa, krt jälle sees (üsna sügeval!)- Hi-Lift
Nüüd ootan lukke- kinni jään niikuinii ja naakuinaa- lombid lihtsalt lähevad mudkui sügavamaks..
Läksin metsa, jäin kinni- Tõstesari
Läksin jälle metsa, jäin jälle kinni- vints+blokk
Läksin taaskord metsa, krt jälle sees (üsna sügeval!)- Hi-Lift
Nüüd ootan lukke- kinni jään niikuinii ja naakuinaa- lombid lihtsalt lähevad mudkui sügavamaks..
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Läksin metsa lumesadu pori ei leidnud kusagilt.ennukas (alias rohelised) kirjutas:Läksin metsa, jäin kinni- mudarehvid
Läksin metsa, jäin kinni- Tõstesari
Läksin jälle metsa, jäin jälle kinni- vints+blokk
Läksin taaskord metsa, krt jälle sees (üsna sügeval!)- Hi-Lift
Nüüd ootan lukke- kinni jään niikuinii ja naakuinaa- lombid lihtsalt lähevad mudkui sügavamaks..
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt: